Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

moze ktos sie spotkal

kiedy ruszam wyczulem to w korku na prostej ruszam bez gazu popuszczam sprzeglo i zaczyna szarpac jak diabli

zeby ruszyc bez szarpania trzeba dodac troche gazu co to je????????

 

obstawiam poduszki olejowe niewiem moze sprzeglo sie konczy niewiem

 

moze jakies podpowiedzi?

 

dzieki

Edytowane przez mateo5
Opublikowano
Najprawdopodobniej tuleje które podtrzymują tylny napęd "dyferencjał" wybiły się "zużyły". Jest ich bodajże 7. Miałem nie dawno to samo.
Opublikowano

Mateo5 witaj!

Takie rzeczy jak

tuleje
to komputer nie wychwyci bo niema tam elektroniki ani czujników, ale dobry mechanik to wychwyci.

Inna sprawa podpiąć do kompa to nie zaszkodzi.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pewnie koledze chodziło o standardową ścieżkę diagnostyczną przy przeglądzie corocznym :8) z tym może być różnie, bo słabo się przykładają, ale jak dasz panu "kaziowi" dyszkę to sprawdzi dokładnie :mrgreen:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Może to być dwumas, jakieś chrobotanie słychać jak wciskasz/puszczasz sprzęgło na biegu jałowym? Rzuca mocno autem przy gaszeniu? Poduszkami silnika też bym się zainteresował.

Dodaj 320d to tytułu, bo jak admin wpadnie to będzie po temacie :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Dwumas to ostateczna diagnoza. Zazwyczaj przyczyną objawów, które opisujesz są uszkodzone poduszki silnika. Polecam także usunąć zawór dławiący CDV z układu hydrauliki sprzęgła. Szarpanie na pewno ustąpi.

 

Ponadto warto byłoby wymienić tarczę sprzęgła, bo Twoja jest zapewne zjechana z grubości i "zeszklona". Polecam okucie nowymi grubszymi okładzinami organicznymi LUKa, albo okładzinami o zwiększonej ilości kevlaru dla lepszego odprowadzania ciepła.

Opublikowano

juz :D

 

dokladnie dizeje sie tak zauwazylem to stojac w korku

ruszanie na prostej bez gazu popuszczajac powoli sprzegło zaczyna szarpac całym autem

po dodaniu gazu znika szarpanie

 

tak to wygląda

Opublikowano

poduszki niby wymieniane niecaly ro ktemu a ten zawor szo to je?

 

a ze sprzeglem co radzisz dokladniej gdzie co i jak nowe czy regenerowac czy jak?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.