Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam zamiar zakupić E39 530D. Byłem dzisiaj oglądać BMW z poniższego linku.

http://otomoto.pl/bmw-530-zarejestrowane-diesel-180km-C30081948.html

Ogólnie jak na razie cena to 12000zł, pewnie jeszcze z 500zł bym utargował.

 

Niestety nigdy nie miałem styczności z BMW więc chciałbym wszystkich bardziej doświadczonych prosić o pomoc i wszystkie możliwe cenne wskazówki na co zwracać szczególna uwagę przy zakupie takiego oto auta.

 

Akurat ten model ma jakąś nawigacje w środku na dole i do tego obok napis "AcSchnitzer" zawieszenie jest lekko obniżone i usztywnione. Prosiłbym o rozkodowanie Vinu :)

W aucie jest trochę do roboty m.in. wydaje mi się, że poduszka pod silnikiem, napinacz paska, silniczek elektryczny lusterka zewnętrznego, szyba lewa tył nie działa, i świeci sie kontrolka ABS (czyżby czujnik ABS?)...z kosmetyki kilka pierdółek we wnętrzu. Ogólnie autko ma wgniecione lekko prawe drzwi tył i lekko wgnieciony próg z przodu od kierowcy. Do tego jak wiadomo auto ma swoje lata posiada kilka zarysowań, W środku ma jasną skórę jak widać na zdjęciach i jest dosyć mocno zniszczona. Z tego co zwróciłem uwagę to dużo BMW ma mocno zniszczone skóry szczególnie w jasnym kolorze.

 

Co możecie ogólnie powiedzieć o tej wersji, czy zawieszenie jest jakoś szczególnie drogie czy zupełnie jak seryjne? Bo z tego co wiem to AcSchnitzer to firma tuningowa? Co powie Vin.No i czy to autko jest w ogóle tyle warte?

 

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi :)

Opublikowano

To auto to jakaś Netherlandska flotówka a przebieg ma mniejszy niż moja benzyna.

 

Składanie Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBADL71030GM78871

Kod typu DL71

Typ 530D (EUR)

Typoszereg E E39 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M57

Pojemność skokowa 3.00

Moc 142

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor ORIENTBLAU METALLIC (317)

Tapicerka STANDARDLEDER/GRAU (N6TT)

Data prod. 1999-01-29

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S339A SHADOW LINE Shadow-Line

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe

S843A MOTORAUSLEGUNG Redukcja mocy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej

S886A HOLLAENDISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, holenderski

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S283A LM RAEDER/BMW STYLING II Obr. BMW, st. le. BMW Styling II

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S665A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business RDS

 

Składanie Information

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

Co prawda już sam doszedłem do tego jak rozkodować Vin, ale dziękuję bardzo :) Teraz jakby mi ktoś powiedział czy ten Vin pokrywa się ze stanem auta, coś jest zmienione, czegoś brakuje itd. itp. I ogólnie czy to zawieszenie sportowe jest dużo droższe w utrzymaniu?

Co do przebiegu to od razu mogę o\powiedzieć, ze na 100% auta ma ok 400tyś. km

Opublikowano

Przykład:

Zawieszenie sportowe przód - amortyzator Sachs 577 zł , Monroe 392 zł

Zawieszenie sportowe tył - amortyzator Sachs 508 zł, Monroe 329 zł

 

Zawieszenie zwykłe przód - amortyzator Sachs 402 zł, Monroe 370 zł

Zawieszenie zwykłe tył - amortyzator Sachs 422 zł, Monroe 308 zł

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
Po rozkodowaniu VIN wyskakuje, że auto ma 142 kW mocy czyli 193KM co jest wartością fabryczną dla tego modelu. W tym samym VINie jest napisane "redukcja mocy" co zasugerowało koledze andrzejowi że to flotowe auto z Holandii. Wydaje mi się, że jeźeli jest faktycznie zredukowana moc (dla holenderskich celów podatkowych) to powinno w VIN być ujęte ile mocy auto posiada. No chyba, że się mylę.
Opublikowano
W VINie e39 30d zawsze jest podana moc 193 nawet jak są 184 konie, moc po redukcji nigdy nie jest podawana. Jeśli tego nikt nie ruszał to ma najprawdopodobniej 163 konie
Prospekty, broszury, cenniki BMW - KLIK
Opublikowano
Po rozkodowaniu VIN wyskakuje, że auto ma 142 kW mocy czyli 193KM co jest wartością fabryczną dla tego modelu. W tym samym VINie jest napisane "redukcja mocy" co zasugerowało koledze andrzejowi że to flotowe auto z Holandii. Wydaje mi się, że jeźeli jest faktycznie zredukowana moc (dla holenderskich celów podatkowych) to powinno w VIN być ujęte ile mocy auto posiada. No chyba, że się mylę.

Jakub, każde auto z redukcją mocy ma w górnej części vinu wartość nominalną dla tego silnika a dopiero w dalszej części vin jest adnotacja że moc została zredukowana. Bardzo możliwe że auto po zmianie softu wróciło już do swoich nominalnych wartości ale tez bardzo możliwe że auto dalej jeździ tak jak przyjechało do Polski z Holandii.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

NIe wiem jaki jest sens wstawiać auta za powiedzmy 13 tys. NIE CHODZI Że to tanio jak na ten model ale ogólnie 13 tys to niezbyt dużo wiec czego oczekiwać jedziesz sprawdzasz wizualnie ewentulanie podstawowe rzeczy i kupujesz

Ja gdybym kupował za tą kwotę to logiczne jest że ideału bym nie szukał i nie zawracałbym Sobie głowy opiniami z forum

Opublikowano
Dzięki za rady. No jasne to tyle potrafię ocenić stan blacharski, mechaniczny, silnik, zawieszenie itd. ale jak każde auto zapewne ma coś na co zwrócić trzeba szczególną uwagę. Jednak sobie odpuszczę to auto bo obawiam się, ze to może być skarbonka bez dna :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.