Skocz do zawartości

520i pompa wspomagania/maglownica


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, niedawno regenerowałem magiel i wymieniłem pompe wspomagania na regenerowaną LUK - po miesiącu słyszę buczenie/wycie a przy max skręcie wręcz jakieś burgotanie (?) Chce oddać pompe na gwarancję ale mam pytanie czy te dźwięki mogą w jakiś sposób być powodowane maglownicą a nie pompą - jak kierownica jest w pozycji prostej i nią nie kręcę to jest cicho i nie buczy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

pewnie , że magiel tak potrafi.

 

a ile dałeś za pompę?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mój regenerowany tez tak robi przy nowej pompie, jeżdżę tak już dość długo i nic się nie dzieje.

W poprzednim aucie było podobnie.

Zazwyczaj w skrajnych położeniach kierownicy pompa wydaje "dziwne dźwięki", z tego co mi się obiło o uszy to normalne zjawisko gdy przytrzymujesz kierownicę "do oporu", bo stawiasz pompie większy opór niż przy normalnej pracy.

Opublikowano
Za regenerację pompy dałem 300zł w warszawie, chcę ja oddac na gwarancję ale się boję że okaże się to magiel a nie sama pompa - magiel regenerowany 1,5 miecha temu - łącznie z wymianą, płynami drążkami kierowniczymi i zbieżnością wyszło mnie prawie 1500 zł więc wydając tyle chciał bym aby to pracowało bezszelestnie... :/
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bo był tak wytłuczony, że przy 140km/h na autostradzie nie byłem pewny czy się zmieszczę na dwóch pasach :roll:

Po naprawie działa mi to w miarę cicho, ale przy skrajnych położeniach i tak coś tam sobie pompa mruczy, a na maglu słychać jakby coś delikatnie się przelewało.

Opublikowano
U mnie też wyło po wymianie magla i pompy, zwłaszcza po odpaleniu na zimnym, po czasie przestawało i teraz już przestało całkiem wyć, uspokoiło sie z biegiem czasu
Opublikowano
Mam ten sam efekt po regeneracji maglownicy przy maksymalnym skręcie w prawo. Najprawdopodobniej winny jest rozdzielacz w maglownicy bo nie daje ciśnienia na powrót i katuje pompę.
Opublikowano
No i właśnie to mnie wkur..ia, wydajesz pieniądze - pompa jak i magiel w założeniu jak i deklaracji sprzedawcy ma parametry nowej a chodzi to tak jak opisujecie :evil: , ja chcę aby to chodziło bezszelestnie
Opublikowano

Regenerowana pompa wspomagania za 300 PLN, kiedy nowa kosztuje ... też 300? To chyba jakaś pomyłka lub nadużycie :roll:

Mam podobnie - regeneracja magla + nowa pompa i przy maksymalnym wychyleniu pracuje głośniej. Well - poczekam, zobaczę. Na obie części mam rok gwarancji :mrgreen:

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano

W ASO pewnie tak, ale patrząc na to, jak nasi rzemieślnicy regenerują co się da, to poza maglownica wolę nowe np. ZF...

Maglownica jednak tylko regenerowana, nie stać mnie na nową :mrgreen:

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.