Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie wczoraj zmieniajac drazki kier zauwazylem ze mam przeciek na pompie wspomagania z tego co widziałem jest do wymiany uszczelniacz czy wogole sie da wymienic :?: Czy ktos juz robil cos takiego Wyciek jest od strony czolowej pompy :(
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam. Musisz sprawdzić czy wyciek nie jest z przewodu niskiego lub wysokiego ciśnienia, jeśli tak to da radę uszczelnić. Jeśli jednak puściła pompa to raczej bym szukał drugiej... Sam jakieś 3 tyg. wymieniałem swoją pompę. Udało mi się wyrwać używkę z 2007r za 299pln i śmiga elegancko.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mam zapocone przewody od wspomagania. Nie chce mi się dochodzić na razie co jest przyczyną, bo z góry niewiele widać, a z dołu jest troszkę rozkręcania.

Ale miniejsza o to... u Was też tak bywa, czy macie zupełnie sucho?

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zapocony może być szczególnie przewód zasilający ten od zbiorniczka do pompy, ale pozostałe (wysokiego ciśnienia) powinny być suche.
Opublikowano
u mnie całkiem sucho 238kkm wszystko fabryczne... czyste minimalnie zakurzone... w zeszlym tyg zdejmowalem osłone pod silnikiem wlasnie by poogladac jak sie wszystko ma....
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Znowu prawdopodobnie pompa siadła jestem wkkkuurrr...... na maxa :( dzis rano sprawdzilem olej no i widze ze cos stanu niema. Poswiecilem latarka no i wygluszenie silnka na dole od oleju.Jaki moze byc powod tego ze znowu padla pompa :?:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Skoro masz wyciek to nic dziwnego, że nie ma odpowiedniego poziomu płynu. Musisz zlokalizować miejsce wycieku, a może ich być kilka:

- przekładnia kierownicza (szczególnie na jej końcach, przy miejscu łączenia z drążkami)

- węże niskiego i wysokiego ciśnienia

- miejsca połączeń węży ze zbiorniczkiem, pompą, przekładnią

 

Najpierw znajdź miejsce wycieku, a dopiero wtedy będzie można określić co jest nie tak, czy po prostu podczas montażu ktoś popełnił błąd czy coś innego się popsuło tym razem.

Opublikowano
Znowu prawdopodobnie pompa siadła jestem wkkkuurrr...... na maxa :( dzis rano sprawdzilem olej no i widze ze cos stanu niema. Poswiecilem latarka no i wygluszenie silnka na dole od oleju.Jaki moze byc powod tego ze znowu padla pompa :?:

 

oj chyba jakas mocno wysłużona ta twoja jedynka... jaki tam przebieg?

Opublikowano
przebieg 130tys do 2010roku wbijane przeglady w niemczech ksiazka serwisowa jest .Pompe kupilem z allegro czyzby padla zobacze w sobote okaze sie :o
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie sądzę aby padła, ale może paść jeśli będziesz miał za mało płynu... Tak jak pisałem poszukaj wycieku i będzie wiadomo co jest nie tak.
Opublikowano
U mnie poci się ten wąż od wspomagania, ale ogólnie płynu za bardzo nie ubyło, nic nie dolewałem. Po wytarciu węża jeżdzę już kilka miechów i dopiero niedawno zauwazylem ze znow widac ze jest znow sie poci. Nie za bardzo biore to za wyciek, gdyz na plastikach nic nie ma, sucho. Ciekawe w sumie co zazwyczaj jest przyczyna, moze to normalne od jakiegos przebiegu lub lat uzytkowania... Jakby ktos wiedzial co zazwyczaj powoduje wyciek niech da znac :) bo szkoda pompe potem wymieniac.

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jeśli poci się wąż zasilający (a więc ten od zbiorniczka do pompy) to normalne, często zdarza się, że obejmy są za lekko dokręcone, lub guma w miejscu ścisku jest już wygnieciona... generalnie zapoceniem nie ma się co przejmować, gorzej gdy pojawiają się krople lub większe wycieki.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam.

Od wczoraj głosno huczy mi cos przy samej kierownicy przy skrecaniu, najgłosniej gdy kierownica jest skrecona na max ale na zewnatrz nic nie słychać tylko w srodku. Rozumiem że cos dzieje się z wspomaganiem? Olej z wspomagania jest na max.

pompa? czy jest inna możliwość?

przebieg pewny 110 tyś BMW 120i 2004r

Opublikowano
Dzisiaj zauważyłem że dolna osłona pod pompą jest mokra z oleju, jutro dokładnie zobacze z czego leci, chodz dziwne bo płyn jest na max. Mam nadzieje że jakis przewód puszcza i dostaje sie powietrze i przez to wyje wspomaganie
Opublikowano
Dzisiaj zauważyłem że dolna osłona pod pompą jest mokra z oleju, jutro dokładnie zobacze z czego leci, chodz dziwne bo płyn jest na max. Mam nadzieje że jakis przewód puszcza i dostaje sie powietrze i przez to wyje wspomaganie

Ja mam znowusz cos takiego, że nie głośno huczy, ale delikatnie cichutko wyje, szczególnie gdy kręcę kierownicą. Nasila sie troszkę jak skręcę do oporu. A najlepsze, że wlasnie nie bardzo slychac to na zewnatrz a glownie wewnatrz, ale tak jak mowie - delikatnie. Jest to ledwo slyszalne. Ubytku płynu nie mam, w zbiorbniczku nic nie bulgocze ani się nie pieni tylko prawidłowo widac ruch płynu. I nie wiem czy po prostu w tych wozach tak działa wspomaganie czy jednak coś jest nie tak. Nie mam za bardzo porownania, najlepiej by było obczaić to w innej 120i.

 

Ja miałem taką historię z tym wspomaganiem: Miałem mały wyciek spod pompy i spod maglownicy. Mechanior stwierdził że wymieni sie podkladki alu uszczelniające dokręci i będzie git. No to przy okazji mówie płyn wymienie. Ok. Wymienili co trzeba ale po odpaleniu jeszcze w warsztacie okazalo sie ze wycieka przy pompie. Dokręcili i dalej to samo. Okazało sie że gwint zje**ny (zje**li pewnie). Dobra kurna samochod musi zostac wyjma pompę bo jest dobra, dadzą do przegwintowania, wstawia redukcję i będzie git. Za 3 dni odbieram samochod. Zabuliłem 300zł i oczywiscie płyn ktory kupilem dobrej jakosci poszedł sie jechać i zalali mi pewnie jakis swoj nie wiem jaki. Po przejechaniu 200km płynu w zbiorniczku brak, wycie pompy masakra. Wracam do mechanika a on do mnie ze oddali mi samochod za wczesnie bo jakis tam klej do gwintow przy redukcji nie zwiazał dobrze bo ich popedzalem. Kuźwa mówie jakbyscie mi powiedzieli od razu ze to musi postac dluzej bo to i tamto to bym was nie poganiał. I od nowa wszystko, zmontowali w koncu, postal tyle ile trzeba i jak na razie odpukać i tfu tfu nie ubylo ani kropli a przejechałem z 1000km. Dobrze ze nie placilem juz za nic wiecej poza tamtymi 300zł.

 

P.S. To delikatne wycie o ktorym pisalem wyzej bylo przed naprawą i jest po, więc może ten typ tak ma?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie też jest takie delikatne "wycie" (nie wiem czy przed wymianą pompy też tak było, bo się nie wsłuchiwałem) słyszalne (po wyłączeniu radia i dobrym wsłuchaniu) tylko w środku, na zewnątrz absolutnie nic!! Sam się zastanawiam czy to pompa którą zakupiłem (jest z 2007r, a więc młodsza o 2 lata niż poprzednia), czy może pompa wody lub któraś rolka paska klinowego (a na pewno delikatnie któraś szumi, bo przy zmianie pompy wspomaganie je obejrzałem i nie był już pierwszej świeżości, ale też nie był złe). Tak czy inaczej, podczas jazdy kompletnie nic nie szumi, tylko na wolnych obrotach przy wsłuchaniu się. Wystarczy minimalnie dodać gazu aby zapanowała cisza. Nie zamierzam absolutnie nic z tym robić... jak zacznie wyraźnie hałasować to wtedy pomyślę, a tak jak ktoś nie wie o co chodzi to nie usłyszy...
  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.