Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam problem z głosno pracujaca pompa wspomagania kierownicy czy wymiana płynu pomoze?

i na jaki wymienic zalany chyba jeszcze orginał

 

dzieki za info

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Raczej marne szanse, stan masz ok? Bo jak jest niewiele poniżej stanu to już jęczy.

ATF Dextron II jest w instrukcji.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zdecydowanie za mało, musi być zanurzony powyżej pierwszej kreski (zmiany średnicy). Tak, może być mobil albo inny, nie kupuj ori.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

nie parowania niezauważylem

czyli pasuje przeplukac raz uklad i zalac nowy płyn

 

jeszcze jedno zeby tematu niezakladac nowego jezeli chodzi o przekładnie kierownicza ma luz wyczuwalny na kierownicy

ile da regeneracja przekładni bo to co regeneruja to w wiekszosci bez wymiany listwy zebatej czyli luz zostanie

a mi niecieknie nic tylko ma wyczuwalny luz ,

czy zostawic i nieruszac jak niema wyciekow?

Opublikowano

Tak, wystarczy wymienić płyn i odpowietrzyć układ obracając kierownicą do oporu w jedną i drugą stronę na uruchomionym silniku.

 

Możesz spróbować wykasować luz śrubą regulacyjną na maglu. Po drugie w E46 i E36 luz często wyrabia się na połączeniu kolumny kierowniczej w miejscu wskazanym na poniższym rysunku. Kumpel to przewiercił i dał tam śrubę. Myślę, że lepszym rozwiązaniem byłoby zaspawać to połączenie.

http://images62.fotosik.pl/54/379de7e5fc61ca8dmed.jpg

Opublikowano

jezeli to mozliwe to ktora to dokladnie sruba ? ta do dokrecenia

nigdy przytym jeszcze nierobilem

 

z gory dziekuje za pomoc

Opublikowano
Trudno powiedzieć o ile, gdyż jest to regulacja intuicyjna. Musisz sobie najpierw zaznaczyć gdzie było i o np 3 pełne obroty w prawo i wykonujesz jazdę testową. Jeśli będzie za słabo to jeszcze o 2 pełne obroty i znowu test. I takie regulacje, aż do momentu gdy stwierdzisz, że aktualne ustawienie Ci pasuje. Jeżeli będzie "za ciasno" to odkręcasz śrubę dla poluzowania docisku mechanizmu.
Opublikowano
Od dołu jest dostęp po demontażu osłony dolnej. Ja regulowałem i od dołu i od góry. Szczerze mówiąc od góry było wygodniej, tylko musisz mieć przedłużki i nasadkę, żeby poszło sprawnie i szybko.
Opublikowano

wymiana plynu pomogla pompa cicho chodzi

 

tylko z regulacja maglownicy niemoge dojsc dalem na ciasno zeby luzu niebylo to znowu kiera ciezko chodzi

zeby bylo lzej luz sie pojawia znowu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.