Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,problem jak w temacie,podciśnienie jest tak duże,że nie można odkręcić korka wlewu oleju,silnik aż gwiżdże,po odłączeniu przewodu odmy i zaślepieniu go wszystko wraca do normy.Napisze jak do tego doszło,poprzedni właściciel jeżdził na oleju mineralnym i chyba nigdy go nie wymieniał,pokrywa zaworów była pokryta centymetrową czarna mażią ,po wyczyszczeniu pokrywy zaczęły się problemy.Szukałem na forum, ale problemy z odmą mają tylko Jedynki z dieslem.Pytanie, gdzie i czy silnik 116i ma zawór na odmie? Czy macie jakieś pomysły jak to naprawić ? Bardzo proszę o podpowiedzi.
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
Pomoc otrzymałem,ale nie napisałem jak problem rozwiązałem a może komuś to pomorze .Otwór w kolektorze ssącym zaślepiłem, rurkę z pokrywy zaworów przedłużyłem i podłączyłem do obudowy filtra powietrza i po problemie.Jeszcze raz dziękuje za pomoc
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Nie wiem jak w silnikach 116i N45 ,ale w N42 i N46 to odma jest podstawowym problemem,wiec nie tylko w dieselu jak napisales.Pozdrawiam

Damian3619


Ze wzgledu iz nie ma zadnej stronki poswieconej Polskim wielbicielom BMW w UK. Zapraszam na profil facebooka Bmw anglia.


GG 43888118

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.