Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie/ siedzę na niemieckich forach, gadam z taxowkarzami w De i

Nie słuchać o ŻADNYCH awariach związanych z używaniem systemu Start/Stop.

Statystyki nawet mówią o zmniejszonej awaryjnosci nowych modeli aut (wyposażonych w ten system)

w porównaniu do e46/e90

Także nie demonizowalbym tego systemu.

Opublikowano

Poproś przy okazji wizyty w serwisie żeby Ci to zwyczajnie wyłączyli i wtedy domyślnie po uruchomieniu silnika funkcja działać nie będzie. Jak człek zapragnie bawić sie w eco-driving to zawsze będzie mógł nadusić i włączyć. :wink:

 

Słuszna uwaga, z tym, że jakiś czas temu ktoś na forum pisał, że ta usługa kosztuje 1tys zł. Jest to informacja od użytkownika forum, nie potwierdzona w serwisie. Za taką kasę (jeśli by się potwierdziło) wolę np porządnie zadbać o lakier...

 

Mnie wycenili tę usługę w bawaria motors na 1700 PLN.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dobrze ze nie milion siedemset, boże. Mnie w Bawarii Katowice powiedziano, że nie da się dezaktywowac w F10. Ale dopytam przy następnej wizycie czy aby na pewno.

 

Na razie może 3x udało sie silnikowi zgasnąć, bo zapomniałem wyłaczyć, to już odruch że po wciśnieciu START klikam SS ;)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
na N nie ma właściwego smarowania, zagadnienie "lepszości" N/D dotyczy głównie jazdy (zjazdy z wzniesienia, wytracanie prędkości...) niż parkingu ale na parkingu też jest lepsze D niż N (nie ma coś się jednak bać :wink: na "N" nie zepsujesz skrzyni jak będziesz stał na skrzyżowaniu)...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
A propos automatów, od poprzedniego własciciela mojej bemki dowiedzialem sie ze przy przełączaniu z D na R i odwrotnie trzeba chwilke potrzymac jeszcze na hamulcu, a nie od razu puszczac , az poczuje sie taki ciąg (auto juz chce jechac ) podobno wydluza to znacznie zywotnosc skrzyni. Słyszeliście ???? :)
Opublikowano
z punktu konstrukcji/działania skrzyni nie ma to znaczenia, hamulec należy trzymać do momentu zatrzymania auta, jak auto jest na STOP nie ma żadnej potrzeby dalszego trzymania hamulca, jak trzymanie hamulca powoduje u Ciebie większą "pewność" to trzymaj - NIE zepsuje to auta :mrgreen:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Ale koledze chodzi o to, czy po wrzuceniu biegu ( D/R ) czekać aż skrzynia zapnie bieg czy odrazu puścić hamulec i jak to zwykle bywa będzie minimalne opóźnienie zanim auto zacznie się toczyć :D

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Jak to mowia lepiej te sekunde dwie poczekac jak zapnie sie bieg by nie bylo szarpniecia i zeby nie dostawala takiego strzala. Z punktu widzenia mechanicznego to tak wyglada to na tej samej zasadzie co czlowiek wbija bieg i musi zasprzeglic go tak samo automat musi wlasnie puscic sprzeglo najprosciej rzecz mowiac
Opublikowano

Ustaliliście już jak się zachowywać na światłach :?:

Bo jestem "automatyczną dziewicą" i boję się wybuchu hamulców i zepsucia skrzyni :mrgreen:

SPRZEDAM


Komplet zderzaków BMW F30 Sport Line


Komplet zderzaków BMW Z4 E89

Opublikowano
a uzywasz Auto Start/Stop?

No właśnie nie... :oops:

Jakos nie mam przekonania. Myślę, ze S/S będzie mialo wpływ na rozrusznik i turbinę :roll:

SPRZEDAM


Komplet zderzaków BMW F30 Sport Line


Komplet zderzaków BMW Z4 E89

Opublikowano

temat ASS to moze byc kolejne dziesiat stron :D

ja mam i uzywam i jestem zadowolony. Trzeba umiec z tym zyc. A czy turbina nie ma przypadkiem chlodzenia plynem chlodzacym i olejem?

Opublikowano
Ano właśnie , temat był wałkowany w innym wątku. Proponuję poszukać, zamiast potęgować śmietnik na forum.
Primator
  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobrze ze nie milion siedemset, boże. Mnie w Bawarii Katowice powiedziano, że nie da się dezaktywowac w F10. Ale dopytam przy następnej wizycie czy aby na pewno.

 

Na razie może 3x udało sie silnikowi zgasnąć, bo zapomniałem wyłaczyć, to już odruch że po wciśnieciu START klikam SS ;)

 

Jak będziesz w Łodzi to daj znać, przeprogramuję Ci to tak, że będzie pamiętało ostatnie ustawienie i to w drobnej cenie w porównaniu z ASO.

Opublikowano
a uzywasz Auto Start/Stop?

No właśnie nie... :oops:

Jakos nie mam przekonania. Myślę, ze S/S będzie mialo wpływ na rozrusznik i turbinę :roll:

 

Mam podobne myslenie wiem nie analizowalem czy turbo ma chlodzenie ale zysk a start stopy nie wiem czy to ma sens. Chodz penwie inzynierowie to analizowali ale denerwuje to...

Opublikowano
Inżynierowie na pewno analizowali. Obawiam się tylko czy nie pod przewodnictwem księgowych coby fabryce się opłacało :wink:

SPRZEDAM


Komplet zderzaków BMW F30 Sport Line


Komplet zderzaków BMW Z4 E89

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.