Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

jak zmienic kierownice na sportowa?tzn chodzi mi o system poduszki powietrznej?jak sciagne to bedzie sie caly czas palic kontrolka od poduszki czy jak?co zrobic z ta tasma?pytam bo tego nie robilem nigdy w aucie z poduszka.wiem zeby klemy odlaczyc ale co potem?

Opublikowano

lezy i sie kurzy w garazu...a ta z airbagiem jest wielkosci mojej poduszki do spania...

 

brewki hmm rzecz gustu...troche siatex...a ladna kierownica jest ok no i przyjemniej sie smiga...jestem zwolennikiem minimalizmu w przerobkach aut... w e30 tego tak nie widac ale w e36 brewki to masakra...

Opublikowano

Weź tylko pod uwagę, że jeżeli średnica tej sportowej kierownicy będzie się różniła wymiarem od oryginału, to policjant przy kontroli poprosi Cię o homologację tej kierownicy do tego pojazdu, albo o dokument potwierdzający zmianę przełożenia w układzie kierowniczym, a z tym czasami jest problem, chyba że kupiłeś nową u producenta który Ci taką homologację wystawił.

Ja trzy razy uniknąłem zabrania dowodu rejestracyjnego, aż w końcu zmieniłem ją bo nie chciałem mieć więcej nieprzyjemności i tłumaczenia się.

Możesz zawsze usunąć ,,usterkę,, na drodzę jak będziesz miał oryginalną w bagażniku, ale jak im zmienisz na drodzę to Ci dadzą mandat za co innego.

Pozdrawiam
Opublikowano
hmm nigdy sie z tym nie spotkalem...ta ma srednice 350mm wiec nie jest jakas malutka... co do homologacji to nie niemcy :) chyba ze bym mial jakas 280mm malutka.jaka ty miales srednice?
Opublikowano
Jeżeli nie będzie skrajnie mała to nie powinieneś mieć problemów, są przecież kierownicę sportowe w nominalnym wymiarze, a to 350 mm wydaje mi się zbliżone do oryginału. Moja z tego co pamiętam miała 300 mm, ale jutro dokładnie zmierzę to Ci napiszę. A ile dokładnie ma oryginał?
Pozdrawiam
Opublikowano
hmm nigdy sie z tym nie spotkalem...ta ma srednice 350mm wiec nie jest jakas malutka... co do homologacji to nie niemcy :) chyba ze bym mial jakas 280mm malutka.jaka ty miales srednice?

nie życzę źle,ale się ździwisz że nie Niemcy a dowodzik zabrali...........

Opublikowano

mecik mialem juz w kilku autach takiue kierownice i przy kontroli nikt nigdy najmniejszej uwagi nie zwrocil na to...ale moze dlatego ze kierownice byly wieksze niz spodek do herbaty...

 

tyszkanin a druga sprawa skad policjant przy kontroli ma wiedziec jaka jest srednica oryginalnej kierownicy?samochodow sa tysiace i jeszcze maja rozne modele kierownic...przesadzacie z tymi policjantami...ja rozumiem ze jak ktos ma kierownice mniejsza niz 30cm (bo taka jest najmniejsza srednica kierownicy dopuszczona do ruchu w PL) to moga zabrac dowod bo sam bym zabral bo z tym sie nie da bezpiecznie prowadzic auta...

Opublikowano

a ja kupiłem auto z kierką sportową, skórzano-aluminiową i chętnie zamieniłbym się na zwykłą :)

 

a cała skórzana od ///M byłaby wogóle super!!!

 

pozdrowienia :arrow:

Opublikowano

Spoko, spoko...

Pisząc o różnicy w wymiarze między sportową, a oryginalną w pierwszym moim poście, to nie miałem na myśli, że ktoś będzie wiedział jaka dokładnie powinna być, albo mierzył Ci kierownicę (chociaż to akurat może zrobić), chodziło o oględziny wzrokowe, bo tak jak piszesz jeżeli jest za mała to każdego myślącego policjanta to zainteresuje.

Pozdrawiam
Opublikowano

jak chcesz wsadzić sportową kierownice a masz airbag to poprostu trzeba oszukać centralke zmież oporność poduszki od kierowcy i do taśmy co idzie do niej wsadż opornik z taką samą rezystancją co poduszka jedyny sposób a tak pozatym to moja kiera ma 320mm i już były 3 kontrole i jeden przegląd i nikt się doniej nie doczepił

pozdrawiam :cool2:

Opublikowano
Kornelio, czyli masz że tak powiem oryginalna fabryczna kierownice, pytanie co Ci w niej przeszkadza :lol: , to nic osobistego, wiesz, ale przecież ja i wiele osób jeżdzi własnie z takimi kierownicami, któe były w tych autach od nowości i do tego jeszcze kombinacje z airbagiem, nie jest taka duża i bez problemówsie z nią jeździ, nie kombinuj, pozdro...no ale to kwestia gustu
Opublikowano

hmm z ta zwykla srednia sie jezdzi a dwa ze jest mega wielka...

 

a na moje pytanko w sumie nikt nie odpowiedzial.jak prawidlowo sciagnac ta kierownice a raczej airbag?

Opublikowano

odepnij alumulator (dla bezpieczenstwa), ztylu za kierownica sa 4 srobki torx mosisz je odkrecic wcelu zdemotowania airbagu, jak juz airbag odkrecony to odpinasz wtyczke od niego, bierzesz klucz nasadowy i odkrecasz srube cetralna kierownicy.

To wszystko , moim zdaniem nie ma sensu oszukiwac kompa od poduszek poprzez montaz opornika przeciez poduchy nie bedzie wiec jaknajbardziej zasadne jest to zeby swiecila sie lampka awari airbagu :-) no chyba ze kogos lampka razi :-)

A tak na marginesie to wg mnie to taka nieorginalna kierownica to dopiero siatex no chyba ze orginalna kierownica bmw z mpakietu najlepiej z poducha to co innego. no ale wszystko rzecz gustu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.