Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

 

Będę chyba za 2 tyg przejeżdżał obok Nürburgring - być może 750 - ktoś wie ile euro wejście i czy można z ulicy wjechać i w jaki dzień tygodnia?

 

i jaki był wynik e38 :) ?

Opublikowano
aa który kabel się przecina żeby zdjąć limit 250km/h i latać 287, a w zasadzie to chyba ~293 bo bez katalizaorów to limit skrzyni ?
Opublikowano

czy to jest jakis zart?

na tor tylko w dni otwarte i z tego co pamietam 250 ojro za dzien, kabel ten idący do tej kostki ppd maską co sie kompa poslacza, kabel idacy do pinu 17 lub 20, trza to polaczyc z pinem 4 i bedzie ale watpie zeby tyle ppjechal

Opublikowano

On to wystarczy ze wjedzie na tor, nie musi sciagac ogranicznika.

 

Jedno kólko jak ja byłem 3 lata temu kosztowało 16 euro teraz jak dobrze pamiętam 22 euro.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
Oglądałeś Top gear? nawet Clarkson sie bał, są zakręty na których trzeba uważać, poza tym to nie o tor chodzi ale o umiejętności i trakcje samochodu i hamulce
Opublikowano

Bezpieczne Nordschleife xDDD to prawie jak mądry post mttj, albo biały murzyn.

 

Powiem ci tak, uważam że jestem całkiem niezłym kierowcą z jakimś tam nie małym doświadczeniem torowym (mistrz polski na go-kartach, kilka sukcesów kjs, udział w pokazach driftu) ale jak wjechałem na ten tor to brąz mi płyną po kostkach. Tor jest wąski i zalesiony, gdzieś tam piasek leżał, ale generalnie to jest wąski tor, pas zieleni może 1m, metalowa banda i las. Do tego w niektórych częsciach pomalowany śliską farbą oraz przed i na zakrętach masa gumy z opon (jak popada śliskie jak cholera). To nie jest bezpieczny tor, ale za to frajdy z jazdy daje najwiecej z obiektow na ktorych byłem.

 

Jak chcesz bezpiecznie to jedz na Poznan.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano

Żeby tam pojechać z takimi prędkościami trzeba mieć minimum porządne hamulce ze świeżym płynem porządny układ hamulcowy i nowe opony.

 

A z tego co pamiętam ty nawet żałowałeś by wymienić kpl świec i cewek, więc nie wróży to nic dobrego wjechaniem autem w takim stanie. Jeśli nastawiasz się na v-max to nie jedź na ten tor. Są zakręty, które nagle dość znacznie odciążają tył i jak już przed takimi zdradliwymi zakrętami nie dostosujesz prędkości to już masz pozamiatane.

 

E38 jest strasznie ciężka więc ze starym układem hamulcowym bym się tam nie wybierał.

Opublikowano

No właśnie u mnie coś hamulce nie działają.. tz. przy 150km/h nie zablokuje kół - to normalne ?

na ilu metrach ze 100km/h powinno się zatrzymać ? koło 37 ?

 

świece jedną (z 12) wymieniłem - bo zwarła połowę silnika, 2 cewek nie ani kabelków bo uznałem że nie i już :)

Opublikowano

no jedną, bo się popsuła - jak popsujesz oponę lub felgę na progu zwalniającym to ile ich wymieniasz ?

 

a co z hamulcami ? kiedy w e38 zaczynają być "dobre" ?

Opublikowano
no opony dwie wymieniam, a wymienic jedna swiece to trza byc kozak xD no ale jak sie kupuje byle najtaniej 750 to potem szkoda kaski na 12 świeczek :mad2: :mad2:
Opublikowano
no jedną, bo się popsuła - jak popsujesz oponę lub felgę na progu zwalniającym to ile ich wymieniasz ?

 

a co z hamulcami ? kiedy w e38 zaczynają być "dobre" ?

Opony wymieniam osiowo czyli 2szy. Jak by Ci tarcza pękła hamulcowa też jedną byś wymienił? Klocki wymieniasz na osi te w zacisku tylko zużyte czy kpl? :mrgreen:

 

Ja miałem przerywania na 5 cylindrze to kupiłem kpl świec i fajek. Nie wymienia się jednej świecy :duh:

Opublikowano

Pozamiatane :( - hamulce za słabe, jedna świeca i koło, jak mi się auto nie nadaje to nie...

 

No to kupiłem bilet na samolot i nie jadę autem... na miejscu już zarezerwowany Citroen C5 "C funf" 2013 hydro i nie jade na nurburgringa

Opublikowano

co waszym zdaniem zrobić z autem żeby pojechać na Nürburgring ? co poprawić żeby nie ryzykować ?

 

btw. ktoś z was używał E38 na torze ?

Opublikowano
Tak ja sie przejechalem po poznaniu moja e38 i to auto sie nie nadaje i tyle. Jest za duze, za ciezkie i plywa jak wanna.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano

ale jaja... nie mieli C5 Hydro co go sobie wyklikałem :( - ale mieli coś ciekawszego z naszego punktu widzenia ;)

 

Poznajecie co to ? ;)

 

http://oi43.tinypic.com/ra6c1c.jpg

 

http://oi42.tinypic.com/20axovc.jpg

Opublikowano

prawie, a szkoda! i tym F to zmyła - bo tak auto jest na F!, BMW ale na F ;)

zamiast Citroen C5 hydro mi wcisnęli BMW 3 F30 320d z jakimiś bajerami ;) (szkoda ze nie 5 F10) a 7demek F01 nie mieli :(

 

i powiem tak elektronika w nowych BMW wymiata :)


  • -kamerka czytająca wszystkie znaki i patrząca na drogę
    -HUD, i można sobie ustawić co ma być na nim, GPS, prędkości itp...
    -Ciągły dostęp do netu, auto cały czas "online" (usługi google)
    -klimatronik 2 strefy z czujnikiem powietrza
    -adaptacyjne bixenony (skrętne)
    -szyberdach, wszystko elektryczne i grzane oprócz zagłówków i kierownicy
    -asystent zmiany pasa, trzęsienie kierownicą
    -automat 8 biegów
    -tempomat (nie aktywny, bez radaru i kamery nie używał) za to czytał prędkości ze znaków
    -trakcie i różne tryby sportowe
    -Start/Stop + "ładowanie" akumulatora ;), ale co to było nie wiem...
    -czujniki deszczu, zmierzchu, pakrtroniki x8, martwego pola, timery 2 wietrzenia itp...
    -gadanie i rozpoznawanie mowy

i najlepsze lol: logika menu nie zmieniła się od 18 lat.... wszystko tak samo w menu

wszystko na tego samego kopa, te same timery, tak samo wrzucanie na menu pod zegarami,

to samo robi pilot itp :)

 

Tylko wciąż BMW3 F30 trakcyjnie jest daleko za E38 i nie nadaje się do jazdy 150km/h+

nie "klei się do drogi", ale jest cichsze od E38 (v12) już przy 160km/h za to głośniejsze na postoju i po mieście

 

kurde, korci żeby zmienić podejście do aut i popatrzeć na coś nowszego :)

Opublikowano

i powiem tak elektronika w nowych BMW wymiata :)


  • -kamerka czytająca wszystkie znaki i patrząca na drogę
    -HUD, i można sobie ustawić co ma być na nim, GPS, prędkości itp...
    -Ciągły dostęp do netu, auto cały czas "online" (usługi google)
    -klimatronik 2 strefy z czujnikiem powietrza
    -adaptacyjne bixenony (skrętne)
    -szyberdach, wszystko elektryczne i grzane oprócz zagłówków i kierownicy
    -asystent zmiany pasa, trzęsienie kierownicą
    -automat 8 biegów
    -tempomat (nie aktywny, bez radaru i kamery nie używał) za to czytał prędkości ze znaków
    -trakcie i różne tryby sportowe
    -Start/Stop + "ładowanie" akumulatora ;), ale co to było nie wiem...
    -czujniki deszczu, zmierzchu, pakrtroniki x8, martwego pola, timery 2 wietrzenia itp...
    -gadanie i rozpoznawanie mowy

Wymiata, dopóki się nie popsuje. Strach pomyśleć co się będzie działo z tym autem za 10 lat :) Poza tym na jaką cholerę to potrzebne? To wszystko dla lewusów, auta zaczynają wszystko robić za nas, zero wymagań od kierowcy. To ma usprawniać i ułatwiać, ale powiedz mi, czy brakuje coś jeżdżeniu samochodem bez tych gadżetów ? Jest dla Ciebie męczące czy coś w tym rodzaju ? :)

 

Tylko wciąż BMW3 F30 trakcyjnie jest daleko za E38 i nie nadaje się do jazdy 150km/h+

nie "klei się do drogi"

Kurde no niektóre Twoje wypowiedzi po prostu można najsensowniej skwitować tylko jednym słowem: pier**lisz. :)

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano

Wymiata, dopóki się nie popsuje. Strach pomyśleć co się będzie działo z tym autem za 10 lat :) Poza tym na jaką cholerę to potrzebne? To wszystko dla lewusów, auta zaczynają wszystko robić za nas, zero wymagań od kierowcy. To ma usprawniać i ułatwiać, ale powiedz mi, czy brakuje coś jeżdżeniu samochodem bez tych gadżetów ? Jest dla Ciebie męczące czy coś w tym rodzaju ? :)

 

Za 10 lat nic się nie stanie, dalej powinno wszystko działać, za to auto będzie dojechane w trupa bo to f30, zacznie się jego "drugie życie" za 3k euro ;)

 

tak większość bajerów się przydaje, komenty:

-kamerka, rewelacja, sam zbiera wszystkie znaki i jest ustawia w słupek na przykład na HUD można je dać

-HUD, naprawdę fajna sprawa zwłaszcza że E38 ma ekran nawigacji w złym miejscu

-auto online, nie potrzebne aż tak, chyba ze multimedia streamuja muzykę - nie bawiłem się aż tak - jak jest spotify to fajnie

-klima jest ok, zawsze miałem 2 strefowe więc i tu jest, fajnie że jest

-adaptacyjne światła, minimalnie lepiej, ja zawsze na halogenach jeżdżę, bixenon bez różnicy zapala się może 0.2sek szybciej

-szyberdach, lubię mam w e38 to był taki sam, elektryczne reszta rzeczy fajne - ale za mało, fotel zły

-asystent pasa, dobre, działa

-automat 8 biegów, bez sensu, 4/5 jest ok i nawet fajniej, wyprzedzają ją tylko bezstopniowe nissana

-tempomat, bez sensu te z radarem lepsze - ale lepiej jak jest niż jak nie ma

-trakcje i tryby sportowe, bez sensu tu nie działało, auto prowadziło się przeciętnie cały czas

-start/stop wkurza bo diesel, opóxnia start ale może i coś tam oszczędza, da się wyłączyć

-czujniki deszczy, zmierzchu, parktoriniki - rewelacja, przydatne

-rozpoznawanie mowy, nie bawiłem się bo mi się znudziło ;) ale dobre było w innych autach

 

Tylko wciąż BMW3 F30 trakcyjnie jest daleko za E38 i nie nadaje się do jazdy 150km/h+

nie "klei się do drogi"

Kurde no niektóre Twoje wypowiedzi po prostu można najsensowniej skwitować tylko jednym słowem: pier**lisz. :)

 

Ale która tego część ?

może trochę przesadziłem że E38 klei się drogi, bo bardziej buja się stabilnie, ale F30 to się w

poduszkowiec zamienia przy ponad 150km/h, niezależnie co tam w kompie nie wyklikasz.

 

Różne rzeczy gadałem o jeżdżeniu po trawnikach 160km/h itp... ale tym autem się nie da tego zrobić

ani trochę, ani się nie da jechać spokojnie 220km/h - choć we względnej ciszy już owszem, nie nadaje

się. Głupotą jest jeżdżenie tym szybko (tak, większą niż innymi 200+ wliczając w to E38).

 

E38 się naprawdę wciąż dużo ale to dużo lepiej prowadzi, duże francuzy też, toyota camry też,

chrysler 300 (tylko 2012+) też, ooo Hyundai Sonanta 2013 jest w zasadzie identyczny, tylko mniej "sportowy".

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.