Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Tak to jest jak się ma M3 to koledzy szukają również.

 

I tak napatoczyła się ta http://otomoto.pl/bmw-m3-dkg-2010r-lift-wersja-europa-C29795602.html

 

Ostatnia wizyta w ASO w listopadzie 2010 przy przebiegu ok. 9000 km (mój błąd nie 90 000 km) !!!

Teraz ma ok. 20 000 km. 3 lata prawie zero info.

 

Cena z opłatami to ok. 160 000 zł co jak na ten rocznik i przebieg to śmiech. Auto musiało mieć coś na rzeczy, bo jak inaczej.

 

Może ktoś zna to auto ?? Bo ja nie wierzę w cuda i okazję. Ale cena czyni cuda ;-)

 

Wyposażenie

Dane pojazdu

Art. Wartość

Numer podw ozia WBSKG91010E397558

Kod typu KG91

Typ M3 (EUR)

Typoszereg E E92 (M3)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji COUPE

Układ kierow niczy LL

Drzw i 2

Silnik S65

Pojemność skokow a 4.00

Moc 309

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor ALPINWEISS 3 (300)

Tapicerka ERW.LE.NOVILLO/SCHWARZ (NDSW)

Data prod. 2010-03-13

Wyposażenie

Kod Nazw a (interfejs) Nazw a (ETK)

S161A ABGASNORM EU5 Norma spalinow a EU5

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S1CCA AUTO START STOP FUNKTION Auto start/stop function

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration

S230A EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE

S2MDA M DRIVE M Drive

S2MKA M DOPPELKUPPL. GETR. M. DRIVELOGIC M Przekładnia dwusprzęgłow a z Drivelogic

S2MTA M LM RAEDER DOPPELSPEICHE 220 M/MB Obr. BMW, st. le. M podw . spr. 220

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmow a

S313A AUSSENSPIEGELPAKET Lusterko zew n. z funkcją składania

S322A KOMFORTZUGANG Funkcja dostępu komfortowego

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S464A SKISACK Worek na narty

Kod Nazw a (interfejs) Nazw a (ETK)

S490A LEHNENBREITENVERSTELLUNG Regulacja szerokości oparcia

S493A ABLAGENPAKET Zespół schow ków

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzw anie fotela kierow cy/pasażera

S4MYA INT.LEIST. LEDER CARBONSTR. SCHWARZ List. w ew ., skóra strukt. karbon. czarn.

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne dośw ietlanie zakrętów

S563A LICHTPAKET Pakiet ośw ietlenia

S5ACA FERNLICHTASSISTENT Asystent św iateł drogow ych

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System naw igacji Professional

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S614A INTERNET VORBEREITUNG Instalacja sieci internet

S615A ERWEITERTE BMW ONLINE INFORMATION Rozszerzona informacja BMW Online

S616A BMW ONLINE BMW Online

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosow e

Kod Nazw a (interfejs) Nazw a (ETK)

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Instalacja tel. kom. Business

S688A HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices

S6ABA STEUERUNG TELESERVICES Sterow anie teleserw isem

S6FLA USB-AUDIO-SCHNITTSTELLE Złącze USB-/Audio

Edytowane przez jasons
Opublikowano

pierwsze zdjęcie - spasowanie maski z błotnikami - porównaj sobie jedną i drugą stronę :mrgreen:

Chyba, że to tylko zdjęcie takie jest, bo wątpie, zeby ktoś w takim aucie tak spieprzył swoją robotę :duh:

Opublikowano (edytowane)
Nie mam nic o bezwyadkowości to już wiadomo,ze było coś a cena...REWELACJA :wink: :wink: Edytowane przez sfinks311
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

Ostatnia wizyta w ASO w listopadzie 2010 przy przebiegu ok. 90000 km

Teraz ma ok. 20 000 km. 3 lata prawie zero info.

nie dodales jednego zera?

Super oferta, nawet jak byla lekko walnieta, za takie auto bezwypadek to trzeba by grubo ponad 220 zaplacic. wiec pytanie: czy warto doplacac 60 tys za to ze ma sie bezwypadek ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Data produkcji marzec 2010 wizyta w aso listopad 2010 i juz 90kkm w pol roku m3 tyle kilosow?a pozniej tylko 20kkm w 3 lata. Albo krecona albo zmienila wlasciciela i ktos malo jezdzil.

Cos chyba zle napisales kolego. Wpisales 90kkm zamiast 9kkm mi sie zdaje ;-)

🙃🙃

Opublikowano (edytowane)

Już poprawiłem bo to 9000 km. Co nie zmienia faktu że cena mega okazyjna. Z tego co się dowiedziałem, właściciel to mechanik z Krakowa który ma też warsztat blacharki.

 

Auto na pewno nie jest świeże w ogłoszeniu, i chyba była wstępnie omawiana jak Klagosz szuka swoje eM.

Zdjęcia pod salonem który widać że jeszcze nie działa. Auto trafiło do polski po jakiejś kolizji/wypadku. Ale tego niestety nie wiem. Stąd pytanie do was. Może ktoś zna auto/właściciela.

 

Dla mnie w aucie brakuje jedynie EDC. A tak to wypasiona praktycznie maksymalnie.

Edytowane przez jasons
Opublikowano
" Z tego co się dowiedziałem, właściciel to mechanik z Krakowa który ma też warsztat blacharki" ...ciekawe, nie tak dawno mechanik z Krakowa sprzedawał E92 335is sprowadzone z US oczywiście stan idealny, mały przebieg i tylko drobne uszkodzenia ... czyżby ta sama osoba albo krakowscy mechanicy mają nowe hobby :wink:
Opublikowano
...musi być dobry ( i oszczędny zarazem ) skoro robił auto, które nie opłacało się robić w DE ... a tak przy temacie dobrych mechaników to też potrafią s.......ć robotę :wink: bez informacji o zakresie naprawy to analiza ogłoszenia nie ma głębszego sensu ...
Opublikowano

W poniedziałek będą oględziny i serwis przedsprzedażny w ASO. Zobaczymy co wyjdzie. Bo historii serwisowej praktycznie nie ma.

 

Dam znać.

Opublikowano

Cena z opłatami to ok. 160 000 zł co jak na ten rocznik i przebieg to śmiech. Auto musiało mieć coś na rzeczy, bo jak inaczej.

 

Da się sprawdzic kto był pierwszym włascicielem w Niemczech? Podejżewam, że mógł to byc salon BMW i było to auto pokazowe/testowe. Stąd malutki przebieg, a i potem niska cena. Mało kto chce kupić auto, w którym 300 różnych kierowców dzień w dzień testowało maksymalne osiągi auta...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
A ja uważam, że samochody demo to jedna z lepszych opcji.

 

tak,tak, a pozniej dziwić się, że po 20-30 tys km silnik nadaje sie na śmietnik :) mam znajomych, którzy pracują w róznych salonach i wiem, co takie auta przechodzą przez te pare tys km, no ale jak wiadomo punkt widzenia zalezy od miejsca siedzenia :)

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Opublikowano
A ja uważam, że samochody demo to jedna z lepszych opcji.

 

Ogólnie moze nie najgorsza, ale na pewno nie w wypadku aut takich jak M3. Gdzie każdy ciśnie ta auto ile sie da i wymaga od niego 110% tego, co auto moze z siebie dać.

Demo można kupic, ale Toyote Yaris. I też jesli będzie odpowiednio tańsza. Bo wiadomo że auto po jednym normalnym włascicielu będzie droższe.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Nie myślisz chyba, że napisałem tak bo mi się przyśniło? Wiesz jak wygląda przejażdzka autem demo? Skąd masz takie informacje o ich katowaniu. Też znam temat i wiem na pewno, że jest inaczej. Obowiązują pewne normy przy próbnej eksploatacji samochodów demo. Poza tym takie auto musi być sprzedane, prawie jak nowe i często kupują je pracownicy.
Opublikowano
I przy testowaniu M3 potencjalny nabywca jezdzi nim jak 318i ? Jeśli tak, to bardzo dobrze. Tym niemniej nie sądze, aby na jakikolwiek samochód dobrze wpływało jak użytkuje go 100 róznych osób.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Owszem można mu wdepnąć odrobinę więcej, ale na pewno nie tak jak własciciel przy swojej eksploatacji. Poza tym nie jezdzisz sam i czuwa nad tobą pracownik. Kto tak testował auta to pewnie wie, poza tym taki samochód ma ograniczenia czasowe i kilometrowe bycia demo.
Opublikowano

uczestniczyłem w paru testach nowych auta na tylnym siedzeniu, ale to były avensis, peugeot 406, laguna, a kierownik nie przekraczał chyba 3 tys obrotów ;)

 

myślałem ze eMką pozwalają troche poleciec ostrzej...

 

Na pewno auta w wersji demo są mocno dopasione porównując z podstawą...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Nie myślisz chyba, że napisałem tak bo mi się przyśniło? Wiesz jak wygląda przejażdzka autem demo? Skąd masz takie informacje o ich katowaniu. Też znam temat i wiem na pewno, że jest inaczej. Obowiązują pewne normy przy próbnej eksploatacji samochodów demo. Poza tym takie auto musi być sprzedane, prawie jak nowe i często kupują je pracownicy.

 

kolego, doskonale wiem jak wygląda przejażdzka samochodem demo, bo często dostaje zaproszenia na testy i wiem jak to wygląda w praktyce :D

 

tak, tak są sprzedawane prawie jako nowe ;)

 

Owszem można mu wdepnąć odrobinę więcej, ale na pewno nie tak jak własciciel przy swojej eksploatacji. Poza tym nie jezdzisz sam i czuwa nad tobą pracownik. Kto tak testował auta to pewnie wie, poza tym taki samochód ma ograniczenia czasowe i kilometrowe bycia demo.

 

jakoś jeszcze nigdy nikt siedzący obok nie powiedział mi, że mam autem jechać wolniej, nie mówiąc o jakichkolwiek normach, zreszta napisze Ci przykład:

 

- kiedy weszła nowa 3er do PL, salon w Krk dostał 3 egzemplarze, które były autami testowymi: 2x320d, 1x328i, jezdziłem obiema wersjami silnikowymi, o ile ja potrafie umiejetnie obchodzić sie z autami i nie atakuje krawężnika przy prędkości 30km/h, to nie moge tego powiedzieć o pracownikach salonu, nie mówiąc o tym, że nie istaniało po teście autostradowym coś takiego jak schłodzenie silnika, czy nawet jego nagrzanie :lol:

 

Auta testowe dostaja często stali klienci salonów, nie musze chyba pisać co te auta przeżywają ;) Osobiście nigdy nie kupiłbym auta testowego i myśle, że jest to nie tylko moje zdanie.

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Opublikowano

No i tak. Auto dzisiaj przeszlo serwis przedsprzedazny w ASO BMW. Przebieg wychodzi ze jest wiarygodny. Serwisant stwierdzil ze dawno nie mial M3 w tak nienagannym stanie. Oprocz drobnych bledow nic w elektronice nie wyszlo.

Auto mialo przygode w De skad trafila do polski choc nadal jest zarejestrowana w DE. Byly wymieniane lampy przod i tyl. Malowany lewy bok, niewielka ilosc szpachli na tylnym nadkolu. Do tego byl robiony prawy naroznik z tylu. Brak sladow ingerencji w podluznice, podloga nietknieta.

 

Dla serwisanta najbardziej podejrzana jest cena. W cenie ok. 155-160 tys, jest auto gotowe do rejestracji po zaplaconej akcyzie. Dziwne ale prawdziwe.

 

W ASO krakow wyszly 3 dodatkowe przeglady, dwa olejowe i jeden gwarancyjny. Gwarancyjny zwiazany z ukladem wydechowym. Generalnie auto pachnie nowoscia, prowadzie sie jak po sznurku. Tych samych danych nie ma po sprawdzeniu wczesniejszym w innym aso. Dziwne ale ponoc tak jest. System bmw ponoc nie jest doskonaly. Ja w kazdym badz razie tego nie rozumiem.

 

Tarcze i klocki z 1 montazu. Opony tyl do wymiany przod fabryczny w wysokim bieznikiem.

Gosc nie mial ksiazki przegladow ani gwarancji, zapomnial :duh:

Wszystko co pisze to relacja kolegi ktory to auto dzisiaj ogladal i oddawal do aso. Byc moze ja bedac wlascicielem m3 troche inaczej bym zlustrowal bialasa.

 

Wszystkie wymienione wady nie przeszkadzaja koledze w zakupie o ile papiery beda ok.

Opublikowano
Nie rozrózniasz auta testowego od demo, więc z mojej strony zakończyłem tą niepotrzebną dyskusję. :cool2:

 

Ehh masz racje, zakończymy temat i żyj dalej w przekonaniu ze auta demo są super :lol:

 

Wracając do tematu m3, ja to auto sprawdziłbym jeszcze raz, niekoniecznie w Aso..nie ma okazji, ale tak jak napisałeś każdy sprawdza i robi jak uważa.

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.