Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hehe po co hamownia...po co logi...lepiej jechać pod market...

CSy hamowali na maha w Gliwicach a jak nie mieli rolek to się tylko uczyli na tych Waszych samochodach :mrgreen:

Opublikowano
hehe po co hamownia...po co logi...lepiej jechać pod market...

CSy hamowali na maha w Gliwicach a jak nie mieli rolek to się tylko uczyli na tych Waszych samochodach :mrgreen:

 

:mad2: :mad2: Nie hamowali przed (bo nie mieli możliwości) a jakby się uczyli na setkach/tysiącach samochodów to daleko by nie zajechali. Z całym szacunkiem, ale tuneforce to jest ''No name'' przy CS.

 

P.S coś wam strona nie bangla.

Opublikowano

 

:mad2: :mad2: Nie hamowali przed (bo nie mieli możliwości) a jakby się uczyli na setkach/tysiącach samochodów to daleko by nie zajechali. Z całym szacunkiem, ale tuneforce to jest ''No name'' przy CS.

 

P.S coś wam strona nie bangla.

 

Kwitując tą dyskusję. Nikt nie twierdzi, że CompSport nie zna się na rzeczy. Mają spore osiągnięcia jeśli chodzi o auta z grupy VAG i nikt tego nie podważa. Jeśli uważasz, że hamownia nie jest potrzebna to po co w CompSporcie zainwestowali w porządne hamownie ? Kasa wywalona w błoto skoro do tuningu nie jest potrzebna hamownia ? Odpowiedź sam sobie na pytanie. Jest to świetne narzędzie diagnostyczne które daje możliwość stworzenia powtarzalnych warunków które nie zawsze da się zrealizować na drodze.

 

Dyskusja zeszła całkowicie nie na temat. Niech jakiś mod tu posprząta

Opublikowano

 

:mad2: :mad2: Nie hamowali przed (bo nie mieli możliwości) a jakby się uczyli na setkach/tysiącach samochodów to daleko by nie zajechali. Z całym szacunkiem, ale tuneforce to jest ''No name'' przy CS.

 

P.S coś wam strona nie bangla.

 

Kwitując tą dyskusję. Nikt nie twierdzi, że CompSport nie zna się na rzeczy. Mają spore osiągnięcia jeśli chodzi o auta z grupy VAG i nikt tego nie podważa. Jeśli uważasz, że hamownia nie jest potrzebna to po co w CompSporcie zainwestowali w porządne hamownie ? Kasa wywalona w błoto skoro do tuningu nie jest potrzebna hamownia ? Odpowiedź sam sobie na pytanie. Jest to świetne narzędzie diagnostyczne które daje możliwość stworzenia powtarzalnych warunków które nie zawsze da się zrealizować na drodze.

 

Dyskusja zeszła całkowicie nie na temat. Niech jakiś mod tu posprząta

 

Ale ja się w 100% zgadzam! Niczego odnośnie cech hamowni nie neguje. Jest to świetnie urządzenie i ktoś tu wspominał wcześniej jak można było zweryfikować u nich program, a przecież w cenie był pomiar PO PROGRAMIE na hawmoni w gliwicach, więc weryfikacja jak najbardziej była możliwa!

 

Chodzi o coś innego i do tego cały czas piję, mianowicie, o powstałej obiegowej opinii (wypuszczonej przez tunerów) odnośnie WYMOGU posiadania hamowni - potem wchodzi Kowalski na forum i rajcuje się cyferkami i twierdzi, że hamownia jest obowiązkowa bo to urządzenie diagnostyczne - tyle ode mnie i o tyle mi chodziło.

 

P.S wybudowali po to, żeby mocniej konkurować z innymi, po to aby mieć zyski z samego źródła pomiaru na hamowni, po to aby klient nie musiał jechać (choć to było darmowe) na weryfikację do Gliwic, po to aby robić pomiar przed programem (skoro ją mają to logiczne) - sęk w tym, że dawno by z rynku wylecieli, skoro ktoś twierdzi, że się uczą, a programy w setkach/tysiącach robili na podstawie logów - to co, za bierki się utrzymują adepci?. Nie twierdzę, że są idealni bo jak każdemu zdarzają się wpadki/poprawki itd - norma.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

Ktoś kto nigdy nie stroił samochodu będzie twierdził że rolki nie są potrzebne :norty:

Nikt nie wydaje kupę siana na hamownie bo nie ma co z pieniędzmi robić, tylko dlatego że hamownia to NIEZBĘDNE urządzenie w firmie tuningowej.

Tuner bez hamowni to po prostu nie tuner ... albo się dopiero uczy i jeszcze nie wie, że musi jak najszybciej kupić hamownie.

 

Najlepiej robić chipy pod marketem i wkręcać klientom, że hamownia do niczego nie jest potrzebna...baaa oryginalny software i programator również sa dla frajerów a nie tjunera marketowca...on ma szklana kule i w niej wszystko widzi :cool2:

 

p.s hamownie postawili bo wiedzieli że bez tego ani rusz tylko robota trochę po omacku...a zarobek na pomiarach to nie jest żaden zarobek bo porządne wentylatory zużywają tyle energii elektrycznej, że 100zł za pomiar ulega niesamowitej redukcji...

 

p.s2 oczywiście nie należy też zapominać o tym, że mając hamownię nie trzeba jeździć samochodem klienta 200+km/h po naszych drogach ;-) czy to przy logowaniu czy pomiarze mocy...

Opublikowano (edytowane)

Uczyli się na samochodach klientów, robili po omacku i to pod marketem a 3 ASO z którymi współpracowałem ich polecało( w sumie 150-200 aut u nich zrobionych i wieloletnia współpraca z MG) i na dodatek na tych naukach otworzyli 3 oddziały w PL - cud, normalny Cud nad Wisłą... :mad2:

 

p.s nigdy nie stroili żadnego auta, a samochód klienta rozpędzali do 430 km/h i zczytywali z fusów.

p.s skoro jesteś trochę w tej branży (nie wiem, nie oceniam) to zachowujesz się mało profesjonalnie w stosunku do konkurencji (nie tjunera z allegro-bo dobrze wiesz, że compoty takimi nie są) robiąc takie głupie porównania odnośnie nauki i strojenia pod marketem.

 

Zakończyłem, przepraszam za OT.

Edytowane przez qwertykk
Opublikowano

Dobra nie przesadzaj, wpadnij do Poznania to Ci pokaże ile my aut zrobiliśmy...nie o tym mowa, po co jakieś licytacje? Ja siedzę w temacie, znam wielu tunerów w Polsce i wiem z autopsji jak to wszystko wygląda, dlatego nie musisz mi tutaj bronic CSów bo ja ich nie atakuje tylko piszę jak jest.

Naprawdę nie wiem co to za mania...napiszesz coś to zaraz obrońcy CS rzucają się z całą wściekłością jakby człowiek nie wiadomo co napisał...wyluzuj i nie przeinterpretowuj moich wypowiedzi :wink:

 

p.s teraz mają hamownie i robią to profi, moim zdaniem bez rolek była to robota po omacku i tyle

p.s2 jestem zarejestrowany na wielu forach więc sobie pochodź i poczytaj czy ja taki zły jestem i atakuje Twoich ulubieńców...tak się składa, że nie...w tym temacie się wypowiedziałem tylko dlatego bo uważam że po części piszesz nieprawdę i tyle...gdybyś pisał o firmie www.xxx.pl to bym się odnosił do tej firmy a że pisałeś o CS to się odniosłem do tej nazwy i tyle..załóż że nie wiem co to za firma a CS to dla mnie to samo co XXX...może wtedy odbierzesz inaczej moje wypowiedzi ;-)

Opublikowano

Panowie a jest sens myslec o jakichs modyfikacjach wydechu w M47 (2.0d)? czy zabawa droga a korzysci ponad to co jest z chipa mizerne?

 

Widzialem posty na poczatku watku ze nie warto, ale czy ktos z Was probowal i moze potwierdzic z autopsji?

Opublikowano
znam wielu tunerów w Polsce i wiem z autopsji jak to wszystko wygląda, dlatego nie musisz mi tutaj bronic CSów bo ja ich nie atakuje tylko piszę jak jest.
A co sądzisz o Dynosofcie jeśli można wiedzieć :?:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.