Skocz do zawartości

Rozszerzona gwarancja


DWitek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Bo dokładnie tak jest - pakiety serwisowe sprzedaje BMW.

Dla ASO na pewno większy interes, to normalne przeglądy (zwłaszcza jak klient nie otrzymuje rabatu).

 

Pakiet "Service Inclusive" na okres 3 lata/80.000 km (kod opcji: 07NT) dla F10 z silnikiem 6-cyl kosztuje 4129 zł (brutto).

Pakiet "Service Inclusive Plus" (czyli zawierający dodatkowo wymianę tarcz/klocków/piór wycieraczek/sprzęgła) na okres 3 lata/80.000 km (kod opcji: 07NU) kosztuje dla Twojego auta 9752 zł.

 

Krótko mówiąc doradca serwisowy zaproponował Ci pakiet "Plus", który moim zdaniem się nie opłaca bo:

- tarcze kwalifikują się do wymiany tylko w wypadku zużycia (jeśli się pofałdują, np. w wyniku wjechania w wodę, to pakiet ich nie obejmuje)

- pióra wycieraczek kwalifikują się do wymiany raz w roku, ale tylko wtedy, gdy serwisant je do tego zakwalifikuje

- sprzęgło kwalifikuje się do wymiany tylko w wypadku zużycia (jeśli zostanie spalone w wyniku nieumiejętnej jazdy to pakiet go nie obejmuje)

 

Do wykupienia gwarancji rozszerzonej "Repair Inclusive" wystarczy standardowy pakiet serwisowy "Service Inclusive".

Chyba, że coś się zmieniło przez ostatnie 2 miesiące w tym zakresie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

Hmm... no to w takim razie chyba zmieniły się warunki przedłużonej gwarancji RepairInclusive.

 

A jak obecnie BMW podchodzi do kwestii przeglądów przy posiadaniu RepairInclusive?

Dopuszczają wykonywanie przeglądów poza ASO, czy robią problemy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do serwisowania to gość wspomniał (nie mialem jeszcze czasu przeczytać szczegółowych warunków), że auto musi być serwisowane u nich. Ale biorac pod uwagę cennik przeglądów jaki mi zapronowali (po rabatach :) to i tak bardziej się opłaca niż pakiety serwisowe BMW Polska.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Co do serwisowania to gość wspomniał (nie mialem jeszcze czasu przeczytać szczegółowych warunków), że auto musi być serwisowane u nich. Ale biorac pod uwagę cennik przeglądów jaki mi zapronowali (po rabatach :) to i tak bardziej się opłaca niż pakiety serwisowe BMW Polska.

To musiałeś wytargować dobrą cenę :wink:

Bo standardowy pakiet ServiceInclusive wychodzi ok. 1000 zł/rok (przy założeniu, że rocznie robi się 20.000km).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To się zgadza, bo cennikowo dla F10/F11 6-cyl podstawowy pakiet ServiceInclusive 3 lata/80.000km (07NT) kosztuje 3500 zł netto.

Jednak, jeśli nie robisz więcej niż 20.000 km/rok to jest też pakiet 3 lata/60.000km (07NG) który cennikowo kosztuje 2536 zł netto.

 

To jest cena za serwis przez 3 lata - co daje rocznie wspomniane ok. 1000 zł brutto.

Wzrost ceny za pakiety jest mniej więcej liniowy, np. pakiet 5 lat/100.000km (07NH) kosztuje 4179 zł netto, więc rocznie wychodzi cały czas ok. 1000 zł brutto (przy założeniu przebiegów 20.000km/rok).

 

P.S.

Dla F10/F11 4-cyl pakiet jest tańszy o kilkaset złotych, ale normalne przeglądy (bez posiadanego pakietu) też są nieco tańsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.