Skocz do zawartości

320d 150 KM, huczące turbo + niebieski dym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie posciągałem wszystko co trzeba, odme wymienie dopiero jutro bo złą część mi sprzedali (od m47) to dam znać czy pomogło. Zauważyłem że jeden wtrysk się "poci" dosyć świeżo. TO znaczy że wtrysk do wymiany czy może jakis uszczelniacz do wymiany?

 

Pozdro

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do wymiany podkładka miedziana za 3 złote, możesz też spróbować troszkę z wyczuciem dokręcić, czasem pomaga. Masz rozebrane osłony, filtry itp, to warto się nad tym pochylić. Jeśli to na pierwszym wtrysku, to nie musisz zdejmować kolektora, ale jeśli to inny wtrysk, to kolektor do zdjęcia, ale przy okazji będziesz mógł wyczyścić go z syfu i jeśli jeszcze masz, to wyrzucisz nieszczęsne klapki (zabójcy silników :D ) ZALECANE!!

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Do wymiany podkładka miedziana za 3 złote, możesz też spróbować troszkę z wyczuciem dokręcić, czasem pomaga. Masz rozebrane osłony, filtry itp, to warto się nad tym pochylić. Jeśli to na pierwszym wtrysku, to nie musisz zdejmować kolektora, ale jeśli to inny wtrysk, to kolektor do zdjęcia, ale przy okazji będziesz mógł wyczyścić go z syfu i jeśli jeszcze masz, to wyrzucisz nieszczęsne klapki (zabójcy silników :D ) ZALECANE!!

To nie jest tak hop siup i wymieniona podkladka za 3 zl ... a kto dotrze gniazda wtryskow ? Do tego potrzeba narzedzi i troche prakfyki i wiedzy ... nie mowiac o tym ze trzeba ten wtrysk najpierw wyciagnac :)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To nie jest tak hop siup i wymieniona podkladka za 3 zl ... a kto dotrze gniazda wtryskow ? Do tego potrzeba narzedzi i troche prakfyki i wiedzy ... nie mowiac o tym ze trzeba ten wtrysk najpierw wyciagnac :)

 

Wiesz co TC, robiłem to u siebie i dla dwóch kolegów, wtryski wychodzą bez problemu (dwie śrubki i podważyć śrubokrętem wtrysk, wychodzi bez problemu ), a docieranie... pewnie się nie znam, ale nie wiem po co i jak to się robi... Same wyjęcie wtrysków, oczyszczenie gniazd, wymiana podkładek i przykręcenie wtrysków na miejsce zajmuje max godzinę, mówię o czterech sztukach. Najwięcej czasu zajmuje rozkręcenie "palsticzków" i samego kolektora. Mi wymiana podkładek pomogła, koledzy też się nie skarżą, że coś cieknie..

Zaciekawiłeś mnie z tym docieraniem gniazd... co tam trzeba docierać???

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Miejsce styku podkladki z gniazdem , zbiera sie tam nagar i jesli nie bedzie dotarte to bedzie uciekac kompresja ...plus nowa podkladka powinna byc podgrzana ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No to w moich wszystkich przypadkach ten nagar był bardziej jak osad, potraktowany rozpuszczalnikiem i szmatką znikał...

Co do podgrzewania podkładek, to była już na forum o tym dyskusja, tyle samo zwolenników co przeciwników tej teorii, uważam, że w fabryce to raczej silnika nie składają na gorąco, no i co to ma dać, że podkładka będzie bardziej miękka... miedź i tak jest miękka. No ale niech każdy robi jak uważa.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Żeby nie urwać czujnika ciśnienia doładowania (jest od strony podszybia) i żeby nic nie wpadło do silnika, np. uszczelki kolektora (ogólnie dobrze by było kupić nowe). Przy skręcaniu uważaj na śruby, bo można je ukręcić jak nie będziesz używał klucza dynamometrycznego.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
i przy dokręcaniu wtryskiwaczy też z wyczuciem :) bo ja musiałem przeróbkę robić a to już jest kłopotliwe :) no i jak zdejmiesz kolektor to profilaktycznie zatkaj wszystkie wloty w silnik bo jak tam coś ci przez przypadek wpadnie a nie zauważysz to dopiero koszta Cię będą czekać :)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie, odma wymieniona wraz z czujnikiem. Problem z niebieskim dymem przy odpalaniu nie znikł. Czujnik albo jest zrąbany albo źle zamontowałem poniewaz zapala sie czujnik ale teraz w trakcie jazdy. Kontrolka pali sie od momentu kiedy sie zapali i gasnie do 5 sekund po zgaszeniu silnika.. Nie wiem czy coś zle zrobilem przy montazu czy moze czujnik trafiony jak uwazacie?

 

A odma wymieniona na ta z plastikiem, wczesniej byla z filtrem i [BAD].. Cos innego powoduje niebieski dym.

 

Pozdro

  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam, rozwiązałeś problem z tym huczącym turbo ? borykam się z tym problemem od dłuższego czasu..silnik nie dymi, jedynie z rana puści białego bąka. :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.