Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytanie:

wolicie miec zregenerowana skrzynke za 1800zl czy za 3000zl ?

Roznica polega na tym,ze ta za 1800zl "zregenerowana jest" z uzywanych czesci z gwarancja na pol roku a ta za 3000zl jest na wszystkich nowych czesciach z roczna gwarancja ? :)

Niby jedno i drugie zregenerowane a jednak... :duh:

 

Poniewaz dostaje od Was duzo pytan o ceny regeneracji ATC 400 odpowiadam:

- wymiana lancucha, lozysk igielkowych, oleju, adaptacja - 1500zl + gwarancja rok na wymienione czesci

- wymiana kompletu lozysk, lancucha, oleju, adaptacja - 3000zl + gwarancja na calosc 12-mcy

- w obu przypadkach w gratisie kontrola zebatki i ew. wymiana na metalowa zebatke - 400zl (koszt samej zebatki).

Dodatkowo: update softu VTG + kodowanie - 500zl (przy okazji adaptacja czujnika kata skretu)

 

W przypadku ATC 350 i ATC 350L (oznaczenia 35 i 35L) wycena indywidualna.

 

Dostaje tez mase pytan w ktorym miejscu w sofcie ISTA etc jest ta nieszczesna kalibracja - nie wiem: uzywam Autologica ;)

 

Pracy mam duzo ale staram sie skrzyneczki traktowac priorytetowo (w ciagu 4h lub max jednego dnia roboczego ogarniac).

Zapraszam.

  • Odpowiedzi 75
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.