Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

założylem sobie gaz bo E-34 525 12V nie na śrubie tylko o jedną półke wyżej, od razu po samym założeniu instalacji nie chciał sie wkręcac na obroty na 1 i 2 biegu, oczywiście nie dałem za wygrana i atakowałem cały czas warsztat który zakładał mi instalcje. Kombinowali i kombinowali porozwiercali mi mixer czyli pomiędzy otworami seryjnie zrobionymi ponawiercali dotakowo jeszcze swoje otwory ze niby ma to pomóc, nie pomogło dalej lipa załozyli mi dławik i dalej to samo wkońcu powiedzieli że to jest jednak wina parownika i załozyli mi 140 BRC ale po założeniu 140 pierwszy strzał i koniec jazdy samochodem :((( chodzi jak traktor i nie ma wogle siły nie wiem co jest ani na paliwie ani na gazie i na wolnych obrotach cała buda sie trzęsie jak galareta.

Prosze o pomoc moze ktos już cos takiego miał mój meil [email protected] pomocy!!!!

Opublikowano

nie badz idiota.na ich koszt niech natychmiast wymienia na nowe czesci a potem ewentualnie gaz IV generacji.

czy do tej pory nie doczytales sie , ze inny nie pasuje do BMW ?

czasami się mylę
Opublikowano
I odebrałeś samochód w takim stanie :duh: muszą Ci doprowadzić silnik do porządku a potem poprawnie założyć instalkę tzn. właściwy mixer i reduktor ale lepsza byłaby sekwencja. Jeśli będą dyskutować wspomnij o rzeczoznawcy i prawach konsumenta :D
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano

partacze :duh: postrasz ich federacją konsumenta, albo jeszcze lepiej powiedz że jeśli nie doprowadzą auta do porządku będą demontować instalację!ewentualnie możesz zagrozić że pojedziesz do innego warsztatu w celu poprawy instalki i wrócisz z rachunkiem do zapłacenia.

 

a co ci tam dokładnie założyli?

EFES Kebab House - Najlepszy Kebab w mieście!!!

http://img470.imageshack.us/img470/4254/efeswq6.jpg

Opublikowano
Prawdopodobnie przez strzał poszedł ci przepływomierz, który niech ci wymienia i niech ci założą gaz II generacji z komputerem i jeśli dobrze ustawią to powinno działać bez zarzutów.

 

gaz mam II generacji z komputerem nie mam na śrubie gazu, i jak do tej poy wszystko było bez zarzutu dopuki nie porozwiercali mi mixera, moze to być wina tego ze teraz zaczął strzelać??? Od razu po rozwierceniu mixera pierwsza trasa i buuuuuum,

Opublikowano
Jeśli coś robili przy mikserze to muszą później wyregulować wszystko od nowa, pewnie zmienił się skład mieszanki i walnęło w kolektor.
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
Prawdopodobnie przez strzał poszedł ci przepływomierz, który niech ci wymienia i niech ci założą gaz II generacji z komputerem i jeśli dobrze ustawią to powinno działać bez zarzutów.

 

gaz mam II generacji z komputerem nie mam na śrubie gazu, i jak do tej poy wszystko było bez zarzutu dopuki nie porozwiercali mi mixera, moze to być wina tego ze teraz zaczął strzelać??? Od razu po rozwierceniu mixera pierwsza trasa i buuuuuum,

ale konkretnie- jakie podzespoły: komputer, parownik?

jeśli została założona prosta elektronika nie da się tego dobrze wyregulować

EFES Kebab House - Najlepszy Kebab w mieście!!!

http://img470.imageshack.us/img470/4254/efeswq6.jpg

Opublikowano
Prawdopodobnie przez strzał poszedł ci przepływomierz, który niech ci wymienia i niech ci założą gaz II generacji z komputerem i jeśli dobrze ustawią to powinno działać bez zarzutów.

 

gaz mam II generacji z komputerem nie mam na śrubie gazu, i jak do tej poy wszystko było bez zarzutu dopuki nie porozwiercali mi mixera, moze to być wina tego ze teraz zaczął strzelać??? Od razu po rozwierceniu mixera pierwsza trasa i buuuuuum,

ale konkretnie- jakie podzespoły: komputer, parownik?

jeśli została założona prosta elektronika nie da się tego dobrze wyregulować

 

parownik jest BRC -140, elektonika jest autronica i to jest instalacja nie II generacji tylko III byłem u gazonika który mi tego nie zakładał i powiedział ze to jest instalacja III generacji mixer - 32, emulator,

Opublikowano

parownik jest BRC -140, elektonika jest autronica i to jest instalacja nie II generacji tylko III byłem u gazonika który mi tego nie zakładał i powiedział ze to jest instalacja III generacji mixer - 32, emulator,

Jeszcze nie widziałem IIIgen. z mixerem szpec musi być z tego gazownika :D

Jeśli to jest Autronic AL-700 to jest to przyzwoita instalka, która dobrze się spisuje.

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano

parownik jest BRC -140, elektonika jest autronica i to jest instalacja nie II generacji tylko III byłem u gazonika który mi tego nie zakładał i powiedział ze to jest instalacja III generacji mixer - 32, emulator,

Jeszcze nie widziałem IIIgen. z mixerem szpec musi być z tego gazownika :D

Jeśli to jest Autronic AL-700 to jest to przyzwoita instalka, która dobrze się spisuje.

 

heheh widze ze wszyscy gazowniki w mojej miejscowości dobrze się na tym znaja to ja juz nie wiem co ja mam włożone w tym samochodzie co to za instalka której generacji hehehe.

A mogą to być np. świece ze po wystrzale cosze świecami się stało. Już kupiłem kompelt świec i przewody wysokiego napięcia i bede po pracy próbował pozmieniać zobaczę czy bedzie poprawa.

Opublikowano
pierwszy strzał i koniec jazdy samochodem :((( chodzi jak traktor i nie ma wogle siły nie wiem co jest ani na paliwie ani na gazie i na wolnych obrotach cała buda sie trzęsie jak galareta.

A takie prozaiczne pytanko... czy aby nie spadla jedynie gumowa opaska z "antybumowego" zabezpieczenia? Jak spadnie (czasem mozna tego nie zauwazyc) - jest dokladnie taki efekt: auto nie trzyma wolnych obrotow (bez wcisniecia gazu gasnie) a takze nie wkreca sie na obroty pow. ok. 3 tys., jedzie jakby chodzilo na 2 cylindry i trzesie sie niemilosiernie.

 

P.S.

Po raz kolejny wychodzi typowa polska oszczednosc - zamiast markowego, renomowanego zakladu - jedzie sie do "Pana Mariana" i "Pana Mietka" bo u nich 200 PLN taniej. A zycie pokazuje, te to jedynie pozorna oszczednosc (bez urazy oczywiscie).

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Opublikowano

P.S.

Po raz kolejny wychodzi typowa polska oszczednosc - zamiast markowego, renomowanego zakladu - jedzie sie do "Pana Mariana" i "Pana Mietka" bo u nich 200 PLN taniej. A zycie pokazuje, te to jedynie pozorna oszczednosc (bez urazy oczywiscie).

 

własnie pojechałem do zakładu który mi polecono gdyz podobno bardzo dobrze to robią i ze się specjalizuja w bmw gdyz sami jężdzą tylko bmw.

Ale już wszystko się rozstrzygneło ( nie dokońca ) brak ciśnienia w 2 i 3 cylindrze, i teraz jest kwestia tego co się stało bo napewno coś z głowica tylko co. Dzisiaj bede ściągał gowice bo iinego wyjścia nie ma gdyż luzy zaworowe ma prawidłowe i nie są zawoty podparte czyli albo pogiał się zawór albo pekł albo albo albo..... czy to mogło stac się po wystrzale gazu ???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.