Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Zamierzam wymienic plyn chlodniczy.

Odkrecilem oslone pod silnikiem i jestem w kropce.

Co dalej jak spuscic stary plyn.Gdzie jest korek spustowy.Prosze o porady.Silnik 2.0 177 km.

Opublikowano
Jeśli nie ma zaworu w samej chłodnicy (plastikowy, z krzyżakowym nacięciem), to musisz ściągnąć dolny wąż, który do niej prowadzi. Dodatkowo można też wykręcić korek z bloku silnika - jest z tyłu po prawej stronie. Dostęp jest trudny, wiec dałbym sobie spokój z jego ruszaniem ;-) Nie zapomnij o odkręceniu odpowietrznika przy zbiorniczku wyrównawczym podczas napełniania. Aha, przy jednym z węży oraz przy chłodnicy EGR może być dodatkowy odpowietrznik.
Opublikowano

Od dołu nie ma żadnych krzyżaków w chłodnicy,znalazłem dwa na górze ,ale to sa chyba odpowietrzniki.

Może trzeba jeszcze coś odkręcić żeby się dostać do jakiegoś korka spustowego.Prosze o pomoc,mam rozebrane obudowy z dołu silnika i jestem w kropce.Czy nie ma jakiejś instrukcji ,albo rysunku.Silnik 2.0 177 km.

Opublikowano

Ok zrobione.

Trzeba od dołu odkręcić dwie srubki ,które trzymają IC i go leciutko odchylić na bok i ukazuje się plastykowy spust na duży krzyżak.

Wilkie dzięki wszystkim za pomoc.

 

ittt

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.