Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam pytanie mama zamiar sprzedać moje bmw e90 2005 rok 163 km 2.0 diesel i mama zamiar zakupić opel insignia 2.0 turbo benzynz 220 km czy to bęndzie rewolucja w prędkości miedzy tym silnikiem a tym bo nie wiem czy patrzeć na insignie z tym silnikiem czy na coś mocniejszego ??
Opublikowano
Właśnie czytałem ale robie taki małe trasy wiec uznałem ze lepiej benzyna na miesiąc zrobię max 400 kilometrów
Opublikowano

Czemu nie e90 3.0i ?? i mocy wiecej i mniej awaryjne, spalanie podobne.

 

i

 

1. Nie opel

2. Nie FWD

3. nie ma takiego plastiku jak w insigni

 

 

no ogólnie jakoś inna bajka, znajomi mają insignie wlasnie 2.0t i żeby dupę urywało to nie :).

 

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano

Nie lubie nigdy doradzać nikomu samochodów, ale kolego naprawdę odpuść sobie tego Opla.

 

Jeździłem takim w automacie, to mam wrażenie, że 330d (o deczko większej mocy) jest ZAUWAŻALNIE szybsza, poza tym spalanie jest większe po mieście niż w moim 30i z 50hp większą mocą (nawet sam właściciel jest zaskoczony tak dużym spalaniem). Krótko mówiąc spalanie niewspółmiernie wysokie w stosunku do osiągów, nie mówię już o prowadzeniu, skrzyni (która bieg zmienia około pół godziny), za to design no może się komuś podobać - i to chyba tyle z zalet.

 

To była wersja z AWD, więc może tu tkwi problem mułowatości tego bolidu.

 

Poza tym wystarczy poszukać w google na temat insignii...

 

Pozdrawiam

Opublikowano

W osiągach różnicy wielkiej nie odczujesz, w spalaniu zależy, czy jesteś tym co e90 pali 5l czy 8 - 9, bo jeśli w tej II grupie to wielkiej rewolucji też być nie powinno, te nowe benzyny wcale nie chlają tak dużo.

 

 

A tak nawiasem, myśle, że skrzynia automatyczna jest dużo szybsza w Insigni niż w E90 prelci.

 

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Ja tam nie wiem jakie są dokładnie skrzynie przed i po lifcie...

 

ALE mam najzwyklejszy, wolny automat w x5 e70, 6 biegowy itp. to moim zdaniem w Insignii chodzi jednak wolniej.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
No więc Panowie bmw to do mnie klasa ale chce coś świeżego bmw e90 strasznie mi sie podoba ale szkoda i bez sensu zmieniać na te same auto w środku a insignia mi sie podoba i to bardzo jest tak nowoczesna co do spalania to może i dużo ale szczerze mówiąc nie przywiązuje na to wagi ale na prędkości przyśpieszenie to już bardziej;p
Opublikowano

Ja nie dawno rozbiłem moje E90 z 2005r, 2.0d zrobione na 193 konie 403nm, i nie widziałem dla siebie żadnej innej alternatywy niż e90, kupiłem e60, ale poszło do rodziców bo nie czułem sie w tym aucie, insignie mają znajomi wlasnie 2.0t świeżą 2011 rok. Szału brak, niby skóry są, ale decha kokpit ciut tandetny, żeby się fajnie prowadziła TEŻ nie, to miękkie wspomaganie, no kompletnie nie ta bajka. Spalanie też szału nie robi, po mieście 11-13 trasa 8-9.

 

 

Teraz mam E90 z 2007r,

 

1. skórzane pompowane sportowe elektryczne fotele dla mnie bajka

2. decha wykończenie, materiały, navi itp przy insigni bez porównania

3. wspomaganie twarde precyzyjne czuć każdy zakręt, drogę wszystko, w insigni az tak fajnie nie ma.

4. tył napęd tutaj nie trzeba myślę wiele wyjaśniać.

5. silnik R6, praca, osiągi dla mnie też rewelacja - Brak drogich części które się psują. nawet jak pójdzie vanos, albo i oba to za 1szt 350zł, pompa wody dość droga ale to nie pada co rusz, tak czy siak nawet obie naprawy to dopiero 50% ceny np turbosprężarki.

6. Audio, jako były sędzia i zawodnik CAR audio w Polsce z lat "dawnych" z czasów świetności tego sportu, stwierdzam, że gra tam naprawdę fajnie ( oczywiście do tego co miałem w aucie za czasów mojej zabawy to przepaść ) ale nie jedno auto na zawodach mialo 10x wiecej problemów z dzwiękiem niż ma to E90 ( mam już tweetery w trójkątach lusterek ), w insigni przy tym to śmiech nie granie

 

 

Generalnie mógłbym jeszcze dużo pisać, ale dla mnie nie było alternatyw, już na pewno nie w kierunku insigni.

 

Może i jestem stronniczy bo mam E90 i to forum BMW, ale nie tak dawno temu sam szukałem auta, jeździłem autami znajomych między innymi insignią.

 

Co do tego o co pytasz czyli do mocy to nawet moje 328i - 3.0 233konie zbiera się odczuwalnie  lepiej niż insignia, a spokojnie możesz kupić 330i 260ps.

 

Jak wpadam czasem na trasę odemnie do miedzyzdrojów na odcinek 10km ogrodzony od lasu, nowa droga łuki zakręty lekki wieczorek to tryb DS na skrzyni i fruuu bez stresu 160-200 w łuki i zakręty bez jęknięcia FUNu tyle, że nawet nie wyobrażam sobie tam insigni.

 

Decyzja należy oczywiście do ciebie.

 

 

wiem, że to rzecz gustu

 

no ale mi to http://www.autogaleria.pl/fotografie/opel/opel_insignia_st_20t_2009_13.jpg

 

przy tym

 

http://img218.imageshack.us/img218/3406/img2621smallzb7.jpg

 

to się kompletnie nie podoba, ja mam w sumie tak jak w tej bmce tylko czarne skóry i ciemno brązowe listwy drewniane i kierownice taką samą ale bez łopatek ( choć mogę doposażyć w taką )

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano

To kup F30 328i z 8-biegowym automatem lub jeszcze lepiej 335i i nie będzie żadnych pół środków.

 

Właściciele Insigni są drudzy po właścicielach Octavi w kategorii "lewy pas jest mój, nie dam się wyprzedzić". W moim regionie gdzie mało jest prostych nawet 320D z uwagi na swoje właściwości trakcyjne (sportowy zawias) nie daje większych szans. Zazwyczaj wystarczą 3 zakręty z różnica prędkości na wyjściu 30km/h i jest posprzątane, to jednak zależy co kto lubi.

 

P.S

Insignia w kategorii wnętrza to konkuruje z Hyundaiem (znajdź 3 różnice poza kolorem podświetlenia) a nie BMW, nawet nie wyskakuj z takimi odniesieniami:

Insignia: http://gomotors.net/photos/73/ec/inside-opel-insignia-wagon_061fd.jpg?i

Hyundai: http://www.v10.pl/archiwum/serwis_informacyjny/aktualnosci/hyundai/i40/genewa_2011/hyundai_i40_kombi_genewa_2011_013.jpg

BMW F30: http://motoren.files.wordpress.com/2011/10/m_sport_pack_interior_dashboard_4.jpg

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Sorry, ale jestem pewien Ze sie zawiedziesz na insygni, po presiadce z bmw !! Chyba ze te twoje bmw to byl niezly szrot... Moj ziom ma insygnie, ona ladnie wyglada z daleka, ale to jak sie prowadzi i poziom wykonczenia

az przyprawia mnie o dreszcze. Mowie to u przesiadce z bmw nA opla. Gdybym kupil insygnie przed bmw, to moze mialbym inne zdanie! Podrawiam

 

P.s

Nie rob sobie tego! :)

  • Moderatorzy
Opublikowano
Co do automatu w insignii to jakos rok temu w auto swiecie byl test topowej wersji z automatem i napisali ze ten automat i jego predkosc/ kultura pracy pamieta chyba omegę B :duh: :norty:
Opublikowano

Nie kupisz to się nie przekonasz, wg mnie zdawanie takich pytań na forum jest idiotyczne... czego się spodziewasz, że ludzie Ci powiedzą "bierz insignie, fajne auto super wykończone, napęd na przód lepszy bo mniejsze straty na mocy= mniej spali?" nie, nie jest tak, są to zupełnie dwa inne auta. Uważam że nie każdego stać a zakup nowego bmw prosto z salonu, nawet jeśli chodzi o serie 3, ale za to osobę którą stać żeby kupić dobrą używaną trójkę stać, aby kupić insignie z salonu. Tyle w temacie.

I teraz pytanie, co wolisz - starsza trójkę, czy nowszą insignie/hyundaya/kie/peugeota itd... Kwestia gustu i idywidualnych preferencji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Miałem insignie przez 1,5roku, kupiona jako nowa w 2009r, przejechalem 75kkm, silnik 2.0cdti - auto strasznie awaryjne (14 ponadprogramowych wizyt w serwisie w ciagu pierwszego roku eksploatacji !) kiepsko wykonane ( plastiki ) z koszmarnym, pozbawionym czucia układem kierowniczym, haczaca skrzynia biegow, wcale nie oszczędne ( 7,5-8l, teraz w 330d z automatem mam 8-8,5l...)

Do zalet można zaliczyć przestronnosc, fajna kierownica, super światła ksenonowe, dobre zawieszenie i wygodne fotele.

W moim odczuciu insignia to conajmniej klasę niższy poziom od e9x

Opublikowano
Jeździłem Insignią przez kilka dni. Wnętrze dość ładne, na pewno wygląda lepiej niż w E60 :D dość dobrze wyciszony, ale zawieszenie koszmarnie twarde, nadaje się tylko na idealne nawierzchnie...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeździłem Insignią przez kilka dni. Wnętrze dość ładne, na pewno wygląda lepiej niż w E60 :D dość dobrze wyciszony, ale zawieszenie koszmarnie twarde, nadaje się tylko na idealne nawierzchnie...

 

Przejedź się e90 na m pakietowym zawieszeniu z 19" run flat to zobaczysz co to twarde zawieszenie :)

Opublikowano
Jeździłem Insignią przez kilka dni. Wnętrze dość ładne, na pewno wygląda lepiej niż w E60 :D dość dobrze wyciszony, ale zawieszenie koszmarnie twarde, nadaje się tylko na idealne nawierzchnie...

 

Przejedź się e90 na m pakietowym zawieszeniu z 19" run flat to zobaczysz co to twarde zawieszenie :)

 

M zawias z 19" RF to juz jest ekstremum ... nie oszukujmy się. Porównywać należy myśle że 17" dla obu aut z RF w e9x ... Ale jesli chodzi o Insygnię to jedyna przewaga może byc przy napedzie 4x4 zimą ... widzialem jak się tym fajnie lata bokami ...po ośnieżonym parkingu.

Swoją drogą jesli już miałbym szukać "budżetowej mocnej limuzyny" to spojrzałbym w kierunku Seata Exeo w wersji 2.0 TSI 211 KM lub 2.0 TDI 170 ... z chipsem moze to fajnie latac a przynajmniej pochodzenie jest porządne i sprawdzone.

Dla mnie Insygnia to od samego poczatku Xbox na kołach ... to auto ma sie podobac i świecić ... duzo chromu, dużo światełek, jeszcze wiecej przycisków ... Wstadajaćy do auta ma od razu wiedzieć że samochód to "full opcja" ... taki tam "przedłużacz" dla ubogich.

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano

Najśmieszniejsze jest to, że taka insignia 4x4 ma do setki w 8.1s ( http://www.autogaleria.pl/auto_test/opel-insignia-st-2.0t-cosmo-at,385.html ) . xD, nie wiem jak to się robi, że takie 220konne 4x4 auto przyśpiesza do setki jak lekko chipnięty słabszy 2.0D. w sumie normalnie chipnięty na 190-195koni 2.0D robi 100 poniżej 8. Tam, przepustnica, reakcja na gaz itp ma dużo czasu na wszystko :). To w sumie sztuka chyba tak zrobić 220 konne auto :)

 

 

A spalanie tam w opisanym teście to w sumie praktycznie jak w moim 3.0 :)

 

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano
Najśmieszniejsze jest to, że taka insignia 4x4 ma do setki w 8.1s ( http://www.autogaleria.pl/auto_test/opel-insignia-st-2.0t-cosmo-at,385.html ) . xD, nie wiem jak to się robi, że takie 220konne 4x4 auto przyśpiesza do setki jak lekko chipnięty słabszy 2.0D. w sumie normalnie chipnięty na 190-195koni 2.0D robi 100 poniżej 8. Tam, przepustnica, reakcja na gaz itp ma dużo czasu na wszystko :). To w sumie sztuka chyba tak zrobić 220 konne auto :)

Kolego ja swoją serią robię setkę w 8 sek. :D

Opublikowano

Mnie najbardziej rozwalają silniki, tak jak kolega wyżej napisał, 220KM i przyspieszenie do 100 km/h w 8.1s :D

 

Jakiś czas temu czytałem sobie artykuł aut klasy średniej wyższej, które warto kupić gdy ma się ok 150k zł,

 

Było oczywiście BMW F30 - 2.0d 184 KM i przyspieszenie 0-100 km/h w 7.4 s :)

Był rownież Citroen C5 - 3.0 V6 diesel 240 KM i przyspieszenie 0-100 km/h w 8.5 s :mad2:

 

Tylko Francuzi mogą tak spi.... samochód.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Co do insigni i jej osiągów - zobaczcie sobie ile waży to auto - 4x4 coś kojarze koło 1900kg !!! To teraz zaladujcie bmki po 400 kg i mierzcie osiagi. Swojego czasu chciałem kupić insignie 4x4 2.0 biturbo diesel. Z zawieszeniem flexi - jeździło sie rewelacyjnie . Silnik nie mial zupelnie dziry na fole acxkokwiek mega dynamiczny przy wyzszych obrotach nie byl. wnetrze troszke za plastykowe, ale jakość skór Indian summer była lepsza niż moich merinosow . U mnie wyznacznikiem było to ze auto musi stac pod blokiem w nocy . To co mi sie bardzo niepodobalo to dźwięk tego silnika . Jakby coś sie miało zaraz rozleciec. Spalanie ok na poziomie 7-8 litrów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.