Skocz do zawartości

e39 sedan - tylna klapa a lifting


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, muszę wymienić tylną klapę bagażnika w E39 sedan po liftingu i zastanawiam się czy klapy po liftingu różnią się od tych sprzed liftingu?

Na allegro jest dużo ofert, ale rzadko są rozróżniane na te sprzed i po liftingu.

Czy klapa sprzed LF będzie pasowała do sedana po liftingu?

Dziękuję za pomoc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
bo nowsze :mrgreen: tak w ogóle e39 ma ocynk? Czy jest na wybranych elementach czy w ogóle nie ma ocynku?>

Na bank jest, dużo starsze auta z niższych półek miały, to e39 będzie miało na 100% :wink:

Moje rdzewieje tylko tu gdzie było poobijane albo przetarte, ale to głównie rdzawy nalot.

Opublikowano

Ja miałem uszkodzone drzwi i je bierze. Nie robię tego tylko będę kupować całe drzwi.

7er po lifcie e38 nie miało ocynku i roczniki sprzed liftu lepiej się trzymają, dlatego pytam jak jest z e39 bo taki pewny do tego ocynku nie jestem szczególnie widząc te nieszczęsne klapy tylne w sedanach i turasach

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No mi się wydaje że coś tam jest, bo jak mi się rant klapy przetarł od kabla od anteny CB, to mimo braku warstwy lakieru nie rdzewiało nic.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem czy bmw jest cynkowane czy nie ,ale miałem wiele aut i to starszych i w żadnym nie miałem najmniejszego problemu z rudą . Teraz mam już drugie bmw pod rząd i w obu występuje ten problem :evil:
Opublikowano

U mnie też ani grama rdzy, a parę elementów mam powtórnie lakierowanych. Widocznie dobrze było zrobione.

Zresztą koledzy... po Oplu to jest bajka ;) Byłem strasznie zadowolony z Vectry i nadal wspominam bardzo dobrze, ale rdza to tam była kaplica, zjadała auto w oczach ;)

Opublikowano

No właśnie mnie to dziwi bo widze niektóre e39 bardzo dobrze wyglądające, a w niektórych jak np. moja rdzewieje klapa od dołu i listwa pomiędzy klapą a zderzakiem. Kiedyś jak popadał deszcz i otworzyłem klape z tyłu to widać dokładnie było jak z lewego kanału po lampie woda ściekała właśnie w to miejsce na ten kawałek pod klapą gdzie powstało ognisko rdzy... Musze się wkońcu za to zabrać póki ciepło na podwórku.

 

Kiedyś miałem akcje jak mi gość koła zmieniał i tak spojrzał na samochód i mówi:

 

gość: co, bita była?

ja: niby czemu?

gość: bo rdza pod klapą

ja: :duh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Druga sprawa to taka czy auto jest garażowane czy nie . U mnie auto praktyczne 80-90% czasu spędza w garażu gdzie nie pada na nie deszcz i nie pali go słońce ,a znam ludzi co choć mają gdzie schować auto to im się nie chce :mad2:
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Odświeżę stary temat, żeby nie zakładać nowego. Muszę wymienić klapę tylną w touringu i takie samo pytanie - pasuje sprzed liftu do poliftowego? Wolałbym oczywiście poliftową, ale bardzo ciężko znaleźć. Jak by ktoś miał poliftową titansilber, to chętnie nabędę ;)
Opublikowano

Przedlift ma lepsze blachy - znacznie odporniejsze. Ja mam polifta i z powodu rudej musiałem naprawiać wokół zamka. Podobnie na elemencie między klapą a zderzakiem - słynne otwory technologiczne zaślepione gumowym korkiem.

Ewentualnie nie wymieniać tylko zrobić u dobrego blacharza/lakiernika - ale trzeba mieć pewność, że zrobi uczciwie, bo większość to partacze i proponują robotę na zasadzie: zrobisz pan tanio i sprzedasz ładnie wyglądające auto.

Opublikowano

Widzisz, ja mam polifta i ani grama rdzy, a kolega sprzedał niedawno przedlifta, w którym właśnie na klapie miał już trochę rudej. Widać nie ma reguły.

 

Nie chcę klepać mojej klapy. Jest wgnieciona z tyłu, niezbyt mocno, ale straciła geometrię, szyba się rusza na boki jak dociskam i o ile wyklepać się na pewno by dało, to już co do szczelności elementów przy szybie to sobie nie dam ręki uciąć. Wolę wymienić na jakąś inną w dobrym stanie, tylko takich w dobrym stanie prawie nie ma.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja za dobrą klapę rok temu zapłaciłem 550 pln, i faktycznie, rdzy zero, ale niektórych gratów nie było, np światła, znaczki itp powykręcane, za to była z szybą.
Opublikowano

Ja mam wszystko w całości, tak dostałem że nic się nie posypało poza samą klapą. Mógłbym przełożyć swoje graty, chociaż wolałbym większość kupić w całości.

Jedna mi uciekła idealna za 800 zł. Sporo, ale bym wziął, bo naprawdę by mi rozwiązała wszystkie problemy...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.