Skocz do zawartości

Przed zakupem 3GT vs 5 sedan


anakinra

Rekomendowane odpowiedzi

No powietrza nie wozisz, ale porównując z F10, wozisz grubo ponad 200 kg niepotrzebnego ciężaru, a ponad 100 kg w porównaniu do F11. ;)

Zgoda..Ale nikt z nas nie jezdzi Fiatem 500 i kazdy targa min.1,5T

:)

A co najzabawniejsze wymieniony przez Ciebie Merc GL jako "duży samochód" jest dłuższy od 5GT zaledwie około 10 cm. :) Audi Q7 jest jeszcze krótsze i dzieli je od F07 raptem 7 cm.

F01 jest tak samo dlugie jak ww. SUVy, a jednak sprobuj do 7er albo GT zaladowac tyle co do GL albo Q7.

Widzisz roznice? :)

 

Jakbyś sobie tego nie wmawiał jeździsz wielkim, ciężkim autem. ;) No ale za to na tylnej kanapie można walnąć niezły trójkącik tyle jest miejsca. :)

Owszem. Duzy, ciezki...ale sa wieksze, ciezsze, mniej komfortowe.

:cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 108
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Zastanawiam sie gdzie przy dlugosci 5-tki 4.90m i rozstawie osi prawie 3m podzialy sie te centymetry? Rozumiem ze silnik jest cofniety w strone kabiny ale przeciez ani bagaznik nie jest jakis wielki ani miejsca z przodu nie ma w nadmiarze...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wygoogluj sobie widok idealnie boczny F10 i na przykład Skody Superb to zrozumiesz. :) W BMW ilość miejsca dla pasażerów i bagażnik były zawsze drugorzędne. Jak widać BMW wie co robi, bo sprzedaż ciągle rośnie z roku na rok.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygoogluj sobie widok idealnie boczny F10 i na przykład Skody Superb to zrozumiesz. :) W BMW ilość miejsca dla pasażerów i bagażnik były zawsze drugorzędne. Jak widać BMW wie co robi, bo sprzedaż ciągle rośnie z roku na rok.

 

Idę o zakład że na ulicach, przynajmniej w Wawie, więcej jest F10''tek niż Skody Superb :mrgreen:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ok, ale dlaczego w F30 jest więcej miejsca na nogi z tyłu niż w F10? Ja rozumiem design i konstrukcję, ale jednak to jest wielka i ciężka limuzyna, wykorzystywana też jako auto rodzinne, a nie sportowy bolid.

 

To stwarza możliwości prowadzenia F10 tak jak kiedyś 126p. Jak ktoś za duży urósł to może wymontować przednie fotele i prowadzić siedząc z tyłu :mrgreen: Jeśli w F30 jest wiecej miejsca z tyłu niż w F10 taka opcja nie przejdzie :nienie:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ok, ale dlaczego w F30 jest więcej miejsca na nogi z tyłu niż w F10? Ja rozumiem design i konstrukcję, ale jednak to jest wielka i ciężka limuzyna, wykorzystywana też jako auto rodzinne, a nie sportowy bolid.

 

w nowej 5 będzie to już poprawione...

 

Raczej dodatkowe 200kg komfortu :)

komfort i bezpieczeństwo i to bez "uśmiechu" tylko prawdziwe nie do osiągnięcia w "lżejszych" autach

 

dla mnie jedyną wadą 5GT jest prowadzenie auta związane z wymiarami zewnętrznymi, jak na tak duże auto siedzi się nisko i prowadzić taki "czołg" w warunkach miejskich (nie trasa "garaż" z domu do przydzielone miejsce parkingowe w pracy) jest naprawdę trudno, parkując pod szkołą, sklepem, wjeżdżając na wąskie osiedlowe uliczki zawalone złomem za ~5k...

 

Niestety mam uczulenie na nutire :)

Nawiązują do tematu ja zawsze wybrał bym bardziej komfortowe czyli F10/11 lub 5GT

 

masz pojęcie o samochodach, widać, że "parę" aut przerabiałeś, bazując na swoim doświadczeniu z autem typu SUV (nie tak prestiżowym jak SAV :lol: BMW jednak mające identyczne odniesienie do realiów motoryzacyjnych) dlaczego używasz auta, które:

- nie jest ładne,

- nie jest miejskie,

- nie jest terenowe,

- nie jest autostradowe,

- nie jest rodzinne,

- nie jest komfortowe,

- nie jest szybkie,

- nie jest ekonomiczne,

:?: :?: :?:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A ja się zupełnie nie zgadzam. Bardzo fajne auto. Jest takie akurat jak ktoś chce coś wyższego, z większymi kołami ale do jazdy po mieście plus coś więcej. Ja zwolennikiem SUVów nie jestem, ale wolałbym pewnie X3 od X5.

 

A tak w ogóle zauważyliście, że nowe X5 występuje też z napędem na tył i silnikiem 2.0d? :shock:

 

Napęd na tył w X5 to oczywiście rozwiązanie tylko na USA, a w Europie ma ładnie wyglądać jako cena wyjściowa X5 w katalogach, ale ten silnik 2.0d??? To auto waży ponad 2 tony. Z drugiej strony jednak ten 2.0d 218KM ma więcej mocy i momentu niż 3.0d w pierwszej generacji X5 a nikt nie twierdził, że jest za słaby wtedy do X5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

F25 IMO dobrze podsumowali chłopaki z UK w ostatnim Top Gear (wydanie specjalne, "The Worst Car In the History Of The World", był nawet Polonez!) :cool2: w pełni się z ich podsumowaniem zgadzam

 

Wg Clarkson'a każda terenówka która nie przejedzie terenu w którym radzi sobie LR4 lub RR nie zasługuje na miano terenówki :wink:

W naszych realiach jeśl auto pozwala na jazdę po centrum Wawy bez wyszukiwania dziór w asfalcie i kręcenia kierownicą aby je ominąć zasługuje na miano terenowego SUV'a :mrgreen:

 

A wracając do tematu 5GT świetnie sobie daje radę w trudnym terenie jakm jest centrum Wawy wiec w tej kwestii plus dla 5GT :cool2:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak w ogóle zauważyliście, że nowe X5 występuje też z napędem na tył i silnikiem 2.0d? :shock:

 

Tylko czekać kto powie pierwszy że X5 2.0d nie jedzie :mrgreen:

 

Ciekawe dlaczego 2.0d nie wkładają do 5GT :?:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to nie wkładają??

Są 5GT 2.0d :)

 

A byłem pewien że 5GT zaczyna się od 530d :shock:

 

Za to 3GT ambitnie startuje od 318d :mad2: Wczoraj mnie taki objechał startując ze świateł :twisted: Na następnych spojrzałem na kierowcę. Wyraz dumy na twarzy kierowcy w spojrzeniu w moją stronę bezcenny :cool2:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

 

 

 

masz pojęcie o samochodach, widać, że "parę" aut przerabiałeś, bazując na swoim doświadczeniu z autem typu SUV (nie tak prestiżowym jak SAV :lol: BMW jednak mające identyczne odniesienie do realiów motoryzacyjnych) dlaczego używasz auta, które:

- nie jest ładne,

- nie jest miejskie,

- nie jest terenowe,

- nie jest autostradowe,

- nie jest rodzinne,

- nie jest komfortowe,

- nie jest szybkie,

- nie jest ekonomiczne,

:?: :?: :?:

 

Bo tylko w BMW czuję się dobrze , dla mnie jest ładne i komfortowe pod warunkiem że to seria F :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za to 3GT ambitnie startuje od 318d :mad2: Wczoraj mnie taki objechał startując ze świateł :twisted: Na następnych spojrzałem na kierowcę. Wyraz dumy na twarzy kierowcy w spojrzeniu w moją stronę bezcenny :cool2:

 

Jak "testowałem" M3 niedawno, to normalnie każdy focus, szkoda czy 2.0d w BMW lub Audi MUSIAŁO mnie objechać, nie dało się jeździć spokojnie bo czy to przed zakrętem, czy ocierając sie o czołowe z naprzeciwka, kierowcy musieli pokazywać swoją "wyższość". To chyba jakaś masowa dolegliwość :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja notorycznie spotykam się z tym, ze jadąc na trasie swoją prędkością dojeżdżam do jakiegoś auta i wyprzedzam. Oczywiscie jeśli warunki pozwalają. A jeśli nie... To zaczyna sie spina. Kierowca przede mna zaczyna przyspieszać. Gdy w końcu go wyprzedzę "ścigant" zwalnia :lol:

SPRZEDAM


Komplet zderzaków BMW F30 Sport Line


Komplet zderzaków BMW Z4 E89

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak "testowałem" M3 niedawno, to normalnie każdy focus, szkoda czy 2.0d w BMW lub Audi MUSIAŁO mnie objechać, nie dało się jeździć spokojnie bo czy to przed zakrętem, czy ocierając sie o czołowe z naprzeciwka, kierowcy musieli pokazywać swoją "wyższość". To chyba jakaś masowa dolegliwość :wink:

 

Z kolejnych świateł również wystartowałem w trybie "na emeryta". Pan w BMW 3GT 318d wyrwał jak z katapulty ale 2km dalej został wyprzedzony przez .... zieloną Insygnię V6T. Zobaczył świecący banner "Policja jedź za nami. Police follow us" :cool2:

Najwidoczniej panowie z Insygni chcieli ocenić zalety i walory najnowszego BMW 3GT :mrgreen:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo jeździć to trzeba z głową... :mrgreen:

 

...lub trzeba znać własne opłotki i wiedzieć gdzie, kiedy i w jaki sposób Misiaki żerują :mrgreen:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki uprzejmości jednego z dealerów miałem możliwość testowania serii 5 sedan oraz serii 3GT.

W mojej skromnej opinii (uwzględniając wszelkie aspekty w tym dziecko), jeśli komuś zależy na:

- ilości miejsca z tyłu oraz przestrzeni nad głowami + przestrzeni bagażowej - powinien skierować swój wzrok na serię 3GT

- komforcie podróżowania, jakości wykończenia, wyglądzie pojazdu, możliwościach konfiguracji - powinien zainteresować się serią 5 w sedanie.

 

Moje odczucie było takie jak wyżej - przy czym zauważalna była różnica w jakości wykończenia wnętrza (minus dla 3GT) - mimo, iż samochód miał pakiet sportowy M.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.