Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
dzisiaj rozebrałem caly podlokietnik i wszystko przesmarowalem smarem w spreyu,po skreceniu okazało sie że całe te smarowanie nie dalo żadnej poprawy,podlokietnik trzeszy jak trzeszczał,wiec ten typ tak ma.
Opublikowano

Zmęczenie materiału daje o sobie znać. Jednak mogę dać jedną radę, która w jakimś stopniu wyeliminuje skrzypienie. Potrzebne są do tego np. takie samoprzylepne kółka filcu jak do podklejania krzeseł, mebli. Otwierasz podłokietnik i od środka na części górnej (otwieranej) podklejasz wspomniane filcowe podkładki w miejscach styku z górnej części z dolną np. w 4 kątach. Sprawia to że przy zamknięciu podłokietnika eliminowane są luzy które powstały w skutek jego użytkowania. Powinno być lepiej... coś o tym wiem. Nawet za bardzo nic nie widać bo jest to podklejone wewnątrz górnej części

 

Rysunek poglądowy. Mniej więcej zaznaczone miejsca styku jednej i drugiej części z filcowymi podkładkami

 

http://img96.imageshack.us/img96/834/rmyu.jpg

 

 

 

 

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Ja w zeszłym tygodniu kupowałem pakiet takich podkładek samoprzylepnych w Tesco do wytłumiania bagażnika i skutecznie pomogły:) koszt 5zł za full kółeczek filcowych:)
Opublikowano
ale tu raczej nie trzeszczy góra która spotyka się z dołem - przynajmniej u mnie. Trzeszczało ewidentnie przy zawiasie podłokietnika.
http://i.imgur.com/TJRt6Lp.jpg?1
Opublikowano
Mi natomiast skrzypi podłokietnik bo fotel pasażera jest zbyt blisko. Opiera się o niego, natomiast kierowcy ma mała lukę. Zastanawia mnie czy ktoś coś kombinował i dlatego to tak jest, czy w każdym E46 tak jest. Fotele to sportsize.
Opublikowano
ale tu raczej nie trzeszczy góra która spotyka się z dołem - przynajmniej u mnie. Trzeszczało ewidentnie przy zawiasie podłokietnika.

 

Dokładnie tak jest jak piszesz. Ale jeżeli dołożysz wspomniane podkładki to będzie lepsze spasowanie elementów toteż ograniczy się luz na zawiasach...

Opublikowano
Mi natomiast skrzypi podłokietnik bo fotel pasażera jest zbyt blisko. Opiera się o niego, natomiast kierowcy ma mała lukę. Zastanawia mnie czy ktoś coś kombinował i dlatego to tak jest, czy w każdym E46 tak jest. Fotele to sportsize.

Sprawdzilem dzisiaj i mam po obu stronach taka sama odleglosc do podlokietnika, fotele sporty

 

Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mi natomiast skrzypi podłokietnik bo fotel pasażera jest zbyt blisko. Opiera się o niego, natomiast kierowcy ma mała lukę. Zastanawia mnie czy ktoś coś kombinował i dlatego to tak jest, czy w każdym E46 tak jest. Fotele to sportsize.

Sprawdzilem dzisiaj i mam po obu stronach taka sama odleglosc do podlokietnika, fotele sporty

 

Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

 

Bo jak dobrze pamiętam tam są owalne otwory i można ustawić podłokietnik.

Opublikowano
yy że niby regulacja podłokietnika lewo/prawo, chodzilem sprawdzic i otworow nie mam a regulacji nie ma na 99,9% :)

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
yy że niby regulacja podłokietnika lewo/prawo, chodzilem sprawdzic i otworow nie mam a regulacji nie ma na 99,9% :)

 

Jest, tylko musisz zdjąć schowek bo właściwy podłokietnik jest przykręcony do tunelu śrubami - 3szt.

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=BN51&mospid=47620&btnr=51_3242&hg=51&fg=35

Opublikowano

Czyli mozna niby podlokietnik przesunac blizej fotela kierowcy czy pas. ?

Moze ktos ma zdj?

 

Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poszukaj na allegro jak wygląda na zdjęciach. ;)
Opublikowano
Musisz zdjąć tunel środkowy. Jak dobrze pamiętam to wygląda to następująco. Zdejmujesz mieszek lewarka, odkręcasz listwę z sterowaniem szyb, dalej zdejmujesz mieszek z ręcznego, dalej na końcu kanału jest popielniczka/schowek, wyjmujesz środek, odkręcasz co tam jest do okręcenia, podnosisz podłokietnik do góry i zdejmujesz tunel. Podłokietnik siedzi bodajże na 3 śrubach. Jakiś margines regulacji powinien być
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

U mnie trzeszczy element nr. 13:

http://realoem.com/bmw/diagrams/p/b/125.png

 

A mianowicie skórzane obicie skrzypi ocierając o ten plastik co jest pod spodem. Wygląda mi to wszystko na element klejony, więc raczej będzie problem, żeby coś z tym zrobić.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Przerabiałem u siebie ostatnio bo strach się było oprzeć o ten podłokietnik. Rozebrałem, posmarowałem wszystkie łączenia olejkiem silikonowym ale to tylko 10% sukcesu. Najgorsze skrzypienie było z łączenia widocznego po wyjęciu samej tylko części z roletką/cupholderami, zaglądając w stronę podłokietnika widzimy łączenie 2 plastików usytuowanych pod kątem 90*, w taki sposób że jeden jest nacięty i w to nacięcie wchodzi drugi. Potraktowałem to łączenie porządnie zwykłym silikonem z pistoletu i te straszne skrzypienie zniknęło. Zostały tylko delikatne poskrzypiwania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.