Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jako że jestem zielony w temacie, mam pytanie

Mam od dalszej rodziny do sprowadzenia z Niemiec BMW 520 E39 1996 , 2.0 150km, przebieg 212 tys km,alufelgi oryginalne,,szyberdach,tylna roleta elektryczna, wymieniona pompa chlodnicza,plyny, przewod hamulcowy tylny, TUV nowy bedzie w sierpniu robiony , z mankamentów to tylko byla rdza na tylnej klapie podobno sie zdarza w tych modelach, ale juz jest wszystko zrobione i klapa do malowania gotowa. Zaplacilbym za nia kolo 1200-1300 euro.

Fotki będę miał jutro, mowili ze kolor i fele takie jak na tym http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTzopMmEYX60-xyg6DEgWEYzMxZVYejgLE_uv3egO7rRjc13n6X

Pytanie moje jest takie, czy doliczając koszty transportu,rejestracji itd itp, opłaca się za taką sumę sprawdzone e39 kupić? Pozdrawiam.

Opublikowano
Powiem kolego tylko tyle za słaby silnik na ta budę. Sam mam e39 tylko że w dieslu 525 TDS(przez wielu krytykowanych jeśli chodzi o silnik). Najlepiej jak byś znalazł coś powyżej 2.0. Jeździłem takim kilka dni i mocy mu brakuje za ciężka buda na ten silnik
Opublikowano

Przeciez TDS przyspiesza na takim samym pozimie co 2.0. Oba to takie same muły, z tym ze dizel lepiej idzie od dolu wiec te dywagacje sa conajmniej smieszne. A co najgorsze ze w wiekszosci powtarzane są przez uzytkownikow TDSow zeby chyba sie podbudowac?

520i 24V 150KM - 0-100km/h 10.2s

525 TDS 143KM - 0-100kmh 10.4s

Sek w tym ze uzytkownik dizla wsiadajac do benzyniaka traktuje ten silnik jak dizla i potem czytamy takie odkrywcze posty.

Opublikowano
Nie wiem czy wiesz ale Diesel jest mocniejszy od benzyny bo ma większy moment obrotowy tzw. Nm oraz zależy od mocy, pojemności i wielu cech konstrukcyjnych silnika więc nie rozumiem o co Ci chodzi.Konie mechaniczne nie odgrywają tu dużej roli, Jeździłem jednym i śmigam drugim (3 lata) i wiem jak zbiera się 2.0 a jak się zbiera 2.5 TDS. Chamskie docinki sobie zostaw dla kolegów oraz dla rodziny.