Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To już popełniłeś błąd

kopiujesz pliki

Z SP-daten /ECU do -> EDIABAS/ECU

Z SP-DATEN /Daten do -> NCSEXPER> DATEN i tworzysz nowy folder E60 i do niego znowu kopiujesz te pliki z Daten te same (w zasadzie to potrzeba tylko kilka poza E60 w daten ale nie pamiętam nazw)

Z SP-DATEN /SGBDAT do -> NCSEXPER/SGBDAT

i tyle jak chcesz robić to ręcznie (cfgdat to tylko zmienia sie 1 plik dla języka angielskiego dolnych przycisków)

 

Coding tool

http://chomikuj.pl/Dinpl/

a tu instrukcja instalacji i aktualizacji NCS

http://chomikuj.pl/Dinpl/

 

NCS nie wolno nadpisywać na istniejącą instalację tylko i wyłącznie na pusty NCSEXPER (według tego tego schematu co przytoczyłem)

Usuwamy cały NCSEXPER (delete) i za pomocą Standard tools (musi być taka sama jak EDIABAS wersja) instalujemy czysty NCSEXPER (lub jak mamy cały uzupełniony to wklejamy taki sam zgodny z Ediabas i aktualizujemy też pliki w EDIABAS\ECU z takiego samego SP-daten ja ma NCS[/color]

Opublikowano

Mam jeszcze jedmo pytanie.

Wytłumaczy mi ktoś łopatologicznie jak zmienić język w INPIE, mianowicie w głownym menu przy wyborze modelu i silnika mam wszystko po angielsku, jak już połacze się z moim e46 reszte mam po niemiecku - przyciski na dole i komunikaty błędów. Czyżbym coś źle pokopiował znów ?

Opublikowano

Szukałem dłuższy czas ale znaleźć nie mogę więc postanowiłem napisać posta.

 

Rzecz tyczy się inpy. Kupiłem nowy interfejs z płytką na której niby wszystko krok po kroku jest opisane jak program zainstalować ale... problem jest taki, ze po zainstalowaniu inpy przy podłączeniu kabla do samochodu mam baterie i ignition jako podłączone co jest nie prawdą bo stacyjki nie przekręcałem. Kiedy wchodzę w E83 i probuje cokolwiek zdiagnozować, wyrzuca mi wszelakie błędy.

 

Program stawiałem zarówno na win XP jak i win 8. efekt podobny. Jak to przebrnąć? Ew czy posiada ktoś pewną instalkę tego programu? bo sciągałem już kilka wersji i żadnej praktycznie do użytku nie udało mi się doprowadzić.

 

Instalowałem także sterowniki kabla (niby choć już niczego nie jestem pewny, tych sterowników tez... ale były z płytki dołączonej przez sklep). Zmieniłem te porty na COM1 oraz predkosci na 1024 i latency 1. Nic to nie dało. :mad2: :mad2: :mad2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam jeszcze jedmo pytanie.

Wytłumaczy mi ktoś łopatologicznie jak zmienić język w INPIE, mianowicie w głownym menu przy wyborze modelu i silnika mam wszystko po angielsku, jak już połacze się z moim e46 reszte mam po niemiecku - przyciski na dole i komunikaty błędów. Czyżbym coś źle pokopiował znów ?

 

Niestety musisz zainstalować inną inpe w języku angielskim, same menu to folder Inpa/cfgdat

a sterowniki w Inpa/sgdat jak wymienisz na angielskie wszystki w sgdat to będziesz miał diagnoze sterowników po

Andielsku ale bez błędów ecu ktore będą po niemiecku, aby były po angielsku wymienić trzeba pliki w Ediabas/Ecu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Szukałem dłuższy czas ale znaleźć nie mogę więc postanowiłem napisać posta.

 

1) Rzecz tyczy się inpy. Kupiłem nowy interfejs z płytką na której niby wszystko krok po kroku jest opisane jak program zainstalować ale... problem jest taki, ze po zainstalowaniu inpy przy podłączeniu kabla do samochodu mam baterie i ignition jako podłączone co jest nie prawdą bo stacyjki nie przekręcałem. Kiedy wchodzę w E83 i probuje cokolwiek zdiagnozować, wyrzuca mi wszelakie błędy.

 

2) Program stawiałem zarówno na win XP jak i win 8. efekt podobny. Jak to przebrnąć? Ew czy posiada ktoś pewną instalkę tego programu? bo sciągałem już kilka wersji i żadnej praktycznie do użytku nie udało mi się doprowadzić.

 

3) Instalowałem także sterowniki kabla (niby choć już niczego nie jestem pewny, tych sterowników tez... ale były z płytki dołączonej przez sklep). Zmieniłem te porty na COM1 oraz predkosci na 1024 i latency 1. Nic to nie dało. :mad2: :mad2: :mad2:

 

Ad1 To specyfika interfejsu jak działa to będzie ok i zrobisz tym interfejsem wszystko co potrzeba, ogólnie tańsze i terfejsy nie mają zapłonu na pinie 1

 

Ad2 Masz linki nawt na tej stronie wystarczy troch poszukać dodam że wielokrotnie sprawdzone, z instrukcją instalacji

I to na win 8 i na win xp nawet 64 bit polecam w wersji angielskiej

 

Ad3 instaluje się podwujnie czyli na dwa razy raz zainstaluje się jako usb a drugi raz jaku USB serial port (COM x)

Jest widoczny po podłączeniu do usb w Portach COM i LPT w menadzerze urządzeń

Instalujesz klikając na aktualizuj sterownik tylko wybierz z określonej lokalizacji wcześniej rozpakowujesz sterowniki i podajesz do nich ścieżkę

Po instalacji zmieniasz tylko port com jak jest inny niż ten co masz w Ediabas/bin/obd

a druga to opóźnie na 1 sekunde zapisujesz restart i wszystko wysyłanie i odbiór zostaje na 4096 tak jak było po instalacji

To nie VW

Opublikowano

Będę jeszcze kombinował jutro, ale ewidentnie gdzieś muszę robić błąd po drodze. Niby trzymam się strikte instrukcji ale efektu nie widać.

 

Co do tej predkości, to u mnie w instr bylo 1024, ale z ciekawości sprawdzałem i na tym 4 tys, nic to nie zmieniło.

 

Widziałem wstawkę Młodzika18, tam z kolei po instalacji w samym programie nie widzę swojego samochodu mimo dogrywania tych bibliotek ale dodatkowo był ten sam myk z tym zapłonem. Stawiałem raczej, że ten interfejs powinien to mieć ale już teraz nie wiem.

 

Dzięki za odpowiedź. Jutro może coś wywalczę chociaż momentami nerwy puszczają :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Będę jeszcze kombinował jutro, ale ewidentnie gdzieś muszę robić błąd po drodze. Niby trzymam się strikte instrukcji ale efektu nie widać.

 

Co do tej predkości, to u mnie w instr bylo 1024, ale z ciekawości sprawdzałem i na tym 4 tys, nic to nie zmieniło.

 

Widziałem wstawkę Młodzika18, tam z kolei po instalacji w samym programie nie widzę swojego samochodu mimo dogrywania tych bibliotek ale dodatkowo był ten sam myk z tym zapłonem. Stawiałem raczej, że ten interfejs powinien to mieć ale już teraz nie wiem.

 

Dzięki za odpowiedź. Jutro może coś wywalczę chociaż momentami nerwy puszczają :)

 

Kolego ja instalowalem tyle razy , i mówię Ci ze ten interfejs nie ma lini zapłonu lub o tm nie wiesz, ja mam tak jak podłące interfejs do usb bez samochodu to mam obie na czarno , jak podłącze do obd to mam tylko battery a jak włącze zapłon to mam znowy obie, i to nie ma nic wsoólnego, mam drugi co ma obie przed i po podłaczeniu do auta i oba dobrze chodzą

Zawsze instaluje na takie ustawienia a już troche przez teamviwer zainstalowałem i zawsze tak ustawiam, a do dcan to już obowiązek inaczej nie chodzi, jeszcze do aut poniżej 1996 roku to można zmniejszać na 1024 ale do e46 musi być na na 4096

Oni tam na allegro to wielkiego doświadczenia nie mają jak dzwoniłem to nie bardzo rozumiał czym się różni ediabas 6,4.7 od 7.3.0 w standard tools 2.12 które jest przystosowane do windows 64bit a oni nie bardzo wiedzą jak to zrobić aby chodziło w pełni. Można zrobić stałe battery i zapłon ON na stałe, ale to nie ma nic wspólnego z interfejsem.

Opublikowano
Coś ruszyło. Pytanie czy da się ten program jak nie na polski, to chociaz na angielski przerzucic? Bo mialem jakies spolszczenie sciągnięte, ale widze ze po wrzuceniu go mocno przekłamuje i błędy zaczęło wyrzucac
Opublikowano

To już popełniłeś błąd

kopiujesz pliki

Z SP-daten /ECU do -> EDIABAS/ECU

Z SP-DATEN /Daten do -> NCSEXPER> DATEN i tworzysz nowy folder E60 i do niego znowu kopiujesz te pliki z Daten te same (w zasadzie to potrzeba tylko kilka poza E60 w daten ale nie pamiętam nazw)

Z SP-DATEN /SGBDAT do -> NCSEXPER/SGBDAT

i tyle jak chcesz robić to ręcznie (cfgdat to tylko zmienia sie 1 plik dla języka angielskiego dolnych przycisków)

 

 

 

NCS nie wolno nadpisywać na istniejącą instalację tylko i wyłącznie na pusty NCSEXPER (według tego tego schematu co przytoczyłem)

Usuwamy cały NCSEXPER (delete) i za pomocą Standard tools (musi być taka sama jak EDIABAS wersja) instalujemy czysty NCSEXPER (lub jak mamy cały uzupełniony to wklejamy taki sam zgodny z Ediabas i aktualizujemy też pliki w EDIABAS\ECU z takiego samego SP-daten ja ma NCS[/color]

 

Dzięki wielkie Din. coding tool pomógł i wszystko poszło. teraz mam kolejny probem...mianowicie chce zakodować drl do e60 moduł lm2 (przynajmniej tak pisze w ncsie podczas zczytywania ecu) kopiuje plik trc zmieniam wartości i zapisuje jak .man. podmieniam go w work - nadpisuje, nastepnie daje F3 przez chwilę pisze coding activ, następnie coding ended i wszystko na pierwszy rzut oka gra. ale światła sie nie zakodowały. ponadto po ponowym wyczyszczeniu katalogu work i uruchomieniu ncsa ponownie zczytuję plik trc i okazuje się że nie podmieniło w ogóle plików tylko dalej jest domyślnie...

1. co może być tego powodem?

2. czy np. po błędnym zakodowaniu(np. zmienione złe komendy w pliku .trc) i wgraniu man-em do programu nie powinny one zostać zmienione pomimo tego że nieudało się zakodować świateł drl??

3. czy musi być tak, że dopóki nie zostaną poprawnie wpisane zmiany w pliku.trc to po wgraniu go jako .man auto dopiero wtedy zapamięta nowe komendy i po ponownym zczytaniu pliku trc będzie on miał już zawarte zmiany?? moze trochę zbyt skomplikowanie to pisze ale nie wiem jak to łatwiej wytłumaczyć...

4.chce się upewnić czy dobrze zczytuję plik trc... F1, F3 (wybieram e60, potemCAS lub LMA) BACK, READ ECU,później jak chce dać basic function i coapireadsggetfswpsw to wywala bład, dlatego po BACK, READ ECU wybieram LMA (bo on odpowiada za kodowanie świateł) daje jeszcze raz READ ECU i dopiero Basic functions i coapireadsggetfswpsw, OK. niewiem czy ta kolejność jes odpowiednia ale przynajmniej nnie ma błęów i zczytuje bez problemowo plik .trc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zobacz jaki numer ma LMA i wybierz od razu jak w tej instrukcji, kolega tu dobrze wytłumaczył, jak nie można się połączyć to odrazu wybiera się nowszy moduł jeden numer dalej, lub ja wymieniany to jeszcze nowszy, ogólnie w błędzie jest numer softu podany

viewtopic.php?f=48&t=260787

jak zapiszesz zmiany to sa juz następnym raze widoczne, tylko w tym module, ale musisz czytać tylko ten moduł, najpierw są widoczne dane z CAS lu FRM (zależnie od modelu) modułu do komunikacji który ma zapis wszystkich modułów to tam zmian nie będzie, dlatego jak przekodujesz go pustym plikiem man to wracasz do serii.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Coś ruszyło. Pytanie czy da się ten program jak nie na polski, to chociaz na angielski przerzucic? Bo mialem jakies spolszczenie sciągnięte, ale widze ze po wrzuceniu go mocno przekłamuje i błędy zaczęło wyrzucac

 

Pewnie mówisz o 2 błędach, a w zasadzie informacjach, o różnych wersjach plików i niezgodności językowej, klikasz ok i wszystko wporządku

różne wersje plików masz dlatego że masz pewnie nowsze pliki w Ediabas \ECU z powodu SP-daten dla NCS one są zawsze po niemiecku więć dlatego powstaje drugi błąd

do e83 z 2007 roku to nie znajdziesz ori INPY jak chcesz to masz ori instalator ma pliki z 2004 wszystko będzie po angielsku na windows 64bit nie działa ncs a tak to wszystko inne działa h/INPA_5.01+INSTALATOR+10.0.5,3857273706.exe(executable)

instalacje znajdziesz na youtube jest wiele informacji

najpierw standard tools 2.4.0 a później uzupełnienie bibliotek z folderu referenz \instprog

Opublikowano
Coś ruszyło. Pytanie czy da się ten program jak nie na polski, to chociaz na angielski przerzucic? Bo mialem jakies spolszczenie sciągnięte, ale widze ze po wrzuceniu go mocno przekłamuje i błędy zaczęło wyrzucac

 

Pewnie mówisz o 2 błędach, a w zasadzie informacjach, o różnych wersjach plików i niezgodności językowej, klikasz ok i wszystko wporządku

różne wersje plików masz dlatego że masz pewnie nowsze pliki w Ediabas \ECU z powodu SP-daten dla NCS one są zawsze po niemiecku więć dlatego powstaje drugi błąd

do e83 z 2007 roku to nie znajdziesz ori INPY jak chcesz to masz ori instalator ma pliki z 2004 wszystko będzie po angielsku na windows 64bit nie działa ncs a tak to wszystko inne działa http://chomikuj.pl/Dinpl/BMW/INPA+5.02+UPdate+na+WIN+32bit/INPA_5.01+INSTALATOR+10.0.5,3857273706.exe(executable)

instalacje znajdziesz na youtube jest wiele informacji

najpierw standard tools 2.4.0 a później uzupełnienie bibliotek z folderu referenz \instprog

 

 

Zainstalowałem i ten, ale tam moze 10% wiecej tego angielskiego w porównaniu do niemieckiego :P

 

Ogólnie chciałem zrealizować dwie rzecz: usunąć lampkę od poduszek po tym jak kiedyś odpiąłem fotel od zasilania oraz sprawdzić świece grzewcze czy są sprawne. O ile pierwsze poszło mega szybko z bardzo mierną znajomością niemieckiego, o tyle świec nie mogę odkopać. Siedzę ze słownikiem i błądzę dosłownie w tym programie. Jest ktoś w stanie nakierować mnie gdzie to dokładnie bedzie? pod którymi klawiszami i jak sprawdzić? Bo wydaje mi się ze samochód trochę za ciężko pali a jedną świecę już kiedyś wymieniałem. Reszta wtedy niby była sprawna

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A mówiłem, to ori INPA , za nowy masz samochód, do starszych to prawie wszystko jest po angielsku, prawie np DDE3 jest tylko po niemiecku chociaż z 98 roku

A może chcesz sobie przetłumaczyć na polski ten silnik (masz świece pod F6 któraś z zakładek nie pamiętam )

Napisz jaki masz silnik to może dostaniesz prezent, mam DDE po polsku robiłem znajomemu z forum do e83 i do e60

Opublikowano

w inpie mój silnik jest pod "MS 45.0 for M56", a przynajmniej ta zakladka mi odpowiada na chęć diagnozy.

 

Wstyd może przyznać ale nazwy modelu to nie znam. Ogólnie to diesel 2.0 178 km

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
w inpie mój silnik jest pod "MS 45.0 for M56", a przynajmniej ta zakladka mi odpowiada na chęć diagnozy.

 

Wstyd może przyznać ale nazwy modelu to nie znam. Ogólnie to diesel 2.0 178 km

 

To ty masz DDE7 N47 jest po 2007/03, a ty czytasz przez benzynę

ale to 177KM ot ori czy mod dokładnie jaki model bmw i który rocznik

masz takie menu

 

ENTRY= E83,Ident / FS-IS / FeTraWe / Komplett

ENTRY= TD-530_E, TD-530_E V3.73 ENG E65-F033 Tot. Diagnoza(2013),

 

 

[ROOT_MOTOR]

DESCRIPTION=Silnik

ENTRY= D50M47_pl,DDE 5.0 dla M47 po Polsku, - diesel

ENTRY= D50M57_pl,DDE 5.0 dla M57 po Polsku, - diesel

ENTRY=,,

ENTRY= DDE7N47,DDE 7.0 dla N47 , - diesel po 2007.03

ENTRY=,,

ENTRY= D50M47,DDE 5.0 dla M47 nowy, diesel

ENTRY= D50M57,DDE 5.0 dla M57 nowy, diesel

ENTRY=,,

ENTRY=ME9NG4TU,ME9.2 / MEV9 dla N45 / N46, benzyna 4 cyl

ENTRY=,,

ENTRY= MS450,MS 45.0 dla M56, benzyna

ENTRY= MSV80,MSV 80.0 dla N52KP (NG6), benzyna

ENTRY=,,

ENTRY= EKP_DS2,Pompa paliwa EKP,

 

To nic dziwnego że nie mogłeś znaleźć świec żarowych szukałeś w benzynie iu tak że ogóle sie otworzył plik ale większość nie dostępne

zła wiadomość to że ty w swojej nie masz DDE7 , masz ori INPE, DDE 7 jest o wiele łatwiejsze niż DME benzynowe,

to Ci podesłałem ta inpa ori to w twój silnik nie wejdziesz.

Edytowane przez Din76
Opublikowano

a mi nie idzie tego ruszyć :(

 

pewnie wina kabla, mam ELM327 1.3a na USB

http://tanie-kupowanie.com/data/gfx/pictures/large/1/5/351_1.jpg

 

stery rożne próbowałem, w końcu USB serial jest

INPA niby wg instrukcji, filmików i innych pomocy kilkakrotnie na rożnych maszynach virtualnych robione.

 

kupować inny kabel czy po prostu nie umiem tego skonfigurować ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a mi nie idzie tego ruszyć :(

 

pewnie wina kabla, mam ELM327 1.3a na USB

http://tanie-kupowanie.com/data/gfx/pictures/large/1/5/351_1.jpg

 

stery rożne próbowałem, w końcu USB serial jest

INPA niby wg instrukcji, filmików i innych pomocy kilkakrotnie na rożnych maszynach virtualnych robione.

 

kupować inny kabel czy po prostu nie umiem tego skonfigurować ?

 

Nie z ELM327 nie chce z EDIABAS współpracować kup zwykły INTERFEJS jak masz bmw do 2007 to zwykłe KKL na allegro zwykłe chińskie to 70zł nawet kosztuje do BMW, jak wyżej 2007/03 to K-D-can ( ale K-dcan też obsłuży od 98 roku z przejściówką więc warto w przyszłość zainwestować, ale trochę droższe)

Opublikowano

mam jeszcze taki kabelek, ozywałem go do passata z 2007,

http://1drv.ms/1Bp1R6r

jednak on jest instalowany w urządzeniach USB, nie ma emulacji portu COM, wiec nie wiem - można go jakoś wykorzystać ?

potrzebuje do E46 z 2004 benzyna, ogólna diagnoza plus kasowanie inspekcji olejowej, a może jeszcze da się uruchomić światła dzienne :)

Opublikowano

Dzięki wielkie Din. coding tool pomógł i wszystko poszło. teraz mam kolejny probem...mianowicie chce zakodować drl do e60 moduł lm2 (przynajmniej tak pisze w ncsie podczas zczytywania ecu) kopiuje plik trc zmieniam wartości i zapisuje jak .man. podmieniam go w work - nadpisuje, nastepnie daje F3 przez chwilę pisze coding activ, następnie coding ended i wszystko na pierwszy rzut oka gra. ale światła sie nie zakodowały. ponadto po ponowym wyczyszczeniu katalogu work i uruchomieniu ncsa ponownie zczytuję plik trc i okazuje się że nie podmieniło w ogóle plików tylko dalej jest domyślnie...

1. co może być tego powodem?

2. czy np. po błędnym zakodowaniu(np. zmienione złe komendy w pliku .trc) i wgraniu man-em do programu nie powinny one zostać zmienione pomimo tego że nieudało się zakodować świateł drl??

3. czy musi być tak, że dopóki nie zostaną poprawnie wpisane zmiany w pliku.trc to po wgraniu go jako .man auto dopiero wtedy zapamięta nowe komendy i po ponownym zczytaniu pliku trc będzie on miał już zawarte zmiany?? moze trochę zbyt skomplikowanie to pisze ale nie wiem jak to łatwiej wytłumaczyć...

4.chce się upewnić czy dobrze zczytuję plik trc... F1, F3 (wybieram e60, potemCAS lub LMA) BACK, READ ECU,później jak chce dać basic function i coapireadsggetfswpsw to wywala bład, dlatego po BACK, READ ECU wybieram LMA (bo on odpowiada za kodowanie świateł) daje jeszcze raz READ ECU i dopiero Basic functions i coapireadsggetfswpsw, OK. niewiem czy ta kolejność jes odpowiednia ale przynajmniej nnie ma błęów i zczytuje bez problemowo plik .trc.

 

pawciog01

Zanim zapytasz - POSZUKAJ!

Zanim zapytasz - POSZUKAJ!

 

Posty: 5

Dołączenie: 31 Sty 2015 17:02

Moje BMW: e60 530D 2004r.

 

Góra

 

Re: Instalacja i konfiguracja Windows 7/8 - INPA, NCS Expert

 

Postprzez Din76 » 13 Lut 2015 18:07

Zobacz jaki numer ma LMA i wybierz od razu jak w tej instrukcji, kolega tu dobrze wytłumaczył, jak nie można się połączyć to odrazu wybiera się nowszy moduł jeden numer dalej, lub ja wymieniany to jeszcze nowszy, ogólnie w błędzie jest numer softu podany

viewtopic.php?f=48&t=260787

jak zapiszesz zmiany to sa juz następnym raze widoczne, tylko w tym module, ale musisz czytać tylko ten moduł, najpierw są widoczne dane z CAS lu FRM (zależnie od modelu) modułu do komunikacji który ma zapis wszystkich modułów to tam zmian nie będzie, dlatego jak przekodujesz go pustym plikiem man to wracasz do serii.

 

 

witam ponownie. wszystko wykonuję jak kolega Din pisał ale przy próbie zmiany przy wyborze modułu na nowszy np. z LM2 08 NA LM2 09 I wciśnięciu read ecu wyskakuje błąd...jak dam na LM2 07 czyli jeden wcześniej to też wyskakuje błąd falsher codierindex. domyślnie zawsze zczytuje mi lm2 08. dodam że po robiąc to poprzez program ncs dummy przy wyborze modułu pisze mi lm2 06, lm2 07 i lm2 08 więc tak jakby ncs zczytywał mi ten ostatni i na wyższy nie da się zmienić ....co mogę robić źle??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wybieraj do czytania ten co pozwala ncs , później po zmianie fsw psw trc na man zaproponuje Ci nowszy numer to go wybierz jak nie to koduj tym co Ci pozwala, pamiętaj ze po kodowaniu wkleja cały folder trc z Cas i w tym pliku trc nie ma żadnych zmian , to nie jest trc z modułu świateł tylko ogólny z cas modułu do komunikacji, z modułu świateł jest tylko chwile między

Zczytaniem i zmianą trc na man, z cas musi zostać nie zmieniony aby później powrócić do serii jak zakodujesz pustym plikiem man

Napisz jakie parametry zmieniasz w trc aby zakodować moduł świateł LM

Jakiego profilu używasz w NCS ??? Nie każdym profilem można zmieniać plik TRC

 

Ps nie pisz na czerwono, tylko ważne informacje się podkreśla w takim kolorze, aby je wychwcić z całego postu.

Opublikowano

ok jestem nowy na forum będę o tym pamiętał na przyszłość...:) więc tak opiszę jak to robię po kolei: Ładuję profil revtora, F1, F3, E60, LMA, BACK, F4, LMA, jeszcze raz F4 (bo jak dam F5 to wyskakuje błąd) pojawia się okienko netto... później po drugim F4 naciskam F5, coapireadsggetfswpsw, OK, i wtedy pisze basic functions perfect ended, później kopiuję z folderu work plik fsw_psw.trc na pulpit, otwieram skopiowany plik i zmieniam w nim wartości: VERHALTEN_DRL_TFL_33 - drl_h

UNP_TAGFAHRLICHT_ECE_CKM - aktiv , PWM_FL_FKT_DRL_33 - wert_02 następnie daję zapisz jako, zmieniam nazwe na FSW_PSW.MAN i zapisuje jako "wszystkie pliki" następnie plik kopiuję do katalogu work i nadpisuję na pusty plik FSW_PSW.MAN później execute job ale nic się nie koduje... próbowałem zmienić wg sposobu pokazanego wczesniej z aplikacją ncs dummy na prostym przykładzie składaniu lusterek...najpierw włączam f1, f3, cas, w momencie wybierania modułu (F4) wybieram TMFT, później w dummy odnajduję polecenie beiklappen_b_komfortlischl i zmieniam z nicht activ na activ. exportuje z programu plik man, execute job i też nic nie koduje. (tak na marginesie - w idrive mam zaznaczony ptaszek przy swiatłach do jazdy dziennej...) niewiem może zły plik biorę na podmianę? mój plik fsw_psw.trc w work zajmuje jakieś 37kb i to jego kopiuję zmieniam i zapisuje jako man...

Opublikowano (edytowane)

Witam, zainstalowałem tak jak na filmiku i opisie ustawiłem w sterownikach port itp, bateria i zapłon na on, skopiowane wszystko ok zrobiony folder e46 w tym katalogu co było w wskazówkach, jak wybiore old models i e46 wybiore swój silnik to wyswietla sie coś takiego http://postimg.org/image/kbra59a27/

 

 

Pomocy panowie może jakieś pomysły co może być przyczyną tego?

Edytowane przez lolnox
Opublikowano

witam, proszę o porade odnośnie instalacji, bo właśnie się z tym męczę...

 

mój kabelek działa na com2 - więc w ustawieniach wszystkich dac com2 aby działał prawda ?

proszę o pomoc.

Daniel

Opublikowano

i du*a blada, pojawia sie komunikat chassis is faulty, jest ktoś z małopolski i pomógłby?

więc tak. na xp zrobiłem to, pod win7 nie.. niestety.

 

Daniel

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
ok jestem nowy na forum będę o tym pamiętał na przyszłość...:) więc tak opiszę jak to robię po kolei: Ładuję profil revtora, F1, F3, E60, LMA, BACK, F4, LMA, jeszcze raz F4 (bo jak dam F5 to wyskakuje błąd) pojawia się okienko netto... później po drugim F4 naciskam F5, coapireadsggetfswpsw, OK, i wtedy pisze basic functions perfect ended, później kopiuję z folderu work plik fsw_psw.trc na pulpit, otwieram skopiowany plik i zmieniam w nim wartości: VERHALTEN_DRL_TFL_33 - drl_h

UNP_TAGFAHRLICHT_ECE_CKM - aktiv , PWM_FL_FKT_DRL_33 - wert_02 następnie daję zapisz jako, zmieniam nazwe na FSW_PSW.MAN i zapisuje jako "wszystkie pliki" następnie plik kopiuję do katalogu work i nadpisuję na pusty plik FSW_PSW.MAN później execute job ale nic się nie koduje... próbowałem zmienić wg sposobu pokazanego wczesniej z aplikacją ncs dummy na prostym przykładzie składaniu lusterek...najpierw włączam f1, f3, cas, w momencie wybierania modułu (F4) wybieram TMFT, później w dummy odnajduję polecenie beiklappen_b_komfortlischl i zmieniam z nicht activ na activ. exportuje z programu plik man, execute job i też nic nie koduje. (tak na marginesie - w idrive mam zaznaczony ptaszek przy swiatłach do jazdy dziennej...) niewiem może zły plik biorę na podmianę? mój plik fsw_psw.trc w work zajmuje jakieś 37kb i to jego kopiuję zmieniam i zapisuje jako man...

 

zmien na kodowanie zanim klikniesz Execute job - > F2 "Job" i wybieramy "sgcodieren", a potem F3 "Execute job" i powinno zakodowac

 

witam, proszę o porade odnośnie instalacji, bo właśnie się z tym męczę...

 

mój kabelek działa na com2 - więc w ustawieniach wszystkich dac com2 aby działał prawda ?

proszę o pomoc.

Daniel

 

Dokladnie

Gdyby człowiek nie korzystał z doświadczeń innych, to każde kolejne pokolenie, zapewne do chwili obecnej, uczyłoby się łupać kamień...


BMW 330Ci Sport - Moje BMW E46 330Ci Sport<---

BMW 320Ci - -->Moje BMW E46 320Ci<--

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.