Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam. Odświeżę trochę temat. Posiadam BMW X1 2.0dXdrive automat 177km z 2011r. Chciałbym podkręcić ją na mocy, bo jednak trochę brakuje. Robił ktoś może modyfikacje na tym silniku z automatyczną skrzynią biegów 6hp19?
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
I ja odświeżę, mam 143 KM X1 (jeszcze trochę na gwarancji bo przedłużyłem :( ) i chciałbym trochę podbić ilość KM i zastanawiam się jak i gdzie to zrobić, interesuje mnie Warszawa i okolice
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Parę postów wcześniej masz napisane, gdzie polecają koledzy w stolicy. :wink:
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Dzięki ale okazało się, że mam znajomego, który siedzi w temacie i skutecznie odradził mi montowanie box'a, poczekam jeszcze chwilę i zrobię "po bożemu" :)
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Właśnie jestem po wizycie w Dynosofcie u Aligatora 2.0d xdrive fabrycznie wyszło 177,2km/359Nm, a po korekcie 212,1km/422,9Nm. Ogólnie banan :)

http://desmond.imageshack.us/Himg535/scaled.php?server=535&filename=dsc0230kopiay.jpg&res=landing

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=160396 Czyszczenie parownika

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=160013 MOJE E-90 skradziona

Opublikowano
Maksymalny moment dopiero przy 3500rpm? to faktycznie wygląda jak obraz zrobiony w jpg a nie wykres
Opublikowano
Zrobiłem zdjęcie iphone z monitora, który wyświetla wykres z hamownii. Mam nadzieję, że wyraźnie napisałem.
Opublikowano

Sory, ale brakuje mi na Was słów........cały czas teorie spiskowe ....czyżbyście byli od byłego Ministra Obrony Narodowej :roll: . Już się nie będę rozpisywał, widocznie Wasza wiedza na temat chipu jest bardzo ograniczona :) .

Pozdrawiam niedowiarków i teoretyków.

Opublikowano

Fajnie że ty jesteś specem od chipów, to wystarczy.

Wykres jak wykres, nad czym się tu spuszczać, uważam że program za mocny, za wysoko poprowadzony moment obrotowy, oby ci sprzęgło długo służyło bo może być z tym problem, po drugie pytanie o hamownię i jej wskazania, czy oby są merytoryczne a nie pod klienta, aby był zadowolony.

Na koniec zadowolenia z auta i bezawaryjności życzę

Opublikowano

Kolego, nie jestem żadnym specem od chipów. Tylko drażni mnie to, że wrzucam wykres z hamowni, a tu nagle ... heit ( to chyba wyświetla z jpg a nie z wyniku hamowni..., Maksymalny moment dopiero przy 3500rpm? to faktycznie wygląda jak obraz zrobiony w jpg a nie wykres) . Wkurwi.... mnie udowadnianie, że się nie jest wielbłądem :wink: . A co do hamowni to profesjonaliści ( kilka razy u nich robiłem chip) . Dwa lata już jeżdżę E81, którą dostała 168KM z 116KM i nic się nie dzieje ( sprzęgło wytrzymuje :wink: ) :) .

Myślę, że na tym zakończymy dyskusję, która w sumie do nikąd nie prowadzi.

Opublikowano
Seryjne sprzęgło 240mm i DKZ wg mnie na dłuższą metę może nie podołać 240-stu koniom
Opublikowano
W tzw. standarcie chip z 177KM- 210KM i 410Nm , u mnie 434Nm , czyli nie aż tak dużo , poza tym chip silnika 184KM ( ma takie samo sprzęgło co 177KM) robią w standarcie 430Nm. Reasumując wg. mnie nic nie grozi sprzęgłu :wink: (oczywiście jest to moja opinia).
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Podłączam się pod temat. W garażu xDrive, silnik 1.8d 105kW w automacie. Autem jeździ żona, która często porównuje pracę skrzyni biegów u siebie w x1 do mojego auta (automat 7 biegów, DSG). Mówi, że u mnie jakoś lepiej zmieniają biegi. Wiadomo, że nie uzyskam takiej płynności jak w 2-sprzęgłowej, ale zastanawiam się nad chipowaniem. Bardziej chodzi mi o komfort jazdy niż osiągi silnika, chociaż wiadomo jedno zależy od drugiego :)

Czy podniesienie mocy niesie jakieś zagrożenie dla napędu i sprzęgła w tej wersji?

Jakie efekty w pracy skrzyni automatycznej uzyskam? Czy większy moment spowoduje płynniejszą zmianę biegów i przy niższych obrotach? Może ktoś opisać efekt jazdy przed i po? Tak w praktyce, jakie zmiany będą?

Jaki warsztat polecacie w okolicach Poznania, Leszna?

Opublikowano

Skrzynia biegów po zabiegu będzie chodzić tak samo jak teraz. Poprawi się znacząco elastyczność silnika i moc. Warsztat godny polecenia to goodhope z Dobrej nadziei k/Pleszewa.

Skrzynie można usprawnić innym softem np. Alpiny. Poszukaj na forum.

Opublikowano

A to nie jest tak, że przy chiptuningu wgrywa się także nowy soft skrzyni? Wstępnie rozmawiałem z jednym warsztatem. Nie mają hamowni, twierdzą że dostają soft do mojego modelu z Niemiec i wgrywają, do tego soft skrzyni. Czy tak to ma szansę działać?

Alternatywą jest warsztat z hamownią - przed i po - i nowe oprogramowanie.

Co o tym sądzicie?

Opublikowano
Ja robiłem ostatnio w swojej z 177kM poszło na około 220kM.powiem, że różnica jest odczuwalna zaraz po przekroczeniu 3000rpm. Auto ciągnie jak trzeba, wcześniej było znośnie ale bez szału. Ja mam manualną skrzynię więc o sofcie skrzyni nic nie podrzucę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.