Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam

Podany link "do masy" odnosi się jedynie do przedliftów. W nowszych modelach ten problem nie występuje - jest inna wtyczka 4 stykowa.

 

Problem dotyczy również poliftów, miałem to samo u siebie. Wypalony pin z masy w tylnej prawej lampie. Rok auta 2004.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Wybaczcie mi że to nie wasza marka BMW

w tej chwili zakupiłem Renault Megane 2004 mam je 2 miesiące i lewy ksenon przestał świecić

ogólnie wszystkie takie same objawy jak tutaj ,Ja pojechałem na myjnie , w tunelu ze względu na szarość ksenony się zapaliły same,na końcu tunelu już świecił tylko prawy

kupiłem nowe żarniki firmy Tech choć miałem osram D2S, niestety nie zapalił się nowy więc przetwornica padła (dla jasności lampa zdemontowana była i suszona 24 h wentylatorem z ciepłym powietrzem), zakupiłem nową oryginalną(500zł) i nacieszyłem się aż 5 minut znów wyskoczył błąd i lampa zgasła .i męczę się już z tą lampą 6 tydzień i nie wiem co może byc przyczyna wypalania przetwornicy mam kolejną przetwornicę ale boję się ją załozyć ze znów ją wypali . 3 elektromechaników mierzyli parametry przetwornicy , sprawdzali instalację , lampe i wszystko w porządku niby , a dodam ze wypali przetwornicę , bezpiecznik zawsze jest ok

pozdrawiam może tutaj mi ktoś coś podpowie

  • 8 miesięcy temu...
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Jak tam walka ze światłami ?

 

U mnie też coś się dziwnego dzieje. Kupiłem w październiku 2013 żarniki z nowe serii Philips Vision D2S i po pół roku zaczęło się mruganie i ale jeszcze odpalał za drugim razerm.

Żarniku oryginalne. Odesłałem do reklamacji i trafiły do Philipsa w Holandii skąd dostałem taką odpowiedź.

 

Że elektrody są nadmiernie i nienaturalnie wypalone, powodem było zbyt wysokie napięcie jakie pojawiło się na elektrodach żarnika.

Po wymianie żarników na nowe oczywiście całość zadziała ale w krótkim czasie ponownie żarnik zostanie uszkodzony.

Nie mogą uznać reklamacji.

 

Wygląda na problem instalacji w samochodzie. Nie wiadomo czy mam uszkodzoną przetwornicę, która dba o utrzymanie stałego napięcia czy może to zapłonnik.

Kontaktowałem się z panem z xexnon-serwis ale on nie sam nie wie co może to powodować. Sam obstawiam jednak zapłonnik i tu ciekawostka.

Auto jest po lifcie, ma taki zapłonnik AL 1 307 329 080 a pan z tego serwisu mówi, że jak już się decyduje na zapłonnik to poleca zamianę na jego nowszy typ AL 1 307 329 076.

Wymaga małej przeróbki kabla ale nie trzeba rozkładać w mak lampy. Ponoć były te nowsze zapłonniki stosowane w ostatnich rocznikach modeli dwudrzwiowych. Z tymi starszymi były jakieś problemy, nie tylko w BMW ale Fordach, Mazdach i VW, Audi i innych. W pewnym momencie wszędzie już zakładali te nowsze, i problemy nagle zniknęły w tych wszystkich markach i modelach. Słyszał ktoś o tym albo może sam tego doświadczył ? Decydować się na taką przeróbkę, co o tym sądzicie ?

 

Na chwilę obecną byłem zmuszony kupić kolejne nowe żarniki, tym razem Osram. Całość działa doskonale ale obawiam się, że za te pół roku znowu padnie, dlatego chcę coś z tym zrobić.

Pozdrawiam, Mariusz

"Mario"

F11 Sophisto Grau


http://i59.tinypic.com/242j57c.jpg

Opublikowano

Nie znam technologii auto-moto, ale z doświadczenia zawodowego przy pracy z medycznymi źródłami światła, w których stosowane są palniki ksenonowe mogę wam powiedzieć jedno - nadmierne wypalanie się elektrod w lampie wyładowczej zawsze spowodowane jest wadliwą pracą modułu wysokiego napięcia, czyli popularnie nazywanego "zapłonnika". Lampa ksenonowa nie zużywa się podczas cyklu pracy - zużywa się podczas cyklu uruchamiania. Najczęstszym problemem w mojej branży jest problem utraty parametrów pracy podzespołów "zapłonnika", przez co zamiast generować np. 22kV generuje on 26 - 30 kV. Skraca to żywotność 300W palnika z 500 godzin pracy do okolic 200 i mniej, ale to też oczywiście zależy od ilości cyklu zapłonu.

W medycznych źródłach światła zapłonnik i później moduł niskiego napięcia do podtrzymania pracy lampy są odseparowane. Jeśli tak samo jest w lampach samochodowych - zająłbym się modułem HV.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.