Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

jestem tutaj nowy,więc proszę o wyrozumiałość. zwracam się z prośbą do starych wyjadaczy o pomoc. bmw x3 2.0d 150 km 2007. podczas normalnej jazdy w zakresie obrotów 1800-2800 od czasu do czasu szarpnie i zapala kontrolkę od silnika. wtedy silnik pracuje w trybie awaryjnym. taki stan rzeczy może trwać kilka dni. później kontrolka gaśnie i samochód śmiga normalnie do kolejnego razu. odstawiłem do 3 już mechanika. błędy komputera wskazywały przepływomierz i niewłaściwą ilość powietrza dostarczaną do silnika- skaner kts. sprawdzono turbinę- ok, klapy kolektora -ok, dpf -ok, egr-ok, katalizator -ok, czujnik na kolektorze nowy, intercooler -ok, przewody powietrza -ok, wiązki elektryczne- ok, wtryski - ok. panowie ,auto od 3 miesięcy u mechaników i nie jeździ. błagam o pomoc. pozdrawiam

Opublikowano

Nalezałoby sprawdzić stan elektrozaworów sterujących turbiną i Agr.

A w szczególności wyczyścić filterki na nich zamontowane.

Opublikowano

RafałP witaj !

Jest tu sporo speców od BMki ale żeby dla wszystkich było czytelnie to dobrze by było abyś podał jakim programem to było czytane i jakie kody błędów wykryto w pierwszym czytaniu i dalej po skasowaniu jakie się uwidoczniły ponownie.

Jeśli to się pojawia i po kilku dniach znika to może być coś banalnego ale co daje Ci w skórę, jak np słaba masa gdzieś przewód ugnity i czasem łączy lub nie itd.

Inna sprawa to mechanik specjalista co potrafi zrobić diagnozę a nie Kaziu co potrafi wszystko zrobić jak mu powiesz co ma zrobić ale Ty mu nie powiesz bo sam nie wiesz .

Zanim auto komuś powierzysz to się upewnij tu na forum czy ten warsztat jest polecany.

Ps.

Czy to jest manual ?

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
dziekuję koledzy za kilka podpowiedzi. filterki były czyszczone, sterownik turbiny podmieniany, agr sprawdzony, wiązki elektryczne sprawdzone i przejścia wszędzie są. sprawdzali samochód najpierw kts-em, a ostatnio oryginalnym urządzeniem serwisowym, ale nie znam nazwy, ani też nie pamiętam kodów. cholera mam dość tego auta.
Opublikowano

Może być jeszcze uszkodzony jakiś przewód lub nieszczelność na połączeniu z turbiną,AGR ..

U mnie były takie same objawy,przy pierwszej diagnozie komputerowej wywalało ,ze uszkodzony jest przepływomierz.Wymienilem na orginalny,nowy i nic to nie dało.

Okazało ,ze za systematycznie święcacy się na żółto silniczek na desce rozdzielczej winny był uszkodzony elektrozawor od turbiny oraz brudny filterek na drugim przy AGR oraz nieszczelnośc na połaczeniu AGR z wężem gumowym.

Opublikowano

Rafał witaj !

Piszesz

cholera mam dość tego auta.

Z twoich opisów by wynikało że nie masz wydruku błędów co by świadczyło że warsztaty tylko potrafiły czarować swojego klienta ale nie były wyspecjalizowane do BMW.

Jak już byłeś w 3 warsztatach to tu przez net nie wiele Ci pomożemy, najlepiej podpiąć do do kompa z programem INPA i fotki z wydruków tu podeślij.

Ale może coś mu doskwierać w elektryce np słabe złącze czy nieszczelności w przewodach powietrznych co sie ujawnia okresowo.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Faliszewice witam,

Fakt, nie mam wydruków i warsztaty były nieautoryzowane. W poniedziałek mam mieć ostateczną informację co do dpf-a, bo podejrzewają że to filtr robi problem. Ja sam już nie wiem co sądzić. Może ktoś mógłby polecić jakiś warsztat w ok. Poznania. Nie wierzę,że to auto robi takie problemy przy przebiegu 100 tys.km.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.