Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam mały problem.Wiem że już sporo było mówione o problemach z kluczykami ale mój(przynajmniej mi sie tak wydaje) jest jakiś dziwny.

Autko otwiera sie bez problemu z kluczyka nawet z większej odległości. Bagażnik też sie otwiera ale z tym zamykaniem. raz zamknie a raz nie. No i jeszcze odpalanie. nie moge odpalić auta na tym oryginalnym kluczyku,musze używać tego:

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRDOkj7Tv64QZ_yZI7tQxlASbG5D8glNz8q7eZSS81NqP5eR2Zn4Q

ale za to jak odpale tym powyżej i zgasze i od razu wyjme i włoże ten oryginalny to odpali... Co robić. Wydaje mi sie że jakby była bateria padnięta to by sie nie otwierał.Najbardziej mnie martwi to odpalanie.

Opublikowano
po chłopsku to jedź do kogoś kto ma opanowaną inpę :) bo niestety nie wszystko da się samemu zrobić , chodź przysłowie "Polak potrafi " jest bardzo trafne ;)
Opublikowano

w tym co nie możesz odpalic padniety masz transponder imobilaizera w kluczyku

 

Możesz to łatwo zweryfikowac włóż do stacyjki ten co nie działa przyłuż do niego ten drugi (tak by plastikowe czesci były zetkniete - chodzi by ten drugi był bliko stacyjki) i przekręc je oba razem i wtedy odpali

 

jednym kluczem przekrecasz stacyjke ale sygnał imobilaizera podaje z transpondera w drugim kluczyku ( znaczy w tym pierwszym nie działa transponder) to taka mała metalowa kostka jakies 2-4mm wtopiona w plastiku

 

Mozesz ją wydłubac z tego co działa i wkleic do drugiego oryginalnego (bateria tu nie pomoże ...bo transponder działa bez bateri zasila go sygnał radiowy ze stacyjki ..taka "pluskwa")

 

PS. co do problemu z zamykaniem z pilota to standardowy problem ... przyczyną są zazwyczaj zasniedziałe styki w przekaźnikach w module komfortu (w aucie nie kluczyku)

 

Najprosciej jest wyjąc moduł komfortu wyjąc go z obudowy i odciąc skalpelem pokrywki z tych przekaźników wyczyscic styki papierkiem sciernym 600 i skleic spowrotem pokrywki

 

w 95% przypadków to o to chodzi ... aczkolwiek zabieg jest dość trudny z racji tego ze przekaźniki mają 15x15 mm a same styki 1mm trzeba naprawde dobrych umiejetnosci manualnych by nie uszkodzic ich przy otwieraniu i czysczeniu po są malenkie i delikatne

 

to te dwa z niebieskimi napisami

http://www.piotres.boo.pl/centralE46/8.jpg

tak wygladają w nich styki (oczywiscie nie trzeba ich wyjmowac z płytki)

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSL9HbSfZQtTHmvUbAKQG7AmrAJzkwA8yWP0wt4jyMPetQACOLc

tak wygladaja jak sie skalpelem odetnie pokrywki (na zdjeciu to te dwa z prawej)

http://c.wrzuta.pl/wi4530/278cb1dd002d09364cbc459e/0/modkomf01

 

w sieci jakis zacny gosc wrzucił foto instrukcje PDF jak to należy wykonac krok po kroku ale nie jest to zabieg dla Gamonia bo uszkodzenie styków przez niezdarne rece oznacza ich wymiane (jeszcze trudniejsza sprawa) ew. kupno nowego modułu za kilka stów (uzywanego w którym pewnie zrobi sie to samo za chwile)

 

jak nie masz pewnosci niech zabieg zrobi ktos inny o zrecznych dłoniach i rozumiejącym mysl techniczna ew. jeżdzij jak jest i nic nie rób

Opublikowano
Możesz to łatwo zweryfikowac włóż do stacyjki ten co nie działa przyłuż do niego ten drugi (tak by plastikowe czesci były zetkniete - chodzi by ten drugi był bliko stacyjki) i przekręc je oba razem i wtedy odpali

 

Zrobiłem tak i nadal nie odpala...

Opublikowano

Panie Miyagi :wink: ten moduł komfortu na fotce z dwoma przekaźnikami to z auta wyposażonego w dwie szyby elektryczne??

Raptowny13 musisz znaleźć kogoś z programem INPA. Pamiętam znajomy miał problem z uruchomieniem auta i przez telefon pokierowałem co ma zrobić i auto zaskoczyło od razu po resecie ustawień EWS. Warto spróbować.

Opublikowano
Panie Miyagi :wink: ten moduł komfortu na fotce z dwoma przekaźnikami to z auta wyposażonego w dwie szyby elektryczne??.

 

zalezy na ktorym zdjeciu ale ten z dwoma na srodku to tak, szyby przednie są w tych duzych przy krawedzi , ale nie zależnie jaki jest wypas to te dwa o których wspominałem w kazdej fotce odpowiadają za centralny

 

Fotki są copy&paste z google grafika to nie moje zdjecia

 

http://c.wrzuta.pl/wi4530/278cb1dd002d09364cbc459e/0/modkomf01

 

Patrząc na ostatnie zdjecie na otwarte przkaźniki te dwa po prawej licząc od prawej od dołu 1,3,4 stycznik zwierają sie w czasie zamykan nr 2 zwiera sie przy otwieraniu

Oczywiscie kazdy z nich jest dwubiegunowy w poizycji w bezruchu tez łączy styki

Opublikowano

Zasadę działania znam ---> viewtopic.php?f=15&t=220131

 

Chodzi o to, że chcę wiedzieć czy ten moduł komfortu TYLKO z dwoma małymi przekaźnikami jest od wersji auta z dwoma elektrycznymi szybami.

ten z dwoma na srodku to tak

No i o to mi chodziło :wink:

 

Za otwieranie centralnego odpowiada tylko jedna cela w jednym przekaźniku. Za zamykanie centralnego odpwiadają wszystkie pozostałe 3 przekaźniki (tj 3 cele w dwóch małych modułach przekaźników).

 

Pozdr

Opublikowano
Restet w INPIE dla EWS-a nie wystarczy zeby uruchomic drugi klucz, prawdopodobnie rozsynchronizoowal sie klucz i trzeba s powrotem wpisac go do EWS-a. Gdy wlozysz klucz ktory dziala to do 10-15 sekund po wyciagnieciu mozna wlozyc cokolwiek i samochod odpali ale i tak zgasnie. Kolega ktory mowi o przykladaniu innego klucza jak ma sie inny wlozony; chyba nie wie ze moze rozjechac tablice w EWS-ie i moze sie to skonczyc unieruchomieniem auta(jesli w obu kluczach jest transponder).
Opublikowano

kiedys przeżyłem wymiane zamka stacyjki bo sie zblokował na mieście wymiana w plenerze, bo co zrobisz z autem ze zblokowana kierownicą w którym nie można przekrecic stacyjki , wymiana na używke z kluczykiem , imobilaizer w aucie został stary bo nie zabardzo da sie go tak poprosu wymienic na inny. wiec by wrócić do domu kazali mi własnie przy odpalaniu przyłożyć stary kluczyk jak odpali to mozna go odłozyć juz

 

tak zrobiłem i do domu wróciłem normalnie bez problemu dopiero wiele odpalan później rozciełem kluczyk stary i przełożyłem kostke imo do nowego (ale fakt to nie bmk była tylko vectra)

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
Restet w INPIE dla EWS-a nie wystarczy zeby uruchomic drugi klucz, prawdopodobnie rozsynchronizoowal sie klucz i trzeba s powrotem wpisac go do EWS-a. Gdy wlozysz klucz ktory dziala to do 10-15 sekund po wyciagnieciu mozna wlozyc cokolwiek i samochod odpali ale i tak zgasnie.

Baterie wymieniłem. Auto zamyka i otwiera bez problemu. Tylko pozostaje ten problem z kluczykiem. Tak jak napisałeś gdy go odpale,zgasze i wsadze ten klucz na którym nie moge odpalić to wtedy odpali ale nie zgaśnie. Moge tak jeździć godzinami i nic sie nie dzieje.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

najzwyczajniej sprawdź czy masz transponder, jeśli nie to musisz dołożyć, jesli tak, to musisz go zmienic,

 

ews sie rozbraja i po wyjęciu kluczyka po kilkunastu sekundach sie uzbraja, wiec jesli po mniej niz 20 sek wlozysz inny to odpali i nie zgasnie..samo dorobienie transpondera pewnie około 200zł

Opublikowano

Podłączę się do tematu. E83 z 2005 roku

Z pilota nie działa i nie można zakodować kluczyka , byłem u machera co dorabia kluczyki i ten mi sprawdził w swojej pracowni i powiada że bateria jest dobra i kluczyk jest dobry ale system w aucie nie odbiera sygnału od kluczyka.

Dorobił mi jeden zapasowy kluczyk i powiedział że może mi zakodować na pilota jak system w aucie będzie naprawiony.

Teraz moje pytanie od czego zacząć ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.