Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem z moim bmw a mianowicie gdy odpalam nie trzyma obrotow tak jak by mial zgasnac a jak dodaje gazu to do 2 tys i spada myslalem ze to przeplywomierz odpialem go i nadal nie trzyma obrotow ale kreci do maxa, jest jeszcze jeden problem hamulec jest twardy tak jak na zgaszonym silniku. Co to moze byc ? :|
Opublikowano

Z hamulcem to pewnie pompa hamulcowa. padla.

Co do obrotow to przyczyn moze byc wiele. Sprawdzales dolot czy cały? silnik krokowy, czujnik walu, walka, czy olej nie stoi w swiecach...? Podstawa to kontrola diagnostyczna, potem reszta. Podjedz gdzies na komputer.

Opublikowano
Może przez servo lewe powietrze łapie.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Panie, to co się gazuje pod maską to przepustnica, a to co jest przy niej to czujnik jej położenia, a nie obrotów.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Skoro pedał hamulca twardy to albo serwo padło albo lewe powietrze na maxa.Zajrzyj pod kolektor ssący czy nie spadł jakiś wąż.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.