Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie mam pytanie i prośbę o zdefiniowanie screena poniżej problem w e60 2.0d 2006r. 163km ,auto nie ma ciągu do około 2500 obrotów po tym dostaje kopa i jedzie jak należy błąd jaki wywala i nie zawsze to 3FF0 luftmassenmesser i to wszystko ,nastawnik turbo pracuje ,sztanga chodzi leciutko , zero innych błędów .zrzut zrobiony na postoju przy około 2.5 3 tys obrotów.Przebieg 185 tys oryginalny ,silnik pali ładnie nie kopci.

 

 

 

http://img849.imageshack.us/img849/6348/78vl.png

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Koledzy czy miał ktoś coś podobnego ??

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Koledzy problem dalej występuje ,czyszczony dpf oraz katalizator ,czujnik ciśnienia w kolektorze podmieniany ,turbina działa jak należy ,wężyki podciśnienia od egr są ok ,chłodnica powietrza szczelna ,kolektor podnoszony i sprawdzany również jest szczelny ,nowy soft do sterownika silnika wgrany ,a mocy jak nie było tak nie ma muł do 2.2tys. obr .Podejrzenie zaczyna padać na konwerter czy jest opcja żeby go zdiagnozować np. inpą ? Może macie inne pomysły ?
Opublikowano
Podmieniana na nową i bez najmniejszych zmian ,dodam że po wyczyszczeniu dpf i kata błąd przepływki zniknął, ale pozostał muł do około 2,2tys.strach się włączać do ruchu :? coś czuje że to pompa w skrzyni lub konwerter.
Opublikowano
Nie robiłem ,ale wątpię że ma to związek po 2.2 tys idzie jak należy nic nie szarpie nic nie przerywa ,a przecież to klasyczne objawy padającego przepływomierza ,nie mam już koncepcji
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witajcie mam pytanie i prośbę o zdefiniowanie screena poniżej problem w e60 2.0d 2006r. 163km ,auto nie ma ciągu do około 2500 obrotów po tym dostaje kopa i jedzie jak należy błąd jaki wywala i nie zawsze to 3FF0 luftmassenmesser i to wszystko ,nastawnik turbo pracuje ,sztanga chodzi leciutko , zero innych błędów .zrzut zrobiony na postoju przy około 2.5 3 tys obrotów.Przebieg 185 tys oryginalny ,silnik pali ładnie nie kopci.

 

 

 

http://img849.imageshack.us/img849/6348/78vl.png

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Koledzy czy miał ktoś coś podobnego ??

Przeciez tu widac ze winna jest przeplywka,dlatego Ci muli. :cool2:

Opublikowano
Koledzy uparli się przy przepływce a ja proponuję pomyśleć też o turbinie i sterowaniu zmienną geometrią - jeśli jest sterowana elektronicznie to wielu użytkowników e90 z 2.0d borykało się z podobnym problemem.
Opublikowano
Nie robiłem ,ale wątpię że ma to związek po 2.2 tys idzie jak należy nic nie szarpie nic nie przerywa ,a przecież to klasyczne objawy padającego przepływomierza ,nie mam już koncepcji

 

to duzy blad, po wymianie przeplywki robisz adaptacje jak chcesz widziec zmiane od zaraz.

A tak na marginesie. DIS i robisz "Luftmassensystemtest" , wszystko bedziesz mial na tacy. A sprawdzisz przeplywke,turbine,egr, czujnik cisnienia oraz temperatury.

Opublikowano

Przepływka zaniża wartość powyżej 3 tys obr. i to dość sporo, jutro wymiana + adaptacja ,ale jest nowy błąd 4073 kupplungsschalter signal ,auto jest w automacie ,czy ktoś z was może to rozjaśnić :shock:

Przepływka zmieniona ,adaptacja zrobiona i jest poprawa spora , ale :? nie jest to co powinno, jest dziura teraz do około 1800 obr/min ,brak mocy ,są jakieś jeszcze pomysły

  • 5 lat później...
Opublikowano
Przepływka zaniża wartość powyżej 3 tys obr. i to dość sporo, jutro wymiana + adaptacja ,ale jest nowy błąd 4073 kupplungsschalter signal ,auto jest w automacie ,czy ktoś z was może to rozjaśnić :shock:

Przepływka zmieniona ,adaptacja zrobiona i jest poprawa spora , ale :? nie jest to co powinno, jest dziura teraz do około 1800 obr/min ,brak mocy ,są jakieś jeszcze pomysły

 




daj znac ziomus czy naprawiles problem

Opublikowano

To za dużo! Powinno być ok. 300 barów

Do wymiany Regulator ciśnienia na szynie ;)

Miałem tez przypadek ze trzeba było wymieniac tez Czujnik Ciśnienia Paliwa ten z przodu szyny.

Zeby wymienic Regulator musisz podnieść Kolektor i on jest na listwie wtryskowej.

Mam do sprzedania jak byś chciał za 100 zł jak cos to pisz pw.

Opublikowano
To za dużo! Powinno być ok. 300 barów

Do wymiany Regulator ciśnienia na szynie ;)

Miałem tez przypadek ze trzeba było wymieniac tez Czujnik Ciśnienia Paliwa ten z przodu szyny.

Zeby wymienic Regulator musisz podnieść Kolektor i on jest na listwie wtryskowej.

Mam do sprzedania jak byś chciał za 100 zł jak cos to pisz pw.

 

a ma to cos wspolnego ze nie mam jadu do 2,5 tys

i jeszcze pytanko w moim silniku juz chyba nie ma elektrozaworu sterujacego turbo tylko jest nastawnik czy jego sie ustawia jakos czy wysterowuje

Opublikowano
Odezwij sie na pw

Może byś się podzielił swoją wiedzą z resztą uzytkownikow i odpowiadal w temacie. Czyżby kolejna osoba zrobiła sobie z forum eldorado do trzepania kapusty? Co temat to zapraszasz na pw, a forum polega na dzieleniu się swoją wiedzą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.