Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
poczytaj forum masz tam linki do firmy ze sprężynami, a kolego skoro wolisz droższe rozwiązania proszę bardzo każdy robi tak jak woli skoro ty wolisz inwestować proszę bardzo nikt nie broni więc daj na luz i nie zmuszaj nikogo do kupowania innych "Jeśli ktoś już koniecznie musi mieć to otwieranie to proszę zakupić to" oto twój cytat a jak to mówią bmw serii 1 to BMW dla ubogich :D
Loading... ██████████████] 99%
  • Odpowiedzi 168
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
tak mi tu kolega co ma nadmiar gotowki podsunal.... przeciez wszystko mozna ladnie schowac do jakiejs koszulki.... jak bede mial troche luzu to zrobie... pokaze
Opublikowano
Ot i pan nerwowy się zdenerwował... Stawiam więc dalej antytezę, choć moje zdanie na ten temat jest przeciwne. Wskazuję także na paradoks, chociaż paradoksalnie twierdzę, że jest inaczej.
Opublikowano
Hej ludziska, nie moge nigdzie znaleźć czarnych uszczelek 3/4 pod grzybek silikonowych. Czarne sa tylko gumowe a silikonowe są białe. Skąd braliście czarne silikonowe?
Opublikowano

Na prośbę jednego z forumowiczów postanowiłem napisać szczegółowy poradnik wykonania automatycznie otwierającej się tylnej klapy. Do montażu potrzebny bedzie:

-płaski śrubokręt

-klucz nastawny

-kawałek gumy

-sprężyny które można zakupić w tej firmie http://www.impex-ready.pl/ a model sprężyny to ISO 10243

-15 minut wolnego czasu

 

1.Demontaż siłownika:

http://img43.imageshack.us/img43/3940/hxva.jpg

 

płaskim śrubokrętem podważamy blaszkę w celu uwolnienia zaczepu siłownika od klapy to samo robimy z dolna częścią mocowania siłownika do karoserii (uwaga po zdemontowaniu jednego siłownika klapa opada najlepiej ją podłożyć)

 

2.Demontaż górnego zaczepu siłownika:

http://img18.imageshack.us/img18/9006/tn0w.jpg

 

siłownik owijamy kawałkiem gumy (np dętki) aby nie zniszczyć struktury teleskopu i chwytamy w imadło.

 

http://img841.imageshack.us/img841/830/a0f3.jpg

następnie chwytamy kluczem aby odkręcić plastikowy uchwyt teleskopu (odkręcamy przeciwnie do wskazówek zegara) pamiętając aby nie zniszczyć metalowej blaszki.

 

3. tak wygląda siłownik po rozkręceniu

http://img5.imageshack.us/img5/9458/pdip.jpg

 

4.zakładamy sprężynę na trzpień teleskopu, ja przymocowałem ją koszulką termokurczliwą do siłownika ( w miejscu żółtej strzałki) a następnie zakręcamy plastikowe mocowanie siłownika.

http://img853.imageshack.us/img853/8268/ybuv.jpg

 

5. siłownik wkładamy powrotem do auta i cieszymy się automatycznie otwieraną tylną klapą.

Loading... ██████████████] 99%
Opublikowano
sugeruje zeby sprezyne mocowac na 2 koncu silownika... jezeli sprezyna porysuje gładz tłoczyska siłownik bedzie do wymiany... a tu przesuwa sie po calej jego dlugosci.
Opublikowano
temat na 20 min a wszyscy sie rozwodzą :) hehehe ciekawi mnie czy seryjne silowniki daja rade jak jest chlodniej...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie domyślam się, że też musicie użyć stosunkowo większej siły do zamknięcie klapy niż przed modem ? Na babybmw czytałem, że ludzie musieli usunąć sprężyny bo pękały im tylne światła. Ktoś coś takiego zaobserwował ? Ja dopiero co je założyłem i będę monitorować tą przypadłość.

 

Kulas.

Opublikowano
Panowie domyślam się, że też musicie użyć stosunkowo większej siły do zamknięcie klapy niż przed modem ? Na babybmw czytałem, że ludzie musieli usunąć sprężyny bo pękały im tylne światła. Ktoś coś takiego zaobserwował ? Ja dopiero co je założyłem i będę monitorować tą przypadłość.

 

Kulas.

Ja na razie zamontowałem na starych (oryginalnych) siłownikach, ale sa za słabe żeby wypchnąć klapę. Zamawiam siłownik od octavii i zobaczymy. Klapa na 2 zielonych sprezynach zamyka się trochę ciężej, ale nie ma tragedii. Co do pękania świateł to myslę że to jakaś ściema. Aż tak mocno walic nie trzeba.

Opublikowano

ja zamontowałem nieorginalne http://mmtuning.pl/files/jpg/t/ttldbm82.jpg

co wskazuje na mniejsza wytrzymałość materiału i nic nie pęka w ogóle co ma siłownik do lampy przecież nie są połączone nie opieraja sie chyma ze ktos miał przetrącony tyłek i naprawił po kosztach to mogą dziac sie różne cuda :D

Loading... ██████████████] 99%
Opublikowano
lampa tylna jest oparta na uszczelce z pianki... jaki to ma wplyw... co za bzdury!!
Opublikowano (edytowane)
ja zamontowałem nieorginalne

co wskazuje na mniejsza wytrzymałość materiału i nic nie pęka w ogóle co ma siłownik do lampy przecież nie są połączone nie opieraja sie chyma ze ktos miał przetrącony tyłek i naprawił po kosztach to mogą dziac sie różne cuda :D

Muszę przyznać że ładne :) ale to polift, chyba nie pasuje do przedlifta, co nie?

Edytowane przez FatJoe
Opublikowano
Muszę przyznać że ładne :) ale to polift, chyba nie pasuje do przedlifta, co nie?

A nie to przedlift, sorka :P

Opublikowano
Dokończyłem dziś wreszcie tę klapę. Siłownik z octavii kombi x1, oryginalny x1, sprężyna zielona x2, koszulki termokurczliwe. Śmiga, aż się gęba cieszy :) Jedyne zastrzeżenie jakie mam, to zbyt ciężko opuścić klapę bo ten siłownik od octavii jest ciut za silny do tej klapy, ale nie jest źle.
Opublikowano

Witam,

Podpowiedzcie proszę gdzie kupić te sprężyny bo szału dostanę bo nie mogę ich nigdzie znaleźć?

 

Piotr

Opublikowano
Dokończyłem dziś wreszcie tę klapę. Siłownik z octavii kombi x1, oryginalny x1, sprężyna zielona x2, koszulki termokurczliwe. Śmiga, aż się gęba cieszy :) Jedyne zastrzeżenie jakie mam, to zbyt ciężko opuścić klapę bo ten siłownik od octavii jest ciut za silny do tej klapy, ale nie jest źle.

 

Spróbuj wyrzucić jedną z tych sprężyn, będzie łatwiej zamnknąć a i tak się powino fajnie otwierać.

Opublikowano
lampa tylna jest oparta na uszczelce z pianki... jaki to ma wplyw... co za bzdury!!

 

Jak ktoś za mocno dokręci śruby z lampy, to ta uszczelka nie działa. Do tego jak ma skrzywioną blachę (a pewno ma, jak ze światłami majstrował), to przy mocnym uderzeniu klapą mogło mu pójść na światła :) Ale to tylko jeden wyjątek potwierdzający regułę: ta modyfikacja nie ma żadnego wpływu na światła. Do tego wszystko zamyka się lekko i płynnie.

Prosty i skuteczny patent. Jedyny minus,to że jak się swobodnie powoli opuści klapę, to się sama nie domyka, trzeba docisnąć ręką, być może dlatego tego BMW nie robi w standardzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.