Skocz do zawartości

800 obrotów....? zimny słabo odpala..?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.Niedawno wróciłem z Chorwacji(2600 km)-wszysko OK,auto spisało się na medal...prawie.Od kilku dni silnik pracuje nierówno,tzn. tak jakby na 800 obrotów-klekoce jak stara wersalka :lol: .Jak dodam delikatnie gazu,czyli na około 900 pracuje OK.Druga sprawa-ciężko odpala rano jak jest zimny.Po południu(są upały)pali bez problemu,natomiast problem z "obrotami" jest cały czas.Znajomy twierdzi że to jakiś czujnik temperatury od ssania czy coś takiego :roll: Miał ktoś z Was taki problem,może ktoś pomóc?

Gdzie ewent. szukać tego czujnika?

aha bmw e46, 320D 136 km.2000rok

Pozdrawia

Opublikowano
Jak ja uwielbiam te wszelkie teorie "naukowe" znajomych :twisted: Przed wydawaniem jakichkolwiek tez co może być przyczyną należy zbadać auto komputerem na występujące błędy oraz charaktersytykę pracę silnika pod obciążeniem.
Opublikowano
dzięki za odpowiedź,ale nie na taką liczyłem :lol: Na podpięcie kompa podjadę jak nic nie znajdę na forum-chyba po to jest...
Opublikowano
Jasne, zgadza się Kolego. Nie chciałem Cię obrazić etc, ale naprawdę trudno powiedzieć co jest nie tak, bo z jednej strony masz pogorszony zimny rozruch silnika - czyli problem z układem zasilania paliwem, oraz falowanie obrotów co może być spowodowane awarią układu dolotu lub usterką elektryczną. Czy auto emituje jakieś szczególnie mocne zadymienie i jaki kolor spalin??
Opublikowano

Siema ponownie.

Nie zauważyłem żadnych innych dziwnych objawów(spaliny itd)

Silnik zaczął dziwnie pracować już w Chorwacji jak był zimny.Co do falowania obrotów-nie są to typowe falowania tylko ma jakby za niskie obroty-ok. 800 na jałowym...Nawet jak złapie 90 stopni i tak na luzie ma za niskie obroty.

Wracając z pracy o 14 odpala "od strzała"..

Poczekam ze 2 dni-może ktoś miał coś podobnego-jak nie podjadę go podpiąć-będę informował co i jak może komuś się przyda.

Opublikowano
no to ja też się dołączę z podobnym problemem a mianowicie w mojej 330d po odpaleniu silnika na zimno obroty przez 7 sekund są jakby normalne czyli około 850rpm a potem spadają do 750 i tak trzymają cały czas dlatego nie wiem czy to jest normalne?mam tak już gdzieś od miesiąca.Robiłem testy Inpą i żadnych błędów program nie wykazał.Czy może ktoś z Was miał podobny mankament i jaka może być przyczyna tak dziwnego zachowania silnika?
Opublikowano
Po odpaleniu zimnego silnika obroty są wyższe w każdym modelu o 100obr/min i po kilku, kilkunastu sekundach schodzą do wartości nominalnej.
Opublikowano

dzisiaj podpiąłem auto pod kompa.Wyszły 2 błędy-nie związane z problemem przy odpalaniu.Mianowicie:błąd EGR i czujnik ciśnienia doładowania. :?

Niskie obroty(800) wg fachowców są OK-drgania pochodzą podobno od poduszek pod silnikiem-2 są do wymiany.

Zasugerowali żeby sprawdzić pompę wysokiego ciśnienia,wyczyścic EGR i czujnik ciśnienia...

Jakieś rady ?

Opublikowano

Witam ponownie.

Co do problemu z odpalaniem...mechanik zamontował zawór zwrotny.Auto odpalało niby ok,ale po 24 godz postoju problem wrócił-trzeba go długo kręcić-jak już zagada to puszcza duuużą szarą chmurę.

Obstawiał jeszcze pompke z baku.Powinna mieć podobno 0,8 bara a pomiar wykazał 0,5....

Co do "turbulencji" gość obstawia dwumasę..

Pomoże ktoś w tych sprawach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.