Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Jestem tutaj nowy więc na początek się przywitam ;)

 

Mój problem polega na tym że auto prawie wcale nie zbiera się do 2 tyś obrotów , od 2tyś do końca wciska w fotel , czy to jest normalne ?

Drugi problem polega na tym że zdziwiła mnie niska prędkość maksymalna mojej buni , kolega ma taką samą i v-max to 230 , ostatnio robiłem trasę swoją na 5 tym biegu z pedałem w podłodze 170 i nic więcej , co może być przyczyną tego problemu ?

 

Na forum oczywiście jest multum tego typu tematów ale konkretnie apropo prędkości maksymalnej nic nie znalazłem , jest to moje pierwsze BMW więc jestem trochę w tym temacie zielony , przesiadłem się z Vaga 131ps i różnica jest kolosalna na niekorzyść BMW , pomóżcie ;)

Opublikowano

Rzeczywiście o odzyskiwaniu mocy jest multum tematów i nikt nic nowego nie napisze.

Wystarczy przeczytać obojętnie który temat w tym zakresie i brać się do roboty.

 

Wczoraj wymieniłem głupi zawór sterowania turbiną u jednego nieszczęśnika, który kupił 320d z założonym zaworem od audi, niekompletnym, z uchlastaną na chama wtyczką.

Po wymianie auto zostawia dwa ślady na asfalcie po tym, jak gość chciał dowodu na to, że moc wróciła.

Opublikowano
a nie lepiej najpierw pod kompa podpiac? jak zawór bedzie zjebany to bedzie błąd... po co wymieniac być może dobry?
Opublikowano

Niestety teraz jestem na wyjeździe i nie mam jak sprawdzić , kabelek zakupiłem i czeka w domu , wiem że bez tych danych to jak wróżenie z fusów

 

Auto nawet na pełnym bucie nie kopci ekonomizer na pierwszych 4 biegach 20 plus więc przepływa chyba ok

Nawet nie sposób nim zapiszczeć przy ruszaniu felgi fakt 225/45 17 ale i tak powinien dać rade

Opublikowano
no moze i racja ze najpierw komp :) ha u mnie raczej przepływka dobra bo tak jak mówisz na 4 biegu ekoomizer do 20 prawie dochodzi, tylko ze moja to piszczy, nie katuje jej ale tak od czasu do czasu rzuce bokiem i z miejsca tez slad zostawia :) taki delikutasny haha
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zaworek wazna rzecz, co prawda przyklad to jtd mojej lepszej polowki, ale pacjent niby nie mial problemu ze sprawnym rozpedzaniem to po wymianie zaworka dostal nowe zycie :P wczesniej bylo to jakies 80% jego mozliosci a jak przewod podcisnieniowy mial juz dosc to jechal na 20% :mrgreen:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Niestety teraz jestem na wyjeździe i nie mam jak sprawdzić , kabelek zakupiłem i czeka w domu , wiem że bez tych danych to jak wróżenie z fusów

 

Auto nawet na pełnym bucie nie kopci ekonomizer na pierwszych 4 biegach 20 plus więc przepływa chyba ok

Nawet nie sposób nim zapiszczeć przy ruszaniu felgi fakt 225/45 17 ale i tak powinien dać rade

 

nie zapiszczysz porządnie bo masz dławik w skrzyni, który to blokuje i masz efekt jakby sprzęgło się ślizgało...

Opublikowano

w Vagach to zupełnie co innego ;) , tam diagnostykę mam opanowaną w małym palcu a ta bunia jest moją pierwszą i mam ją może od tygodnia więc radzę się Was ;(

 

Co do dławika to też słyszałem o tym , ale czy w ogóle nie zapiszczy ? , rusza dynamicznie ale bez uślizgu , ślizga się dopiero na lekkim piasku , gdzieś na forum widziałem temat odnośnie demontażu tego dławika więc prędzej czy później się tym zajmę . Bałem się właśnie że sprzęgło się ślizga lekko , np mam 3 tys obrotów pedał w podłoge obroty podniosą się o jakieś 700rpm i dopiero auto leci , nie jest to tak sztywno jak w innych autach

Opublikowano
jak masz chociaż trochę słabe sprzęgło to nie zapiszy z dławikiem, oczywiście tak jakbyś chciał bo piśnięcie 2 sec to syf ...
Opublikowano
dzięki za odpowiedź , podejrzewam że właśnie to jest przyczyną , bo sprzęgło powoli się kończy , jak zdemontuje dławik nie zabije go do końca ?
Opublikowano
Od siebie chciałem dodać tylko tyle,ze . Jak padła mi pompa wtryskowa i powymianie na nową czyli używaną ,którą kumple mi załozyli co mają serwis BMW . Auto smigało jak zwariowane, pompa padła za 2 dni i wsadzili następną. Z tym butem wydaje mi się,ze sporo rzeczy ma się do tego . Jako,ze pracuje w częsciach samochodowych zamówiłem czujnik doładowania turbo bo mam to samo co ty. Czasem się nawet turbina nie chce załączyć . Załozyłem czujnik sterowania turbo nowy ale nie pomogł,więc oddałem do hurtowni przetarty jak nowy :D Wyczyściłem egr i dalej gówn...o . Zaślepiłem egr-a montą 100 zł z lat 90-tych i zas brak mocy ... Uzbroj się w cierpliwośc kolego i powodzonka zycze. Opisuj dla potomnych :D
Opublikowano

Opiszę napewno ;) , pod koniec tygodnia , bo auto jak na razie pełne przygód ;d , w poprzednim tygodniu wpadłem w dziurę i wystrzeliły mi poduszki , prawa kurtyna , prawe drzwi plus klema , w czwartek auto idzie do mechanika , gość jest genialny jeśli chodzi o BMW , więc wszystko powie co i jak.

 

Będzie robił webasto żeby ogrzewało również kabinę , tarcze z klockami na tyle , poduchy bd zakładane plus kasowanie błędów , nowy sensor poduszek (ten pod siedzeniem) i jeszcze zajmie się tym silnikiem , auto postoi parę godzin ale wszystko będzie jasne

 

PS:turbo zawsze się włącza tylko powyżej 2 tyś obrotów to czuć , a do tych magicznych 2 tyś tylko pięknie świszczy

Opublikowano
normalne ze turbo chodzi od 2 tysi ;p program likwiduje troche ta dziure do 2 tysi
Opublikowano

czyli możliwe że szukam dziury w całym a nie piszczy przez kończące się sprzęgło ;p

 

W czwartek dodam filmik z zachowaniem auta , tak czy tak na pewno coś jest nie tak bo 170 i więcej nie idzie

Opublikowano
wiesz co jeszcze zrób? pozmieniaj wężyki podciśnienia :) i posprawdzaj czy wszystkie są podłączone dobrze. Yoshimura kiedyś mi wysyłał opis, które ale gdzieś zapodziałem ;/
Opublikowano

dzięki ,tak czy tak jak pisałem w czwartek auto jedzie do znajomego gościa od BMW to z nim coś pokombinuje , powie mi co i jak i będę robił pod jego okiem

 

wężyki wyciągnę całkiem i przeleje ropą bądź benzyną , rozpuści wszelkie brudy a egr na początek ograniczę komputerem

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Sorki że tak zwlekałem z odpowiedzą , wszystko już ok

 

Na komputerze nie było żadnego błędu , po zaślepieniu egr auto pracuje jak należy ;)

Jedyne co zauważyłem to że potrafi teraz na zimnym silniku zakopcić na biało , czym to może być spowodowane ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.