Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie sa tez szarpania ale tylko i wlacznie w granicach 1800-1900 obrotow,obojetne na ktorym biegu.

 

Wysyłane z mojego LG-P880 za pomocą Tapatalk 2

  • Odpowiedzi 75
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Dzięki za sugestję michalm.77 . Nie znam się na mechanice , więc walał bym nic nie rozkręcać . Co do E21 , to Twój Rekin to super klasyk .
Opublikowano
Usunąłem bezpiecznik 26 . Na tablicy zaświeciły się ABS , 4x4 i coś tam jeszcze . Stuki nie ustały , mam wrażenie że nawet są silniejsze i częstrze . Jeśli usunięcie bezpiecznika 26 odłancza sterowanie xdrive , to może oznaczać , że xdrive nie ma nic wspólnego ze stukami ? Czy jest ktoś na forum , komu po odłaczeniu tego bezpiecznika stuki ustały ?
Opublikowano
Wymienili element metalowo gumowy na wale napędowym a stuki przy ruszaniu i zmianie biegu , dodaniu lub ujęciu gazu na pierwszysm i drugim biegu nie ustały . Wszystko wskazuje na tylny most . Miał ktoś takie objawy , których przyczyna był tylny dyfer ? To auto zaczyna mnie powoli denerwować . Auto mam miesiąc a problemów starczyło by na rok . Do tego dochodzą jeszcze wibracje układu wydechowego przy ruszaniu i niskich obrotach silnika . Mam wrażenie że ruszam poczciwym Żukiem a nie X3 . :mad2:
Opublikowano
Wymienili element metalowo gumowy na wale napędowym a stuki przy ruszaniu i zmianie biegu , dodaniu lub ujęciu gazu na pierwszysm i drugim biegu nie ustały . Wszystko wskazuje na tylny most . Miał ktoś takie objawy , których przyczyna był tylny dyfer ? To auto zaczyna mnie powoli denerwować . Auto mam miesiąc a problemów starczyło by na rok . Do tego dochodzą jeszcze wibracje układu wydechowego przy ruszaniu i niskich obrotach silnika . Mam wrażenie że ruszam poczciwym Żukiem a nie X3 . :mad2:

Tak to jest kiedy kupując auto patrzy sie tylko na jego cenę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wymienili element metalowo gumowy na wale napędowym a stuki przy ruszaniu i zmianie biegu , dodaniu lub ujęciu gazu na pierwszysm i drugim biegu nie ustały . Wszystko wskazuje na tylny most . Miał ktoś takie objawy , których przyczyna był tylny dyfer ? To auto zaczyna mnie powoli denerwować . Auto mam miesiąc a problemów starczyło by na rok . Do tego dochodzą jeszcze wibracje układu wydechowego przy ruszaniu i niskich obrotach silnika . Mam wrażenie że ruszam poczciwym Żukiem a nie X3 . :mad2:

Stuki bardzo czesto spowodowane sa przez uszkodzone tuleje tylnej ramy. Sprawdz te elementy. nr 2 i 3 na diagramie. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=PB12&mospid=47789&btnr=33_1228&hg=33&fg=30

Opublikowano

Tak to jest kiedy kupując auto patrzy sie tylko na jego cenę.

 

Święta prawda.....ja dostaję tyle zapytań na @ odnośnie awarii x-ów ,ze już nie nadążam odpisywać.Ostatnio jeden z użytkowników forum kupił X3 2.0d 2006 rok za 33.000 :duh: :duh: :duh: i mimo,ze odradzałem zakup to i tak kupił....oczami a teraz wyda kolejne min.10.000 aby usunąć usterki o ile starczy kasy.czasu i cierpliwości :oops:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

Dzieki kkx5 za sugestię . Sprawdzę te elementy .

Kolego pierre w kwestii firmalnej , auto kupione od osoby prywatnej za normalną cenę średnią dla tego rocznika . Pochodzi z polskiego salonu . Przed zakupem wykonany w serwisie BMW trwający kilka godzin przegląd przedzakupowy ( cena samego przeglądu to prawie 700,- ) . Serwis nie stwierdził żadnych poważnych usterek w zawieszeniu i napędzie , potwierdził że auto nie miało lakierowanego żadnego elementu i jest bezwypadkowe . Co więcej można sprawdzić i gdzie ? Bardzo bym prosił kolegę o konkretne sugestie jak rozwiązać problem a że jestm lekko zdegustowany to chyba nie jest dziwne .

Opublikowano

Tak nagle ci się to wysypało ??Oj pewnie przy zakupie było tylko nie zwróciłeś uwagi :wink:

Odłącz przedni napęd MECHANICZNIE tak jak napisał kolega.W X3 ciężko jest ocenić słuchowo skąd dochodzą dźwięki lub co powoduje drżenie.Tylko metoda prób przynosi najczęstsze efekty, bo mechanicy bedą wymyślać coraz to nowe teorie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
Dziękuje jeszcze raz sa sugestie . Będę szukał . Chyba przy zakupie bym to zauważył , bo nie da się tego nie usłyszeć . Dopiero po przejechaniu około 1000 km zaczęły się niepokojące dźwięki i niestety narastą . Jęsli przeoczył bym to przy zakupie z pewnością usłyszał bym to wcześniej niż po 1kkm . Co do filmiku , to ten stuk to jest jednak inny dźwięk , jak gdyby puknięcie młotkiem w stalowy pręt . Tak bym to określił .
Opublikowano
To może auto było podszykowane do sprzedaży itp. i wyszło jak wyszło.Posprawdzaj to co było podane wyżej w postach i zobacz efekty
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moze cos w tym byc co sfinks pisze. Ten filmik ukazuje zniszczona tuleje dyfra, te tuleje ramy, daja troszke inne "efekty". Chcialem troszke zobrazowac problem. Nie znalazlem filmiku z "tamtymi" tulejami ale wiem jakie dzwieki wydaja. Posprawdzaj i nie zalamywac sie. W kazdym aucie zawsze cos bedzie. W iksach jest tego razy X :P
Opublikowano

W xie wszystkiego jest razy x.. lacznie z problemami.. Jak zrobilem sobie skrzynie automatyczna, turbine, to zauwazylem wyciek z kolektora ssacego - znowu, Wisienka na torcie jest umarty sterownik swiec zarowych (ktory jest pod kolektorem ssacym)... Wiec za chwile zrzucam kolektor, wyrywam klapy, i wymieniam sterownik :)

Aktualnie jestem na etapie obstawiania - co jeszcze... (nastawilem sie na regeneracje skrzyni bo dlugo nie pozyje przy 580 Nm ;))

Opublikowano

Ja u siebie doszedłem do wprawy ze sterownikiem w 15 min od góry,tylko ze zdjętą gorną osłoną.Pierwszym razem z kanału,odkręcenie połowy osłon i ku....nie co chwile.Mimo swojej brzydoty i usterek to i tak fajne autko do jazdy.

 

Wysyłane z mojego LG-P880 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano (edytowane)
Aż strach jeździć tym samochodem jak się czyta o wszystkich problemach. Ja już sporo wydałem, ale mam nadzieję, że kolejne rzeczy mnie ominą. Edytowane przez automat_82
Opublikowano
Witam,ja też już uporałem się z regeneracją skrzynki reduktora napędu.Teraz to inna bajka,wszystkie bolączki ustąpiły.Reduktor już nie był w najlepszym stanie,można powiedzieć że w tragicznym.Pełna regeneracja,adaptacja i po bólu.To wszystko z pomocą kolegi papik-a :D Dodam tylko że zębatka prawie ja nówka. :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.