Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy one mają tą samą wydajność :?: Dlaczego pytam, bo nr. cześci jest inny, na allegro sprzedają 120d i 123d jako niby ten sam co wydaje mi się mało prawdopodobne bo ten od 123d wygląda na większy (grubość), ale ciężko powiedzieć. Jak 118d ma inny od 120d to chyba 123d ma inny od 120d. Dobrze myślę :wink: :?:

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano
ale Nka ma ten sam czy ten 163KM i 177KM maja taki sam?? nie przegladalem a tez bym zmienił IC ale chyba bardziej z 3.0d albo jakas manufakturke :)
Opublikowano
a moze lepiej wrzucic natrysk wodny albo CO2 na IC zamiast wymieniac.... ale pewnie nikt nie kombinował;)
Opublikowano

Znam odp. chyba :roll: IC jest ten sam

 

Za 123d:

- 2000bar ciśnienie paliwa, a nie 1600bar-ów

- elektronicznie blokowany dyf

- tarcze przód 330mm

- sprzęgło z 330d

- inne "ratio" dyfu

- dwie turbiny bez zmiennej geometrii co w tym wypadku ma dać lepszą górę

- inaczej mocowany wydech

 

tyle w temacie

 

IC z 335i wygląda dość podobnie tylko że rury wchodzą pod innym kątem. IC z 330d jest wql inny i plug & play nie będzie bo trzeba rury wymieniać lub jakoś modyfikować.

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano

czyli trzeba do MG MOTORSPORT ;) tam chlopaki wyspawaja jak trzeba

a ten dyfer da sie do nas wrzucić ?? :>

Opublikowano
wszystko ladnie pieknie ale ja mam automat który wytrzymuje 400NM kto wie jaka jest w 123D ze wytrzymuje wiekszy moment?? automat oczywiscie... bo jak ogladalem czesci to róznia sie tylko grucha.... a na stronie ZF jest jasno napisane 400NM
Opublikowano

tak wyglada icek mg motorsport

 

http://imageshack.us/a/img341/1953/p1010002be.jpg

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano
wyglada na byka ;) ciekawe jak z jego sprawnoscia.... w motorze mam takie chlodnice powiekszone o 30% niestety seryjne znacznie lepiej oddawały cieplo...
Opublikowano
tak chlopaki macie racje jakos u mnie działa i nie ma żadnego laga. Najbardziej rozbraja mnie fakt największymi specjalistami są ci którzy jezdzą seria :P

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano
Stinger masz racje IC MAM w serii ;) ale kombinuje powili i napewno zmienie ;) ciutke czasu... od swapa mnie narazie odciagnales... ;) i masz chyba racje ;) jak cos to 135i ale ic i wydech jeszcze 100% zmienie :)
Opublikowano
dokladnie Stinger mnie przekonał :) jak bede zmieniał to poprostu kupie 135i ew 335d ale bardziej to 1 ;)
Opublikowano

ale dzis poogladam jaki IC mi wejdzie :twisted: oprócz customowego IC mg motorsport mysle jeszcze o czyms takim:

 

http://allegro.pl/intercooler-550x180x65mm-tylne-wloty-bmw-focus-i3379788842.html

Opublikowano

cypis g...o bedzie z tego icka bo u nas cooler musi być nizszy i grubszy

po 2 i tak będziesz musiał przerabiać wejścia.

Zapytaj michała z mg ile chce za cooler go 1 moze ma jakies szablony

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano
Chyba mati wrzucal do swojej ic z 123,wedlug mnie bedzie najlpeszy mod robil cypis :norty:

Ja miałem oryginalny BMW z serii Performance do 120d N47, nie pasował do przedlifta 120d z silnikiem M47. Intercooler pasuje do wszytkich 20d N47, aktualnie jest u Kamila w 320d :)

 

http://img859.imageshack.us/img859/2759/130320121576.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.