Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Auto z tej aukcji: http://allegro.pl/330-xd-m-pakiet-piekna-ze-szwajcarii-i3439168922.html (przed chwilą się skończyła).

Sporo dość dobrych zdjęć, na których auto wygląda nieźle. Tylko "stare" trochę bo z 2005 roku a myślałem o czymś młodszym.

Co o nim sądzicie?

 

Pozdrawiam,

Maciek

 

Numer podwozia WBAVT91020KT89452

Kod typu VT91

Typ 330XD OL (EUR)

Typoszereg E E91 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M57/T2

Pojemność skokowa 3.00

Moc 170

Napęd ALLR

Skrzynia biegów AUT

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Data prod. 2005-10-07

 

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S203A ALLRADSYSTEM Napęd na cztery koła

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S2BGA LM RAEDER DOPPELSP.161/MISCHB. Obr. BMW, st. le. podw. spr. 161

S313A AUSSENSPIEGELPAKET Lusterko zewn. z funkcją składania

S319A INTEGRIERTE UNIVERSAL-FERNBEDIENUNG Zintegrowana pilot uniwersalny

S358A KLIMAKOMFORT-FRONTSCHEIBE Szyba frontowa klimatyzacji komfort

S386A DACHRELING Reling dachowy

S418A GEPAECKRAUMPAKET Pakiet bagażnika

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S464A SKISACK Worek na narty

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

 

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Podłokietnik przedni, przesuwany

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control z tyłu (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Instalacja tel. kom. z Bluetooth

S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana

 

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

P7RRA DYNAMIC PAKET Pakiet Dynamic

P7RSA COMFORT PAKET Pakiet Comfort

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S896A TAGFAHRLICHTSCHALTUNG Sterowanie św. do jazdy w dzień

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

 

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S4AGA INTERIEURLEISTEN TITAN MATT Listwy wewnętrzne tytanowe matowe

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Opublikowano
Zobacz ile takie auto z tego rocznika i z takim przebiegiem kosztuje w Szwajcarii. Drugie tyle. Radomiaki kupują tam auta, które z różnych powodów są przeznaczone tylko na wywóz poza Szwajcarie, wtedy wiadomo że płacą dużo mniej i tylko wtedy się opłaca. Natomiast co było powodem, że auto zostało na stałe wyrejestrowane, to możliwości jest bardzo dużo. Można zgadywać. Poproś o skan KS i skintaktuj się z ostatnimi dwoma serwisami, będziesz miał jasność, myślę że nie pomroczną :D
Opublikowano
Szwajcaria nie jest w UE więc dochodzą dodatkowe koszta :) nie mam pojęcia jak można kupić auto w Szwajcarii i jeszcze na tym zarobić:)
Opublikowano
Na auta wyprodukowane w Europie koszty są podobne, a zarabia się na sposób jak napisałem w ostatnim poscie. jest tak od 2006 kiedy Szwajcaria weszła do strefy Schengen.
Opublikowano
Zobacz ile takie auto z tego rocznika i z takim przebiegiem kosztuje w Szwajcarii. Drugie tyle.

No... nie przesadzajmy z tymi cenami. Fakt, że są tam sporo droższe i to co napisałeś jest generalnie prawdą ale auto, które ma 8 lat nie będzie kosztować 75% pierwotnej ceny (swoją drogą połowę wartości to straciło już pewnie po 3 latach).

Co ja poradzę, że uparłem się na E91 330xd (ewentualnie 330d) bo bardzo mi się podoba. Strasznie mały ryneczek u nas na takie wersje (potrzebuję do tego automat i ksenony) i dosłownie na palcach jednej dłoni można liczyć. A żeby jeszcze coś z tego wybrać to już w ogóle święto.

Łatwiej chyba będzie znaleźć jakieś przyzwoite A4 B7 3.0 TDI niż E91 :(

 

BTW ogłoszenie zostało odświeżone: http://allegro.pl/330-xd-m-pakiet-piekna-ze-szwajcarii-i3472623526.html

Opublikowano
W takim razie poproś o skan KS i zadzwoń lub wyslij maila do ostatnich dwóch serwisów. Na pewno odpowiedzą. Ciągle powtarzam że w ciągu kilku minut można się dowiedzieć wszystkiego o aucie. Nie wiem dlaczego ludzie tak się męczą, jeden mail, jeden telefon.
Opublikowano

Ja podobnie jak kolega Albert nie wierzę w bezwypadkowe auta z relatywnie niskim przebiegiem ze Szwajcarii - bo takich po porostu nie opłaca się przywozić.

Polscy handlarze wożą z CH tylko auta po dużych dzwonach lub z mega dużym przebiegiem - bo tylko na takich można zarobić

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po co wyprowadzacie kolegę z niespokojnego stanu pożądania, przecież on to auto chce, a Wy mu przeszkadzacie :duh:

Tanie, bezwypadkowe auta ze Szwajcarii i to z małymi przebiegami buhahahahahaha :mad2:

Opublikowano

Nie, nie. Pisałem, że chcę E91 ale niekoniecznie ten egzemplarz :-)

Nauczyłem się, że prawie każde auto ma kręcony przebieg (choć są wyjątki) i to na pewno nie jest dla mnie wyznacznik (liczy się dla mnie tylko stan techniczny i utrzymane wnętrze a przebieg na końcu).

Piszesz, że "tanie"... akurat to jeden z droższych na allegro/otomoto. Wszyscy tacy mądrzy ale wskazać coś lepszego to nie ma komu. Z prostej przyczyny: po prostu NIE MA NIC LEPSZEGO.

Opublikowano
Wg. mnie cena nie jest dziwnie niska. Ostatnio widziałem w DE do sprzedania e91 330xd za 8200 e wyjściowo przebieg 190 tyś 2005, co po normalnych opłatach daje ok. 42 tyś zł. Nie wiem czym to idzie ale 3.0 xd są przeważnie tańsze niż 3.0d rwd.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Akurat nie twierdzę, że to konkretne auto jest tanie, moje stwierdzenie tyczyło się ogólnie do aut sprowadzanych ze Szwajcarii.
Opublikowano
W Szwajcarii jest odwrotnie, najpierw na cenę ma wpływ przebieg, następnie cała reszta. O wypadkowości nie wspomnę, bo nie jest to brane pod uwagę., wszystkie tego typu sztuki po przygodach mają zakaz rejestracji (zatrzymuje się nawet największą świętość, KS) i auta są przeznaczone na wywóz z kraju. I ntylko takie są kupowane przez handlarzy, czasami są to lekko uszkodzone blacharsko, a czasami mocno, mają bardzo poważne uszkodzenia mechaniczne i przeloty bardzo często 400 do 500tys km. Więc zadzwoń do serwisu lub wyslij maila będziesz wszystko wiedział. I zacznij od tego jak trafią ci się auta ze Szwajcarii.
Opublikowano
W Szwajcarii jest odwrotnie, najpierw na cenę ma wpływ przebieg, następnie cała reszta. O wypadkowości nie wspomnę, bo nie jest to brane pod uwagę., wszystkie tego typu sztuki po przygodach mają zakaz rejestracji (zatrzymuje się nawet największą świętość, KS) i auta są przeznaczone na wywóz z kraju. I ntylko takie są kupowane przez handlarzy, czasami są to lekko uszkodzone blacharsko, a czasami mocno, mają bardzo poważne uszkodzenia mechaniczne i przeloty bardzo często 400 do 500tys km. Więc zadzwoń do serwisu lub wyslij maila będziesz wszystko wiedział. I zacznij od tego jak trafią ci się auta ze Szwajcarii.

 

Dziwna hipokryzja. Auto po wypadku nie ma prawa być zarejestrowane ponownie w Szwajcarii, ale w Polsce już może. Takie naprawione auto jedzie na wycieczkę do Szwajcarii i "sieje postrach" na drogach. Powinni utylizować, a nie eksportować.

 

Czy przedmiotowe auto jest godne uwagi nie dowiemy się bez wstępnej chociażby weryfikacji. Zdjęcia to fusy.

Opublikowano
Dlaczego hipokryzja. To co się da to utylizują, a na czym można jeszcze zarobić to zarabiają. Nie chcą według ich przepisów, trzymać złomów u siebie, więc bardzo chętnie "eksportują" np. na największy szrot na świecie, do Polski. U nas wystarczy wprowadzić zbliżone przepisy i je egzekwować tylko że, nasze biedne państwo przy takiej ilości sprowadzanych samochodów zarabia na opłatach celno-skarbowych i jest to bardzo istotna kwota dla budżetu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.