Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jako że jestem zielony w temacie, mam pytanie

 

Mam od dalszej rodziny do sprowadzenia z Niemiec BMW 520 E39 1996 , 2.0 150km, przebieg 212 tys km,alufelgi oryginalne,,szyberdach,tylna roleta elektryczna, wymieniona pompa chlodnicza,plyny, przewod hamulcowy tylny, TUV nowy bedzie w sierpniu robiony , z mankamentów to tylko byla rdza na tylnej klapie podobno sie zdarza w tych modelach, ale juz jest wszystko zrobione i klapa do malowania gotowa. Zaplacilbym za nia kolo 1200-1300 euro.

Fotki będę miał jutro, mowili ze kolor i fele takie jak na tym http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTzopMmEYX60-xyg6DEgWEYzMxZVYejgLE_uv3egO7rRjc13n6X

Pytanie moje jest takie, czy doliczając koszty transportu,rejestracji itd itp, opłaca się za taką sumę sprawdzone e39 kupić? Pozdrawiam.

Opublikowano
Powiem kolego tylko tyle za słaby silnik na ta budę. Sam mam e39 tylko że w dieslu 525 TDS(przez wielu krytykowanych jeśli chodzi o silnik). Najlepiej jak byś znalazł coś powyżej 2.0. Jeździłem takim kilka dni i mocy mu brakuje za ciężka buda na ten silnik
Opublikowano

Przeciez TDS przyspiesza na takim samym pozimie co 2.0. Oba to takie same muły, z tym ze dizel lepiej idzie od dolu wiec te dywagacje sa conajmniej smieszne. A co najgorsze ze w wiekszosci powtarzane są przez uzytkownikow TDSow zeby chyba sie podbudowac?

 

520i 24V 150KM - 0-100km/h 10.2s

525 TDS 143KM - 0-100kmh 10.4s

 

Sek w tym ze uzytkownik dizla wsiadajac do benzyniaka traktuje ten silnik jak dizla i potem czytamy takie odkrywcze posty.

Opublikowano
Nie wiem czy wiesz ale Diesel jest mocniejszy od benzyny bo ma większy moment obrotowy tzw. Nm oraz zależy od mocy, pojemności i wielu cech konstrukcyjnych silnika więc nie rozumiem o co Ci chodzi.Konie mechaniczne nie odgrywają tu dużej roli, Jeździłem jednym i śmigam drugim (3 lata) i wiem jak zbiera się 2.0 a jak się zbiera 2.5 TDS. Chamskie docinki sobie zostaw dla kolegów oraz dla rodziny.
Opublikowano
Nie wiem czy wiesz ale Diesel jest mocniejszy od benzyny bo ma większy moment obrotowy tzw. Nm oraz zależy od mocy, pojemności i wielu cech konstrukcyjnych silnika więc nie rozumiem o co Ci chodzi.Konie mechaniczne nie odgrywają tu dużej roli, Jeździłem jednym i śmigam drugim (3 lata) i wiem jak zbiera się 2.0 a jak się zbiera 2.5 TDS. Chamskie docinki sobie zostaw dla kolegów oraz dla rodziny.

Jezeli nie umiesz odczytac kilku prostych cyfr to twoja sprawa. Liczby nie klamia. To ze dizel ma wiekszy moment wie kazde dziecko i stara baba na przystanku. A to ze nie trzeba go tak cisnac jak benzyniaka o niczym nie swiadczy. Jeden lubi blondynki, drugi brunetki. Ale nie wmawiajmy innym ze jedne sa lepsze od drugich. Jezdzisz jednym i drugim i prostych wnioskow nie potrafisz wyjąć? Ja jezdzlem począwszy od M40, M20 do M52 i M60 i co z tego?

Poprostu nie mozesz zniesc ze doladowane 2.5 jest tak samo WOLNE jak zwykle wolnossace 2.0 i tyle. Typowa przypadlosc uzytkownikow TDS. Kiedys ci przejdzie.

Opublikowano
Kolego rafal735r skończmy się kłócić lub sprzeczać bo to nie o to chodzi, fakt dane są bardzo zbliżone ale ja chciałem podkreślić tylko co jest ważniejsze. Wczoraj gadałem z kumplem którego jego BMW użytkowałem przez jakiś czas i powiedział że z tyłu miał laczki 255 i stąd brakowało mu mocy :mad2: wcześniej miał e34 ( zapomniałem bo tylko się przejechałem z 8 lat temu ) też z silnikiem 2.0 i to fajnie latało na seryjnych laczkach, a ja mam 225 sorki za zamieszanie. Sam się zastanawiam nad zmianą mojej Beatki na e90 z silnikiem benzynowym bo oszczędności w dieslu już nie ma a ceny bardzo wyrównane
Opublikowano
Ymm, tak te dyskusje o mocy są dosyć ciekawe, ale Panowie, pytanie było o opłacalność zakupu ;) Czy to dobry deal, czy nie? Moc mnie nie interesuje na razie. Brykać tym nie wiadomo jak nie zamierzam. To ma być moje pierwsze auto ;p
Opublikowano
Najlepiej to się kolego przejedz kto ma taki model i taki silnik w tedy będziesz wiedział czy Ci odpowiada
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak przebieg jest ori to będzie dobry deal :P na pierwsze auto to będzie rakieta chociaż mi też ten silnik w e39 nie odpowiada :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam, jako że jestem zielony w temacie, mam pytanie

 

Mam od dalszej rodziny do sprowadzenia z Niemiec BMW 520 E39 1996 , 2.0 150km, przebieg 212 tys km,alufelgi oryginalne,,szyberdach,tylna roleta elektryczna, wymieniona pompa chlodnicza,plyny, przewod hamulcowy tylny, TUV nowy bedzie w sierpniu robiony , z mankamentów to tylko byla rdza na tylnej klapie podobno sie zdarza w tych modelach, ale juz jest wszystko zrobione i klapa do malowania gotowa. Zaplacilbym za nia kolo 1200-1300 euro.

Fotki będę miał jutro, mowili ze kolor i fele takie jak na tym http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTzopMmEYX60-xyg6DEgWEYzMxZVYejgLE_uv3egO7rRjc13n6X

Pytanie moje jest takie, czy doliczając koszty transportu,rejestracji itd itp, opłaca się za taką sumę sprawdzone e39 kupić? Pozdrawiam.

 

Cena super, jak auto jest ok to kupuj i się nie zastanawiaj.

 

A co do reszty wypowiedzi (prawie wszystkich) to panowie, puknijcie się w głowę!!! Kolega pyta o to czy warto kupić auto z zaufanego źródła za 1/3 wartości a w odpowiedzi otrzymuje brednie w stylu "za słaby silnik do tej budy" i bezsensowną dyskusję.

Opublikowano
Chcecie odpowiedzi merytorycznych to mozna napisac cos o M50B20. Ja kupilem takowe E34 ponad 2 lata temu za 7300zl z przebiegiem 192tys, teraz zaraz wskoczy 211tys. Przez kolejne 2 lata posiadania wlozylem 5tys. Ale w zamian auto jezdzi i wyglada jak BMW, a nie jak ruina. W trasie spala 10-11l PG jadac nie raz w kpl pasazerow do 140km/h. Czyli koszt przejazdu 100km w trasie to 21-24zł. W miescie niestety gorzej. 17l LPG trzab liczyc. Z tym ze ja mam automata. Silnik w sumie bez obslugowy. Jak dbasz, czyli nie przegrzejesz i zmieniasz olej bedzie chodzil jak trzeba. Choc ja tez nieco zainwestowlam w ten piec m.in uszczelka pod pokrywa, fajki siwiec, sonda lambda. W sumie to tyle jesli chodzi o inwestycje w sam silnik. Samochod stoi na dworzu, nie raz na mrozie ponizej 20st, pali z pierwszego strzala.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Temat do tego jest tutaj viewtopic.php?f=72&t=155407

No :mrgreen:

stara baba na przystanku

Takie zawsze przyłażą żeby uwalić się na pierwszym siedzeniu i jak osiągnie cel to jej wszystko jedno :mrgreen:

Jeden lubi blondynki, drugi brunetki.

Blondynki, blondynki :norty: :D :cool2:

Ale nie wmawiajmy innym ze jedne sa lepsze od drugich.

Są. Niektóre są bardzo doświadczone i mają taka wprawę, że............................ :shock:

nie potrafisz wyjąć?

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Widocznie nie wszystkim jest to dane :mrgreen:

Kiedys ci przejdzie.

To raczej nie możliwe :mrgreen:

powiedział że z tyłu miał laczki 255 i stąd brakowało mu mocy

Ja mam 245 i nie czuję jakiegoś tam osłabienia.

Ymm, tak te dyskusje o mocy są dosyć ciekawe

No :mrgreen:

ec2Wze6.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.