Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam od niedawna nastapil spadek mocy, dolewalem na wtryski dodatki, troche lepiej ale jednak to nie to. Auto posiada chip, nowe filtry, bardzo duzo rzeczy nowych. Kiedys wszystko mialem poczyszczone, mam zamiar jutro poczyscic znowu jednak teraz bede robil to sam. Prosze o porady jak i co czyscic, jakies instrukcje, zdjecia. Wydaje mi sie ze cos bedzie zawalone i sie tak dzieje.
Opublikowano
Tu czyszczenie nie da za wiele. Zaczął bym od diagnozy komputerem. Profilaktycznie filtry można wymienić, ale czynników które wpływają na moc może być bardzo dużo.
Opublikowano

Moze pochwalisz sie skad jestes kolego?

Bo diagnistyka niestety to podstawa w takim przypadku. Nie ma co szukac na oslep bo pol samochodu wymienisz.

Opublikowano
okolice piekar slaskich, mam program inpa , pierw zdiagnozuje, moze byc tez lipne paliwo, swiece mam wymienione, i duzo rzeczy. Filtry są nowe, wszystkie , wymieniony olej itp. Jak czyscic rzeczy?? intercoler itp, jutro sie chce za to zabrac bo mam chwile wolnego czasu i chce wiedziec co i jak. jeszcze inpa ma spolszczenie ale jak wejde w te drugie menu to jest po angielsku. Jezeli sie znasz to mozesz mi jakos napisac co i jak, musze tez licznik zrobic bo zawiesila mi sie wskazowka sredniego spalania, robilem test zegarow , i nic.
Opublikowano

Wiesz, ja korzystam tylko z angielskiej.

Popatrz na zadane cisnienie doladowania i rzeczywiste, to jest w zakladce silnika, nie pamietam, ktore z kolei.

Potem na to jak zachowuja sie obroty silnika i korekcje na wtryskach. Tez silnik, kolejne strony.

 

Co do czszczenia, sciagasz pokrywe spod silnika, dwie zapinki bodajze pod intercoolerem i blokady na wezach i masz go w rekach. Intuicyjne. Z zewnatrz sprezone powietrze albo karcher np na myjni, srodek pluczesz benzyna ekstrakcyjan. Po wszystkim dajesz wyschnac.

 

Na gorze mozesz odkrecic EGR i wycziscic. Znajdziesz tez na forum temat o czyszczeniu elektrozaworkow itd.

Jest wszystko opisane, jesli tylko poszukasz. Nie zrobie Ci tu fotostory bo nie rozbie zdjec przy tym.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Masz bez szukania :wink:

viewtopic.php?f=15&t=29414

Jeszcze jakbyś napisał jaki silnik byłoby łatwiej.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
2.0 diesel 136km chip niby na 155km, panowie bardzo mi pomagacie, jednak jeszcze z inpa mam zielone pojecie. czyli do wyszczenia intercolera potrzebny jest kanał, a i zapomnialem dodac ze jak jest rurka ( harmonijka ) od chlodniczki spalin to mam tam egr zaslepionego. bo ciagle byl problem z przedmuchiwaniem rurki i robilo sie sito.
Opublikowano
wyskoczyly mi 2 bledy : tlumaczac na pl, dodatnie odchylenie regulacji cisnienia doladowania do niskie. i kontroler recyrkulacji gazów spalinowych. I co teraz panowie? nie dszialalo mi webasto mialem 2 bledy wykasowalem, i jest bezblednie, bedzie dzialalo? idzie je jakos wlanczyc przez diagnostyke? jak sprawdzac turbiny itp? nie umiem sie polapac w tej inpie, np . wlanczyc cala diagnostyke samochodu albo cos?
Opublikowano
to znaczy ? jak to sprawdzic, nie umiem kurde na tej inpie, zreszta podalem jakie bledy wyskakują. EGR to blad ktory jest poprzez zaslepionego egr u mnie czyli zostaje tylko ten drugi ( doladowanie)
Opublikowano
Sprawdź cięgno sterujące pracą kierownic w turbinie. Jeśli nie chodzi podczas zmiany obrotów silnika znaczy że nie masz sterowania turbiny. Wtedy odpinasz przewód wychodzący z takiego plastikowego zbiornika. Jeśli masz tam podciśnienie to idziesz dalej i sprawdzasz działanie zaworu, jeśli nie masz podciśnienia to sprawdzasz przewody aż do vaku. Zawór czyścimy zazwyczaj (taki mały filterek). Możesz go wyjąć, dobrać kostkę i wężyk, podpiąć pod aku i sprawdzić czy stuka i czy zmienia się przepływ powietrza. Jeśli nie wyczuwasz działania i zmian przepływu a iskrzy na kabelkach to stoi i do wymiany. To jest prosty elektrozawór ale zdarza się że pada. No chyba że nie dostaje prądu z centralki sterującej, to problem większy.
Opublikowano
dzisiaj dalem do kolegi - mechanika, mysle ze cos wymysli:) zmenilem paliwo i troche lepiej ale dalej nie ma kopa jak wczesniej;P mozliwe ze bedzie cos z tlumnikiem badz z intercolerem, napewno napisze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.