Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ale czy jest to możliwe . jeśli posiadam sam osprzęt

 

Teoretycznie jest wszystko możliwe ale wygląda na to że blok głowica i reszta będąc innymi z założenia jest mocniejsza do 535 więc jak jakimś cudem doposażysz zwykłe 530 w dwie turbawki to nie gwarantuję że to ci wytrzyma. Dodatkowo oprócz samej mechaniki dochodzi jeszcze sterowanie więc powiem szczerze że szybciej i taniej zrobić swapa z dawcy 535 całego silnika i osprzętu.

 

Dodam też że wirusem w zdrowej 530D jesteś w stanie osiągnąć moc i moment z seryjnej 535D /no ale to już jest po dobrym chipie a w 535D dopiero po chipie zaczyna się zabawa :norty:

Opublikowano (edytowane)

musze zrobić zdjęcia swojej bo powiem wam szczerze że jest cudo. tylko ten m pakiet cholernie drogi w ekploatacji.

hamulce wielkie jak do łokcia mojej ręki.

wkurza mnie ten bluetooth bo kurcze słysze wszystko ale mnie nie słychac i nie wiem czy to wina zepsutego mikrofonu czy cos w ustawieniach ale nie wydaje mi sie ze to ustawienia bo byłoby to dziwne i wsadziłem płytę do radia i kurde nie chce wyjść.

 

tak w ogóle to normalne że trochę kopci, nie mam pdf i chyba to przez to

Edytowane przez BMW 535
Opublikowano

Do BMW 535

 

To bmw z Malborka? kupiłeś je teraz? czy tylko zdjęcie do avataru zaporzyczyłeś

BO jeśli tak to mam smutną wiadomość

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hamulce są wielkie bo to 535d, nie ma to związku z M pakietem. Takie same są tylko jeszcze w 550i.
Opublikowano
Tak, ale tu nie chodzi o stronę, tylko o to, że twinturbo nie ma w 535d. :)

 

Ojej, naprawdę?? Patrz, nawet samo BMW nie wie co ma pod maską :duh: :https://secure.bmw.com/master_rebrush/en/insights/technology/technology_guide_old/articles/mm_variable_twin_turbo_diesel.html?content_type=&source=/master_rebrush/en/insights/technology/technology_guide_old/articles/diesel_engine.html&article=mm_variable_twin_turbo_diesel

 

Tutaj więcej: http://autozine.org/technical_school/engine/Forced_Induction_3.html#Sequential.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to faktycznie dałem d... :) Nigdy nie spotkałem się z tym nazewnictwem w przypadku diesel'a, stąd moja pomyłka. Co nie zmienia faktu, że nazywanie bliźniaczymi turbiny, które nawet nie są do siebie podobne jest dziwne, no ale skoro BMW samo tak to określa to nie ma co dyskutować. :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Masz rację. Spojrzałem w etce na modele przedliftowe, gdy jeszcze 540i miało tarcze jak 530d. Dopiero po lifcie 540i otrzymało tamte. :) Co ciekawe 535d ma tylko i wyłącznie te tarcze ale już 540i i 550i ma i takie i takie, pewnie zależnie od rynku.

 

Zresztą wg danych Inter Cars (bo tam podawane są wymiary, w ETK tego nie ma) wszystkie tarcze w modelach od 3 litrów w górę są tak samo duże pod kątem średnicy tylko mają różną grubość i tyle. Więc tarcze poliftowej 525d robią równie piorunujące wrażenie wizualne jak te w 535d. :)

Opublikowano

Mam jeszcze jedno pytanko.

Chodzi mi o spalanie. Kupiłem niedawno 535D 2006 272kM, usunięty DPF, naprawiane wtryski(2200pln). Czy to normalne że po mieście pali mi 12l/100km, dodam tylko że próbuję lekko muskać gaz i jadę jak emeryt. Chciałem po prostu sprawdzić jakie może być najmniejsze spalane po mieście.

Może to normalne ale chciałbym zapytać się klubowiczów.

Opublikowano
A jakie miasto?

Sopot

 

A czy po zdjęciu DPF'u trochę kopci. To jest puszcza tzw. "bąka" przy dodaniu mocniej gazu i jak jade wolniej to troszkę przykopci. jak zmieni z 3-go biegu na 2-gi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.