Skocz do zawartości

BMW E91 2008 taka okazja, a może bubel. WBAVR31080A149310


Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze raz założyłem temat bo dopiero teraz zadzwoniłem po VIN do sprzedawcy a tamten temat zablokował MOD.

 

VIN WBAVR31080A149310

 

 

Teraz sprawdzałem adresy ASO z pieczątek są 2 miejsca. Jedno i drugie to adresy z Holandi a auto niby sprowadzone z Niemiec?

BMW De Beier Heerenveen

Skrynmakker 32

8447 GH Heerenveen

 

Auto Buikema B.V. BMW specialist

Orionweg 8, 8938 AH Leeuwarden, Holandia

 

 

 

Planuje zakup swoje pierwszego BMW.

Co sądzicie o tym ogłoszeniu?

 

http://allegro.pl/bmw-e91-318i-touring-sprawdz-sam-naprawde-warto-i3421362770.html

 

Rozmawiałem z właścicielem i pierwsze pytanie to czemu je sprzedaje bo po opisie wygląda jak by auto miało być dla niego. Nowe opony wymienione filtry oleje i klocki. W zdechną i powiedział ze miało być dla niego ale tak mu się w życiu ułożyło i musi je sprzedać. Pytam się czy to nie padaka a nie życiowe problemy. Odpowiedział, że na pewno nie. Wydawało się ze szczerze mówił. Zresztą przez telefon można wiele nagadać. Mówię że mam czujnik elektryczny żeby powiedział czy coś było malowane a nie na miejscu wyjdzie dopiero. Powiedział że sam je też sprawdzał czujnikiem i nic nie było ale żebym wziął czujnik jak chce.

 

P.S miał być Chrysler 300C 5.7 HEMI, żona powiedziała, że się wyprowadzi

Edytowane przez nozkaa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No wszystko poprawione. Niby wydaje się to okazja, ale czy nprawde. Jak bym czujnikiem nic nie znalazł na miejscu to grubo bym się zastanawiał.

W pierwszym poście u góry dopisałem że adresy z pieczątek są z Holandi a auto sprowadzone z Niemiec

 

Wysłałem kilka meili do BMW Bawaria motors. Po 5 minutach dostaje telefon, że w drodze wyjątku poda mi informacje

Jedna wizyta w 2008r przebieg 24tys druga wizyta w 2010 przebieg 85 tys. Powiedziała, że ona widzi w systemie 2 wizyty a pieczątek jest 5.

Poinformowała mnie że jak bym kupił auto to jest akcja, że oni naprawiją mi cewki za darmo bo to jakaś usterka.

 

Od drugiej osoby dostałem nawet wykaz zprogramu i jakoś nie zgadza mi się to z pieczątkami ze zdjec z aukcji.

http://files.tinypic.pl/i/00425/gkmqkr75mml7_t.jpg

 

http://files.tinypic.pl/i/00425/1b1x7713871u_t.jpg

 

http://files.tinypic.pl/i/00425/t0vrroivg9vc_t.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto z 2007roku - zapytaj sprzedającego jaką ma datę w polskim dowodzie i dlaczego ściemnia?

Wg VIN powinien mieć

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) - a z przodu niestety brak

 

Auto z Holandii gdzie najprawdopodobniej jeździło jako firmówka

 

Ostatnich wpisów nie ma w kompie bo to jakiś serwis Bosha.

Auto wyjechało z salonu w styczniu 2008 - po dwóch latach ma 85tys no to wątpie ze po pięciu ma 140tys

W przebieg jakoś bym nie wierzył - ale kto wie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wyprodukowane w 2007 pierwsza rejestracja 2008 w nl w dowodzie rejestracyjnym nie ma daty produkcji. Jest tylko data pierwszego dopuszczenia do ruchu ktora automatycznie biora za date ptodukcji. Kilometry moga sie zgadzac bo nie wiadomo ilu bylo właścicieli. Moze pierwszy jezdzil duzo a drugi i np trzeci mało, kto to wie :-D dziwne ze fura niby z de a pieczatki z nl. Chyba ze serwisowal w Holandii :think:

🙃🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Data pierwszej rejestracji wg informacji BMW Bawaria motors to 08.01.2008, może dlatego tak napisał.

Właśnie zakończyłem kolejna r rozmowę telefoniczna.

 

Pytałem się o datę w dowodzie. Od razu powiedział że wpisał 2008 bo uważa że od wtedy jeździł i tak po prostu napisał.

Słychać, że młody chłopak i mówi że sprowadził je dla siebie z kuzynem że on mu je sprawdzał. Mowie czemu auto ma wpisy z Holandii. Odpowiedział, że jak był i szukał

auta to duża cześć była z Holandii. Sugeruje mu, że to pewnie auto firmowe. On mówi że może to i bardzo prawdopodobne, ale dla niego liczył się stan auta. Powiedział, że nie ma nic do ukrycia dlatego bez problem podał mi VIN. Mówił że on po VIN nie sprawdzał wystarczyła mu książka (wiadomo może być lewa) nawet z ciekawości pytał

się jakie są odstępstwa od tego co jest w książce. Czujniki na zdjęciu nie są widoczne a zapewniał mnie że owe posiada na pewno. Mówi że rozumie że się pytam bo musze być zdecydowany jak mam jechać taki kawał (300km to nie taki kawał). No i sam już nie wiem. Pytam się kilka razy czy na pewno nie był gdzieś malowany bo będę z czujnikiem to po co mają być jakieś niedomówienia czy kłamanie przez telefon. Zapewniał, że nie. A to pytałem się tylko kiedy produkcja a nie co ma wpisane w dowodzie. Co wy o tym wszystkim myślicie.

Edytowane przez nozkaa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o to jaka data produkcji jest w polskim dowodzie. Ale raczej na pewno bedzie 2007

 

Przejrzałem dokładnie duże zdjęcia i faktycznie czujniki są

http://allegro.zapodaj.net/687cb3d18712.jpg.html

Sorki za zamieszanie

 

A jak auto jest z NL to spróbuj zdobyć oryginalny nr rejestracyjny i powinno sie udać znaleźć ogłoszenie z Holandii, a to powinno rozwiać wiele wątpliwości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem mu sms o nr rejestracyjny i date z dowodu. Powiedział że zadaje już za dużo pytań i że zaprasza do oględzin jak jestem zainteresowany.

Fakt że od wczoraj dzwoniłem do niego 12 razy i wypytuje się o przeróżne rzeczy. Może w końcu się zairytował

 

Proszę zobaczyć że pieczątki w sensie kilometry nie zgadzają się z tym co podało mi BMW w 2 salonach.

Przed chwilą znowu rozmawiałem z osobą z BWM MOTORS czy jest możliwość o adres serwisu, niestety odpowiedziała mi że tego już nie ma mi jak sprawdzić.

Osoba z drugiego serwisu potwierdziła to samo, że nie ma wglądu i nie ma takich informacji. Są tylko kody poszczególnych placówek

 

Czy jest możliwość odnaleźć jakoś adres Dealera po jego numerze "03686" z programu który sprawdza VIN. Pozostaje tylko pisanie po dealerach z Holandii i pytanie się czy to ich numer :/ Wątpie żeby oni odpowiedzieli. Dlatego taka opcja odpada. W sumie jak W BMW MOTORS nie potrafią tego powiedzieć to Ja tym bardziej tego nie znajde

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Te dwa miasta z pieczatek leza na polnocnym zachodzie holandii wiec raczej niemozliwe zeby niemiec tak daleko jechal w glab holandii na serwis. No faktycznie mogl sie kolo zirytowac :mrgreen: jak nie masz daleko to jedz ogladnij. moze wtedy poda ci holenderski numer rejestracyjny i moze znajdzie sie cos wiecej o tym aucie.

Sprawdzilem vin i literatura pokladowa holenderska i spis dealerow holandia wiec zaden niemiec z niego.

Edytowane przez feel_x

🙃🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś do mnie 12 razy dzwonił to bym Ci powiedział, żebyś spadał na drzewo. Masakra!

 

Zrób sobie najpierw listę pytań, przygotuj się i wtedy wypytaj o wszystko jednym telefonem, a nie taka nerwówka i bezsensowne pytania z kapelusza. Typowe polskie kupowanie. Ostatnio też swoje auto sprzedawałem i o mały włos nie sprzedałem. Gość tak wymyślał, że powiedziałem mu, żeby się z tym przespał i odezwał za kilka dni. Odezwał się i kupił.

 

Weź auto na serwis i nie będziesz miał wątpliwości. Nie będziesz też ludziom zabierał cennego czasu.

Edytowane przez Mlodzik18

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do feel_x Mam 350km. Raczej jak pojadę nie sądzę że poda mi nr tablic. Wtedy będzie bez

sensu wracać do domu sprawdzać tablice i jechać znowu. On sam powiedział że on może być i

z Holandii, że większość aut które stoją u Niemców jest z Holandii. Szkoda że po numerze dealera

nie można dojść który to. Pamiętajmy, że to co powiedział mi salon BMW wysłałem zdjęcia

które od nich dostałem nie pokrywa się zupełnie z tymi pieczątkami. Dlatego po uwagę biorę tylko

te dwa wpisy co mi BMW podało.

 

 

Do Mlodzik18 Tak powiedział bo miałem takie wrażenie, aż mi się głupio teraz zrobiło.

Sprawdziłem połączenia od wczoraj 6 tel i 1 sms. Bez przesady. Nie sądzę żeby

się zgodził na serwis jak jest taki nie chętny do podania informacji.

Nie chciał podać poprzedniego nr tablic to wiadomo że to nie jest Niemiec. A może Niemiec tylko lewa

książeczka. Ostatnio oglądałem super 2009 ładna książka serwisowa wszystko super 120000km obecnie,

po sprawdzeniu w Skodzie okazało się że auto ma ok 3000000tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jeśli się nie zgadza to się nie interesuj tym autem. Przebieg mało realny, cena raczej normalna na ok 200k km. Szukasz w tym przedziale cenowym, więc nie masz co liczyc na przebieg <200k km. A nawet jeśli ma coś 100k km to jest raczej po przygodzie. Wiem, że cena zachęca, ale to takie złudzenie tylko.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może sie zairytował jak go prosiłem o poprzednie rejestracje. Nie spotkałem się zeby ktoś mnie o to prosił. Przebieg 24/10/2010r 85tys hmm... moglo byc miec i ze 160000. Dziwne że w 2010 roku nie zrobili mu akcji serwisowej odnosnie cewek o czym dzis informowało mnie BMW MOTORS. Chyba, że to było póżniej ogłoszone niż 2010r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A co Ci się kolego z tymi wpisami nie zgadza??? Przecież ta wizyta w ASO przy 85 tys km zgadza się z tym co wychodzi z książki. W bazie BMW Belgowi i Holendrzy wbijają naprawy a nie przeglądy. Stąd regularne serwisy są tylko w książce. Skoro auto miało w październiku 2010 85 tys km to robiono około 30 tys km rocznie, co akurat w miarę się pokrywa z dalszymi wizytami w serwisie nieautoryzowanym. Jedyne co tu mogło być przekręcone to to, że jak gościu to auto sprowadzał w marcu 2013 roku to powinno mieć około 155-157 tys km. Całkiem możliwe, że żeby wyglądało lepiej to skorygowali te 20 tys km i tyle.

 

I nie dzwoń po 10 razy dziennie do kogoś, bo nikt tego nie wytrzyma. I tak podziwiam gościa za cierpliwość. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za odpowiedz w temacie. Każda rada jest ważna.

Teraz odnośnie pokrywania się. Gdzie w książce jest przegląd przy 85000tys który podało mi BMW MOTORS. Albo ten pierwszy przy 22tys.

Chyba ,że ja coś źle porównuje to proszę mnie poprawić.

W sumie to laik chyba jestem.

Miałem dzisiaj jechać ale mam jeszcze jedno auto na uwadze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

08.01.2008 - 0 km

24.09.2008 - 22 tys km

30.??.2008 - 26 tys km - ?? to prawdopodobnie grudzień

14.10.2009 - 52 tys km

27.07.2010 - 77 tys km

27.10.2010 - 85 tys km

16.06.2011 - 102 tys km

 

Co Ci się tutaj nie zgadza? Wszystko jest po kolei bez żadnych dziur i dziwnych nieprawidłowości. Wpisy z bazy ASO idealnie potwierdzają prawidłowość i oryginalność wpisów w książce. Jedyne co mogło być oszukane to te około 20 tys km które gdzieś znikają między ostatnim wpisem w książce a aktualnym przebiegiem podanym w ogłoszeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co Ci się kolego z tymi wpisami nie zgadza??? Przecież ta wizyta w ASO przy 85 tys km zgadza się z tym co wychodzi z książki. W bazie BMW Belgowi i Holendrzy wbijają naprawy a nie przeglądy. Stąd regularne serwisy są tylko w książce. Skoro auto miało w październiku 2010 85 tys km to robiono około 30 tys km rocznie, co akurat w miarę się pokrywa z dalszymi wizytami w serwisie nieautoryzowanym. Jedyne co tu mogło być przekręcone to to, że jak gościu to auto sprowadzał w marcu 2013 roku to powinno mieć około 155-157 tys km. Całkiem możliwe, że żeby wyglądało lepiej to skorygowali te 20 tys km i tyle.

 

I nie dzwoń po 10 razy dziennie do kogoś, bo nikt tego nie wytrzyma. I tak podziwiam gościa za cierpliwość. :)

 

 

To mi wyjaśnia, nie doczytałem. Wydawało mie się, że te serwsiy z ASO przy 22 i 85tys powinny być w tej książeczce wpisane, dlatego uważałem, że coś jest nie tak.óry

 

P.S Możecie mi powiedzieć po zdjęciach auta (link w pierwszym poście) coś odnośnie audio. Rozumiem, że jest to chyba navigation professional z tym lepszym audio. Czy jednak mylę się i jest ta wersja audio na którą tak wszyscy narzekają. A może kompletnie mylę audio z nagi itd. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś będę miał okazje posłuchać jak gra tylko radia prof. Jak będzie ok i bym kupił auto to bym podmienił radio.

Niby mnie tak zapewnia że nic nie malowane. Mam czujnik porządny to sprawdzę. Fakt zderzaka nie sprawdzę, ale jak reszta będzie dobra to nie duży problem będzie jak zderzak malowany. Czy tam maska jest z aluminium ? Tyle osób przeglądało zdjęcia a ty zobaczyłeś i to jeszcze na telefonie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie nagłośnienie w swoim i nie narzekam.

Oglądam zdjecia tego auta na telefonie, ale po pierwszym zdjeciu widzę, ze przedni zderzak byl malowany. Za dużo e9x widziałem, żeby uwierzyć w lakier bez żadnych odpryskow.

 

Nie przesadzaj, ze na telefonie widzisz malowany zderzak - bo wybacz ale jest to absolutnie niemożliwe.

 

Do autora wątku czujnik jest dobry na giełde w niedziele. A e90 w kolorze SPARKLING GRAPHITE METALLIC mozna spokojnie złożyc na czesciach pod kolor (bo jest tego masa na rynku) i wtedy czujnik można sobie wsadzić. Tak jak piszesz zderzaka nie sprawdzisz ale nie ma siły, żeby po ponownym lakierowaniu nie został jakiś choćby maleńki ślad (niedoszliwfowanie, jakieś paprochy, rysa na szpachli itp.) Trzeba tylko dobrze patrzeć. I nawet jak na czujniku wszędzie wyjdzie OK to oglądamy, śruby mocowania itp.

 

Już kiedyś pisałem o Lagunie mojego szwagra, która zaparkowała na drzewie, tak, ze chyba do dziś ma korę na silniku:) Wymienione końcówki podłużnic, maska, dwa błotniki, lampy, chłodnice i zderzak oczywiście. Szwagier cały przód kupił "w kolorze" i założył. Klient który ją kupował zabrał ją do ASO na przegląd za 500zł!!! I co mu powiedzieli?? Że przód nieruszony - na czujniku wszędzie 120-130, tylko z tyłu coś lakierowane (ale to akurat mieli w historii). Klient zadowolony kupił. Takie mamy autoryzowane stacje.

Normalny fachowiec bez czujnika zauważyłby obrobione śruby, klejone lampy, nieoryginalną chłodnice, spawane węże klimy itp. Ale oni ograniczyli się do czujnika i jak wyszło, że OK to chyba nawet maski nie podnieśli. :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy tam maska jest z aluminium ?

nie

 

Nie opieraj się na samym czujniku, sprawdź dokładnie krawędzie elementów i będziesz widzieć gdzie kończy się nowy a zaczyna stary lakier (no tak jak kolega wyżej napisał, jeśli nie było wymiany w kolorze), spasowanie elementów, śruby itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie nagłośnienie w swoim i nie narzekam.

Oglądam zdjecia tego auta na telefonie, ale po pierwszym zdjeciu widzę, ze przedni zderzak byl malowany. Za dużo e9x widziałem, żeby uwierzyć w lakier bez żadnych odpryskow.

 

Nie przesadzaj, ze na telefonie widzisz malowany zderzak - bo wybacz ale jest to absolutnie niemożliwe.

Nie twierdzę, ze widzę symptomy świadczące o tym, że zderzak był malowany. Nie widzę natomiast na lakierze odpryskow (łatwo je dostrzec na ciemnym aucie, gdyż material pod lakierem jest jasny), a wiem jak wyglądają w tych autach zderzaki po 100k kilometrow. Prosze więc czytać uważnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dziś będę miał okazje posłuchać jak gra tylko radia prof. Jak będzie ok i bym kupił auto to bym podmienił radio.

Niby mnie tak zapewnia że nic nie malowane. Mam czujnik porządny to sprawdzę. Fakt zderzaka nie sprawdzę, ale jak reszta będzie dobra to nie duży problem będzie jak zderzak malowany. Czy tam maska jest z aluminium ? Tyle osób przeglądało zdjęcia a ty zobaczyłeś i to jeszcze na telefonie :)

 

Co chcesz podmieniać na co bo nie kumam? W tym aucie jest nawigacja Professional przecież. To jak audio gra zależy do całej reszty a nie od samego radia. Jak nie ma HiFi to i tak będzie grało kiepsko i tyle. Zresztą to wszystko jest kwestią potrzeb. Generalnie w BMW wszystko poniżej HiFi gra kiepsko i tyle. W E90 z małymi silnikami rzadko bywa lepszy dźwięk, więc trzeba mieć dużo szczęścia żeby trafić na auto z HiFi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DO pioneer

Chyba masz racje ale może jak było to atu służbowe jak tutaj było wcześniej pisane ktoś jeździł lewą ręką. Ja tak w trasach czy nie jeżdżę bardzo często i opieram się o bok drzwi ale oczywiście trzeba mieć to na uwadze co zauważyłeś zawsze to następna wskazówka.

 

 

Do mmw

To już rozumiem z tym audio. Chodziło mi o podmianę radia na professional.

W PW pisałeś „Typ nawigacji nie ma nic wspólnego z systemem dźwiękowym”

Uważałem że navi może być prof a radio buisness. A z tego co wszyscy piszą na forum audio gra troszeczkę lepiej na radio prof. Teraz wytłumaczyłeś, ze audio zależy od całej reszty i wszystko jasne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.