Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zamontowałem dziś zregenerowaną przekładnię. wlałem płynu do zbiorniczka i na sucho zacząłem kręcić kierownicą. spod tej większej śruby podczas kręcenia wydobywa się płyn dość intensywnie, nie zauważyłem czy spod mniejszej też cieknie.

 

czy powinna tam być jakaś podkładka uszczelniająca czy coś źle skręciłem? pod śrubami są podkładki tylko czy powinny być dodatkowo podkładki pomiędzy wężami a przekładnią?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Są miedziane podkładki, w kolejności:

Śruba, podkładka, wąż, podkładka, przekładnia.

Jak wymieniałeś przekładnie, to najlepiej założyć nowe podkładki, inaczej będzie lało.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podkładki koniecznie nowe i najlepiej nie miedziane < u mnie były aluminiowe>

Nowe udało mi się kupić aliminiowo gumowe.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Dzięki za odp. Czy takie podkładki da radę dokupić w zwykłym sklepie motoryzacyjnym? Pamiętacie może ich średnice? Bo pewnie o to zapyta sprzedawca a ja nie mam auta u siebie żeby sprawdzić...
Opublikowano

podkładki kupione, akurat w tym sklepiku motoryzacyjnym mieli tylko miedziane.

jakby ktoś potrzebował to mają wymiary 14mm i 16mm (średnica wewnątrz) ja dostałem cienkie bo zewnętrzna średnica wyszła odpowiednio 18 i 20mm a na przekladni było miejsce na 2 razy szersze. ale jak na razie trzyma :cool2:

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.