Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakiś czas temu miałem problem z "bumą"

Okazało się, że zawór regulacji ciśnienia paliwa padł. Wymieniłem go na nowy.

Od tamtej poru zauważyłem wzrost apetytu na paliwko o jakieś +3L/100 km, a w pedał nie cisnę...

Link do Inpa analog values 4 ---> http://youtu.be/g8VqCCd59lE na postoju, temperatura ~90C, 0:50-1:30 włączona klima

oraz Analog values 1-3 http://youtu.be/XAczCwOha_w

Wtryski chyba w normie?

Opublikowano
Pompa progowa do wymiany !!!

Już raz wymieniałem, jakieś 1,5 roku temu. Oryginalną kupiłem.

Mogę wiedzieć skąd Twoje założenie?

Opublikowano

jesli wymieniales, to wymien jeszcze ogranicznik cisnienia.

Cisnienie na wolnych masz za niskie, podczas jazdy bedzie jeszcze gorzej

 

A jaki miales problem, ze regulator cisnienia wymieniales?

Opublikowano

 

A jaki miales problem, ze regulator cisnienia wymieniales?

No, problem był taki, że zalałem badziewiastego paliwa.

Objawy: Wyłączam auto i co? Silnik pracuje jeszcze 3-4 sek. Uruchamia się normalnie, tylko gasnąć nie chce od razu. Sporadycznie towarzyszy temu błąd "einspritzanlage".

Silnik pracował jak stary traktor. Im więcej jeździłem tym częściej auto gasło po przekroczeniu 2000 obr.

Wymieniłem zawór regulacji ciśnienia paliwa i jak ręką odjął. Nie licząc zwiększonego apetytu na paliwo :/

 

PS. Jak wygląda ogranicznik ciśnienia i gdzie się znajduje?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.