Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wiem że podobnych tematów było multum lecz jak bym znalazł odpowiedz nie pisał bym.

Sprawa jest następująca: Miałem wyciek z simeringu na wale od strony skrzyni wymieniłem go na nowy ori niestety po wymianie było chyba gorzej. Więc zacząłem wertować internet co jest grane. W jednym z napotkanych wątków wyczytałem że ów simering ma być kierunkowy, więc poszedłem do sklepu i takowy nabyłem.

Zamontowałem no i okazało się że żadnej poprawy nie ma. Koszmar jakiś

2 sprawa silnik przy ostrej redukcji puszczał dyma obawy potwierdziły się po wykręceniu świecy na 4 cylindrach wyraźnie puszczały uszczelniacze. No to do sklepu i wymieniamy. No i tu też porażka zero poprawy jak dymił tak dymi dalej.

Zużycie oleju duże z tym że nie wiem ile spala a ile ucieka przez simering.

Pomóżcie co jest grane ?

Sztuką jest zabić muchę boczną szybą
Opublikowano
Uszczelniacze zwłaszcza wału kupuj oryginalne bo maja niestandartowe wymiary.

KLIMATYZACJA SAMOCHODOWA, THERMO KING, CARRIER

DIAGNOSTYKA BMW, VAG tel. 500 236 866

Opublikowano
Jeżeli chodzi o simering to na pewno kierunkowy, "radekklimat" ma rację, może warto oryginał. Dodatkowo sprawdz zużycie powierzchni współpracującej z simeringiem. Kiedyś stosowało się technikę wbijania uszczelniaczy płyciej lub głębiej, żeby nie pracowały z wyrobionym już wałkiem. Wymieniłeś wszystkie uszczelniacze zaworowe?? Może pierścienie puszczają, warto zbadać komprechę na garkach, może to coś podpowie :]
Opublikowano

No to tak pierwszy simering był ori to co przewiduje producent i tak jak kolega pisze zastosowane się to tej metody czyli troszkę plycej osądzony no i lipa. Następnie wsadzilem ten kierunkowy oczywiscie również w innym miejscu styka się z wałem no i dalej lipa.

Co do uszczelniaczy tak wymienione są wszystkie i tu też zastosowane metodę znalezioną na forum czyli miejse gdzie są zamki na zawrze opisałem taśmą aby zapobiec mikro nacięciom które mogą powstać przez przepychanie uszczelniacza przez ostre krawedzie.

Jeśli chodzi o pierścienie owszem biorę pod uwagę ich zużycie próba cisnieniowa wypada w normie średnia 14. olejowa 16

Mocne dymiennie zaczyna się dopiero na rozegranym silniku.

Sztuką jest zabić muchę boczną szybą

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.