Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
500 zł to dużo rzeczywiście ,ja osobiście płaciłem 150 zł ogólnie i 100 zl tak na lewo bez wiedzy innych w kieszeń tak na osobności temu który sprawdza i wtedy się naprawdę przyłoży do tematu.
  • Moderatorzy
Opublikowano
CICHY525 napisał

Zresztą

zresztą «partykuła wprowadzająca zdanie uzupełniające wcześniejszą wypowiedź o nową informację, np. Nie mam ochoty tam iść, zresztą nie mam czasu.»

Z pwn-owskiego SJP. "z resztą" to wyrażenie przyimkowe, składające się z przyimka "z" i rzeczownika "reszta", a "zresztą" to partykuła.

CICHY525 napisał

Zresztą w tym czasie i trochę później też Range-a robiło BMW i wsadzali też swoje 4,4V8 i 3,0d.Później silniki kładł Jaguar.

 

pewnie :mrgreen:

Taaa :mrgreen: .

 

Range Rover II generacji

Range Rover (P38A)

Range Rover - II generacja (P38A)

Range Rover - II generacja (P38A)

Producent Land Rover

Zaprezentowany 1994

Okres produkcji 1994-2002

Poprzednik Range Rover Classic

Następca Range Rover (L322)

Dane techniczne

Segment SUV

Silniki V8 4.0 Rover

V8 4.6 Rover

R6 2.5 BMW M51 TD

Rodzaj napędu AWD

Długość 4712 mm

Szerokość 1890 mm

Wysokość 1819 mm

Rozstaw osi 2746 mm

 

Range Rover II

Druga generacja, o oznaczeniu wewnętrznym P38a, pojawiła się we wrześniu 1994, a sprzedaż rozpoczęto w kwietniu 1995 roku. Początkowo były to wersje 4.0 SE i 4.6 HSE. Później dołączył także diesel konstrukcji BMW o pojemności 2,5 l. Konstrukcja samochodu, jak u poprzednika oparta na stalowej ramie o profilu zamkniętym, do której montowano pięciodrzwiowe nadwozie. Mimo wyjątkowo luksusowego charakteru, producent zapewniał, że rama jest w stanie znieść ciężką jazdę w terenie. Standardowo montowano elektronicznie sterowane zawieszenie pneumatyczne o nazwie EAS, czyli Electronic Air Suspension.

W porównaniu do poprzednika wszystkie podstawowe wymiary nieznacznie się zwiększyły. Samochód stał się jeszcze bardziej luksusowy, stając się autem typu SUV. Jego sprzedaż zakończono w czerwcu 2002 roku.

Range Rover III generacji

Range Rover - III generacja

Range Rover III - nowsza wersja z 2008 roku

Zaprezentowany w 2001, w sprzedaży pojawił się w lutym następnego roku. Na początku napęd stanowiły silniki: benzynowy V8 4.4 (4398 cm³) o mocy 286 KM (210 kW) oraz diesel R6 o pojemności 3,0 l (2926 cm³) i mocy 177 KM (130 kW). Obie jednostki to konstrukcje BMW. Standardowo zastosowano zawieszenie niezależne na wszystkie koła, pneumatyczne, regulowane na wysokość. Konstrukcja po raz pierwszy z nadwoziem samonośnym (pozbawionym ramy) oznacza, że ten pojazd zaliczany jest to klasy SUV, czyli jest to samochód sportowo-użytkowy, który nie jest już pełnowartościowym autem terenowym.

 

W 2005 benzynowy silnik V8 BMW zastąpiono również jednostką V8, firmy Jaguar, o niemal identycznej pojemności 4,4 l (4394 cm³) i mocy wynoszącej 306 KM (225 kW). Obok niego ofertę rozszerzono o doładowany silnik V8 (także konstrukcji Jaguara) o pojemności 4,2 l (4197 cm³) i mocy 396 KM (291 kW). Pod koniec 2006 wersja Td6 wyposażona w silnik diesla BMW została zastąpiona przez model TDV8 wyposażony w nowy ośmiocylindrowy silnik wysokoprężny o pojemności 3,6 l (3630 cm³) i mocy 272 KM (200 kW). Pojazd poddano też wtedy niewielkim zmianom kosmetycznym.

No widzisz. Zatkało??? :wink:

Interesował mnie bardzo Land Rover więc dużo wiem na ten temat.

Jednak nie trzeba zagłębiać się dokładnie wystarczy popularna wikipedia którą zacytowałem.

http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CFQQFjAA&url=http%3A%2F%2Fpl.wikipedia.org%2Fwiki%2FRange_Rover&ei=z3z1Uc6DHofXPMvdgcgH&usg=AFQjCNHKwge1B2pIp9uIMQ2X3EY0r_ckAA&sig2=F-5Y5ZIoDiULVIbSBkHBhA

No i co teraz powiesz???

:wink:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Jeśli sobie życzysz to na warsztacie jest akurat jeden Land z wyjętym silnikiem i jest to M51 czyli 2,5 TDs tak? Przez Land Rovera oznaczany jako TDi ale wszystko z niego jest zamienne 1 do 1 z BMW M51 i Omegą 2,5 TDs. Jutro mogę zrobić zdjęcia i wysłać ci na meila.

ale w czym tkwi kwestia zeciezko odpala?

W pompie wtryskowej.

Tds to dobry motor :wink:

Zatytułuj poprawnie wątek, bo mod Ci go zamknie.

słaba turbina często pada, lejące wtryski i głośna praca z niewiadomej przyczyny.

W ilu silnikach to zaobserwowałeś?

Turbo wytrzymuje, że hoho. Wtryski są rozbieralne i wymienia się same końcówki za 70 zł/szt. Głośna praca z niewiadomej przyczyny?

:mrgreen:

Land Roverach Defenderach

Nawet nie wiesz jakie silniki były w Defenderach i po co piszesz bzdury.

Silniki to:

Defender I-2.3 (75KM), 2.5 (84KM), 2.5 (83KM), 3.5 V8 (134KM), 3.5 V8 (113KM), 3.5 V8 (136KM), 2.3 D (62KM), 2.5 D (68KM), 2.5 TD (86KM)

Defender II-4.0 i V8 (182KM), 2.5 TD (122KM), 2.5 TDi (107KM), 2.5 TD (82KM), 2.5 TDi (113KM)

Defender III-2.2 (135KM), 2.4 TD4 (122KM)

Pokaż mi wśród nich 143 konnego Tds-a.

Owszem M51 był montowany w Land Roverze, ale w Range-u II(P38A z lat 99-02).Zresztą w tym czasie i trochę później też Range-a robiło BMW i wsadzali też swoje 4,4V8 i 3,0d.Później silniki kładł Jaguar.

M51 to nie jest silnik do auta terenowego o wadze 2 ton- tutaj jest ten błąd.

W terenówkach jestem na bieżąco więc mnie nie zagniesz :D

Only V8 :cool2:

Ostatecznie mocne R6 :D .

Właściwie to cholera wie.

No właśnie widzę, że wiesz tyle co twoi mechanicy czyli nic.

PS. Widzę w podpisie że masz poprzednika M51 czyli M21 który zrywa paski rozrządu :mrgreen:

największą wadą jest problem z odpalaniem

wiem że zaraz dostana [bAD] od posiadaczy TDSów ale NIE kupuj !!!

żrą jak smoki a koszt części to tragedia (miałem)

Nie do końca się zgodzę, ale jedno jest pewne- w większości wylatały już swoje :wink: .

  • Moderatorzy
Opublikowano

To jest w Defenderze ten 107 czy ten 113 KM?

Czy mówisz o Range-u z M51?

W Omedze niby to samo, ale nie do końca bo w Oplu miał 130KM :wink: .

ec2Wze6.jpg
  • 1 miesiąc temu...
  • Moderatorzy
Opublikowano

No więc poszedłem dziś do auta z zamiarem wyciągnięcia na brummmmmm :mrgreen: no i mnie zatkało nie odpaliła.

Pokręciłem trochę (nie długo, tak ze 3x po 20 sek) i zdechła bateria.

Podłączyłem prostownik na godzinkę i sprawdziłem czy dochodzi paliwo. Po zdjęciu przewodu paliwo z filtra leciało-czyli pompka daje, zresztą słychać jak pracuje.

Po godzinnym ładowaniu akumulatora odpaliłem, fakt że musiałem dłużej zakręcić, ale może miało to związek z wcześniejszym zdjęciem przewodu z filtra.

Obstawiam kończącą się baterię.

Może tak być???

Teraz pali na dotyk.

PS. Jak wcześniej kręciłem to po parusekundowym(+/- 15 sek) kręceniu wszystkie wskaźniki w licznikach zgasły lub poszły na 0.

Jakie jest wasze zdanie?

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Trza by baterie sprawdzić takim urządzeniem do mierzenia akumulatorów, być może coś pokaże więcej.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.