Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

W związku z tym, że samochód zostaje u mnie na dłużej, postanowiłem założyć temat, niech pojawi się 5-tka z silnikiem N54.

 

Samochód większości forumowiczom znany z poniższego tematu:

viewtopic.php?f=44&t=187040

 

Wartość

Numer podwozia WBANV93528CW51284

Kod typu NV93

Typ 535XI (USA)

Typoszereg E E60 (MUE)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik N54

Pojemność skokowa 3.00

Moc 225

Napęd ALLR

Skrzynia biegów MECH

Kolor SPACEGRAU METALLIC (A52)

Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Data prod. 2008-01-17

 

Wyposażenie

 

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Dummy-SALAPA

S203A ALLRADSYSTEM Napęd na cztery koła

S248A LENKRADHEIZUNG Podgrzewanie kierownicy

S2VBA REIFEN DRUCK CONTROL Kontrola ciśnienia w oponach (RDC)

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Fotel komfort z pamięcią

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S639A KOMPLETTVORB. HANDY USA/CDN Instalacja tel. kom. kompl. USA/CDN

S655A SATELLITENTUNER Radio satelitarne BMW

S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD

S697A AREA-CODE 1 Area-Code 1 do DVD

S6UHA TRAFFIC INFORMATION Traffic Information

S8S4A DECODIERUNG VARIABLE LICHTVERTEILUN Dekodowanie zmienn. rozkł. świateł

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S925A VERSANDSCHUTZPAKET Ochronny pakiet wysyłkowy

S9AAA AUSSENHAUTSCHUTZ Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt.

 

Wyposażenie seryjne

 

S2SCA LM RAEDER STERNSPEICHE 243 BMW LA wheel, start spoke 243

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S346A CHROME LINE EXTERIEUR Wyp. zewnętrzne Chrome-Line

S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Szyba przednia ziel. z klinem ziel.

S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S645A RADIO-STEUERUNG US Radio v

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S823A HEISSLAND-AUSFUEHRUNG Wersja dla ciepłych krajów

S845A AKUSTISCHE GURTWARNUNG Akustyczne ostrzeżenie o pasach

S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Dodatkowe napełnienie zbiorn. na eksport

S853A SPRACHVERSION ENGLISCH Wersja językowa, angielski

S876A FUNKFREQUENZ 315 MHZ Częstotliwość radiowa 315 MHz

S992A STEUERUNG KENNZEICHENBEFESTIGUNG Sterowanie mocowania tabl. rej.

 

Samochód kupiony z przebiegiem 42.768 km. Aktualny przebieg: 52.177 km

 

Aktualny stan:

 

http://imageshack.us/a/img41/911/nd07.jpg

 

http://imageshack.us/a/img16/2642/dtx1.jpg

 

http://imageshack.us/a/img4/12/9ubc.jpg

 

http://imageshack.us/a/img547/2561/fhah.jpg

 

http://imageshack.us/a/img198/879/lcii.jpg

 

http://imageshack.us/a/img824/993/nxoq.jpg

 

http://imageshack.us/a/img197/5429/6r8t.jpg

 

http://imageshack.us/a/img24/174/cjag.jpg

 

http://imageshack.us/a/img809/4663/x63o.jpg

 

Poniżej dokonania kolegi Dziqska, wgrał nowy soft, przestroił co trzeba z USA na EU, w wyniku czego lampy, radio działają jak powinny.

Dodatkowo doposażył samochód w różne dodatki głównie oświetleniowe oraz bardzo przyjemny gadżet, czyli cyfrowy prędkościomierz.

 

http://imageshack.us/a/img836/7572/wyon.jpg

 

http://imageshack.us/a/img22/9342/6jws.jpg

 

http://imageshack.us/a/img703/8606/yz6u.jpg

 

Spalanie póki co niezadowalające, przed staniem w niedzielę w godzinnym korku było o 0,3 mniejsze.

 

http://imageshack.us/a/img163/4793/qvh2.jpg

 

http://imageshack.us/a/img10/8252/28zl.jpg

 

http://imageshack.us/a/img541/9244/d8yd.jpg

 

http://imageshack.us/a/img196/6610/l1iz.jpg

 

http://imageshack.us/a/img14/1947/hv8t.jpg

 

http://imageshack.us/a/img845/9424/u2ip.jpg

 

http://imageshack.us/a/img4/452/1wew.jpg

 

http://imageshack.us/a/img838/3352/py43.jpg

 

http://imageshack.us/a/img844/9125/9lig.jpg

 

http://imageshack.us/a/img17/4489/97rd.jpg

 

http://imageshack.us/a/img837/1548/f6su.jpg

 

http://imageshack.us/a/img194/9982/6pzc.jpg

 

Specjalne zdjęcie dla purystów oraz tych, którym się błotniki wyginają.

 

http://imageshack.us/a/img32/2188/bu7x.jpg

 

http://imageshack.us/a/img577/4696/7x1v.jpg

 

http://imageshack.us/a/img4/7554/t4cd.jpg

 

http://imageshack.us/a/img600/8092/4nlu.jpg

 

http://imageshack.us/a/img542/7371/iy7y.jpg

 

Krótko na temat ewentualnych zmian.

Do wymiany jest porysowana za bardzo przednia lewa felga, uszczelka szyberdachu, która nie trzyma po ponownym przyklejeniu jak trzeba.

Zastanawiam się nad trzema działaniami:

- dołożeniem przycisku SPORT, o ile to będzie miało sens i coś zmieni,

- chipem w GCS lub zakupem Cobb AccessPort'a (mapuje silnik pod 400KM i bez problemu można przejść do serii, co może być istotne przy sprzedaży), cały czas się waham, który wariant wybrać,

http://www.cobbtuning.com/BMW-N54-Accessport-p/ap-bmw-001.htm

http://e60.5post.com/forums/showthread.php?t=523937

- wymianą CCC na CIC i nowszy iDrive z dołożeniem kamery cofania, podobnie jak zrobił to kolega w 335.

Edytowane przez KW_

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

  • Zarejestrowani
Opublikowano

wiesz ze w spalanie nikt tutaj nie uwierzy, ja widzialem na wlasne piekne oczeta i wierze :8)

 

Autko na zywo piekne, praktycznie nowe , nawet Macpraw sie obejrzal a to juz nie lada uznanie :mrgreen:

 

samych dobrych chwil w aucie :!:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

A gdzie Pl w CCC ?

 

Wysłane z mojego C6603 za pomocą Tapatalk 4

Opublikowano
A gdzie Pl w CCC ?

 

odradzono mi, a EN mi nie przeszkadza;

przypuszczam, że CIC by i tą sprawę załatwił.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

  • Zarejestrowani
Opublikowano

A po co ma sobie psuć CCC? Autko działa perfekcyjnie i niech tak zostanie, poznałem podejście Konrada do samochodów i nie mam zamiaru na nim dodatkowo zarabiać bez potrzeby....

 

Wgrywajcie sobie PL języki u kogokolwiek a nawet sami, a ja za jakiś czas będę rączki zacierał :twisted:

 

Tak, jedyne sensowne rozwiązanie jeżeli już się bawić w spolszczenia to wgrywać ori do CIC-a a nie jakieś kiepsko zrobione zawirusowane ruskie nakładki :duh:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Co robić psuć CCC :cool2: jak widzę to ty nie masz pojęcia o elektronice zaraz zapewne będziesz pisał kolego jak to przy wgrywaniu PL menu padają procesory :mad2: napisz krótko jak wysypię się ccc to nie masz zielonego pojęcia co dalej z tym masz zrobić......

 

a ja za jakiś czas będę rączki zacierał :twisted:

no widzę tu idziesz ostro po bandzie przypomnij sobie jak parę miesięcy temu pisałeś, a co to Winkfp , a teraz mega koder bmw z ciebie :mrgreen: jak byś dostał do wymiany cas używany to za pewne byś nawet nie potrafił sumy crc w nim poprawić ..... szkoda słów pamiętaj 4000 postów o niczym nie świadczy.......

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Jakie to typowe... :duh:

 

Ja z tym nic nie robię panie "mądry" bo nie bawię się we wgrywanie ruskiego softu z chomików do nawigacji, ani nie ratuje ich potem płytkami naprawczymi również z chomików jak większość ludzi który się ogłaszają na allegro z tego typu szitem... Jak ktoś chce to proszę bardzo ja nikomu nie bronię ,aczkolwiek jak napisałem uważam to za bezsensowny bajer, co innego w CIC tam już jak najbardziej polski język warto sobie zrobić, sugeruję też nie pić wieczorami a jak już pijesz to nie siedź na forum bo widać film się często urywa że upływu czasu nie czujesz :mrgreen:

Jak chcesz to zarabiaj sobie na spolszczeniach przecież nikt Ci nie zabrania :roll:

 

Moderator zaraz jajca poukręca za offtopa w galerii :shock:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Na żywo ten fotel wygląda ok. i nie potrzebuje renowacji (mamy tu podobny efekt o jakim piszesz w swojej galerii w temacie felg, gdzie na żywo prezentowały się lepiej niż na zdjęciach). Faktycznie, jest lekkie zadrapanie na zewnętrznym boczku oparcia, najprawdopodobniej od ćwieka w spodniach. Nie wiem jakich gabarytów ludź przez te 42.768 km w USA ujeżdżał ten samochód, niemniej taki już ten fotel przyjechał do PL. Skórą opiekuje się niejaki "gliptone" i daje radę.

 

Co do przebiegu, to raczej w USA nie kręcą liczników, dla pewności, dość dobrze widać to po raporcie z Autochecka:

 

http://imageshack.us/a/img13/1828/09ix.png

 

Samochód wyprodukowano w styczniu 2008r. Pierwszy zapis u dilera w USA mamy w październiku 2008r z przebiegiem 150 km, kiedy prawdopodobnie nastąpiła jego sprzedaż. Następny zapis mamy po ponad 2 latach, w grudniu 2010, kiedy przypuszczalnie auto zostało zwrócone dilerowi w rozliczeniu (po okresie 2-letniego leasingu) z przebiegiem 42.768 km, czyli takim z jakim został przez nas kupiony. Co ciekawe nie jest to aukcja na której kupiliśmy ten samochód, ta miała miejsce dopiero w lutym 2011r, po uprzednim "zarejestrowaniu" na nowego dilera (co również jest potwierdzone na certyfikacie własności). Widać więc również po tym raporcie, że auto stojąc u dilera miało nieprzyjemność z tym "latającym konarem". Po szkodzie, auto wystawiono więc ponownie na licytację, z tytułem salvage i identycznym przebiegiem.

Hipoteza więc o kręconym liczniku jest jak widać nie trafiona.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano
Źle mnie zrozumiałeś, nie mówię, że przebieg kręcony, ale na tym zdjęciu fotel wygląda na strasznie zmęczony. To pierwsze co mi się rzuciło w oczy. Prawdopodobne, że pierwszy właściciel jeździł tylko po mieście i częste wsiadanie i wysiadanie mogło ten fotel tak zmęczyć. Kolega ma 320d coupe od nowości, oryginalny przebieg ok.70 tys km, a auto w środku wygląda na 800tys+.
Opublikowano
A gdzie Pl w CCC ?

 

Wysłane z mojego C6603 za pomocą Tapatalk 4

 

A po co komu PL. Przecież tam jest ze 100 słów po angielsku :mad2:

 

Co do autka, to :cool2: Silnik rewelka, będzie dawał fan. :norty:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dzięki wszystkim za ciepłe słowa. Faktycznie, silnik bardzo wszystkim polecam, zobaczymy co pokaże na hamowni z zainstalowanym COBB'em.

 

Intrygowało mnie czy to spalanie, które uzyskałem na dystansie ponad 400km będzie powtarzalne i muszę przyznać, że jestem zaskoczony, gdyż dziś wraz z tamtym przebiegiem stuknęło mi 1.700 km i ...

 

http://img845.imageshack.us/img845/6830/b263.jpg

 

...wynik jest bardzo zbliżony. MINI S R56 palił mi niewiele mniej. Jednak te nowe jednostki benzynowe na bezpośrednim wtrysku są bardzo ekonomiczne, widać, że w dużych litrażach praktycznie zbliżyły się (żeby nie powiedzieć - zrównały) z konsumpcją ich odpowiedników wysokopręnych. Tak więc słusznie zauważył kolega damianz, że można zastanawiać się nad sensem zakupu diesla.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano

Witam !

 

Gratuluje Samochodu ! Tzn zazdroszczę silnika ;) szkoda ,ze tu w Anglii nie wychodziły z tym motorem . To jest jedyna rzecz której mi brakuje . Jeszcze manual - mniejsze ryzyko ew usterek . Ciekawe , ze na rynek angielski wypuszczali zamiast 535i - 540i V8 306 koni notabene tyle samo co Twój . Gdybym miał taki motor jak Ty nie myślał bym w najbliższym czasie o zmianie a tak korci . Mój 3l nie jest powolniakiem ale gdyby dołożyć mu bi turbo było by wspaniale :D swoją droga ciekawe czy mozna swapa zrobić ?! Życzę bezproblemowej jazdy ,

Pozdrawiam

Opublikowano

Dzięki za powyższe komentarze.

 

Dziś pofatygowałem się na hamownię do ziomka z CompSportu aby sprawdzić co też ten silnik jest warty i jak mocno odbiega od nominalnych wartości mocy i momentu podawanych w katalogach, gdyż to podobno w BMW jest standardem. I jakież było moje zdziwienie, gdy na monitorze zobaczyłem takie oto osiągi:

 

http://imageshack.us/scaled/large/829/b9x9.png

 

317 KM i 410 Nm

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ladnie trzyma moc i moment.Tylko pozazdroscic takiej motorowni. :cool2:
Opublikowano

Tak, zgadza się, nie ukrywam, że mile byłem zaskoczony.

 

Porobiliśmy jeszcze pomiary z wgranymi mapami z COBB'a.

 

Od początku Patryk przestrzegał, żeby sobie nie robić wielkich nadziei, bo bez wymiany seryjnego IC za wiele się nie wywalczy, ale mimo wszystko chciałem sprawdzić co też drzemie w tym małym pudełeczku. Przemierzyliśmy w sumie 4 różne mapy, stage1 Drive i Sport oraz stage 2 Drive i Sport. Ze względu na to, że jeżdżę na paliwie 95 a nie na 98 nie mierzyliśmy map Agressive, ze względu na zalecane tam to lepsze paliwo. Tak więc wszystkich soków nie wycisnęliśmy z układu, niemniej, patrząc na wykresy stage 2 po 5 tys obrotach widać, że coś ogranicza cały układ. Tak więc i potencjał i zapas jeszcze jest, niemniej aby to wykorzystać trzeba by pójść w mocniejsze zmiany, jak pisałem wyżej przynajmniej wymienić IC. Mierzenie więc map Agressive i tak wielkiego sensu by nie miało. Ten element pozostawię przyszłemu nabywcy tego autka.

 

A tak wyglądają wykresy:

STAGE 1 :

 

http://imageshack.us/scaled/large/825/xwas.png

 

Drive: 326 KM @ 5.945 ; 494 Nm @ 3.040

Sport: 339 KM @ 6.370 ; 531 Nm @ 3.020

 

STAGE 2:

 

http://imageshack.us/scaled/large/189/ad0n.png

 

Drive: 333 KM @ 5.365 ; 500 Nm @ 3.120

Sport: 344 KM @ 5.260 ; 535 Nm @ 3.215

 

Patrząc na uzyskane parametry przypuszczam, że wybiorę do codziennego użytkowania mapę STAGE 1 Sport z liniową charakterystyką pedału gazu.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano

Jestem pod ogromnym wrazeniem mocy tego silnika bo mialem okazje osobiscie przejechac sie tym samochodem! Dodatkowo jestem w szoku ze motor uzyskal moc wieksza od serii :cool2: :cool2:

Pozytywne odczucie mocy poteguje manualna skrzynia biegow, auto doslownie rwie w przod. Nie mialem okazji przejechac sie nia po ''virusie'' :D ale wierze ze jest duzo lepiej. Dobra robota Konrad!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.