Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ogłoszenie ze stycznia 2012:

klik klik

 

Przedni zderzak zmieniony - dlaczego to pytaj sprzedającego.

 

Rozkodowany VIN:

Art. Wartość

Numer podwozia WBAAL91060FS67667

Kod typu AL91

Typ 330D (EUR)

Typoszereg E E46 (4)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M57

Pojemność skokowa 3.00

Moc 135

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor ORIENTBLAU METALLIC (317)

Tapicerka STANDARDLEDER/GRAU (N6TT)

Data prod. 2000-11-17

 

Wyposażenie

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S290A LM RAEDER/STERNSPEICHE 44 Obr. BMW, st. le. spr. gwiaz. 44

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego -> okleina imitująca karbon w ogłoszeniu

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S662A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD

S674A HIFI-SYSTEM HARMAN/KARDON System HiFi Harman Kardon

S692A CD WECHSLER I-BUS VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD I-Bus

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S854A SPRACHVERSION FRANZOESISCH Wersja językowa, francuski

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S881A FRANZOESISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, francuski

 

Wyposażenie seryjne

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku

 

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciekawy ten m-pakiet..szczególnie, że zderzak pochodzi z innego modelu :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Chłopaki ale CENA jest ciekawa jak za 330 :cool2: i to się liczy
Opublikowano

A na ewentualne naprawy diesla wyrobisz??

Zastanawiałeś się nad kosztami eksploatacji 13-letniego diesla z którym Bóg raczy wiedzieć co się działo??

W tym budżecie to szukaj 320D jeżeli ma być koniecznie diesel - w innym wypadku sam prosisz się o kłopoty.

Opublikowano
A na ewentualne naprawy diesla wyrobisz??

Zastanawiałeś się nad kosztami eksploatacji 13-letniego diesla z którym Bóg raczy wiedzieć co się działo??

W tym budżecie to szukaj 320D jeżeli ma być koniecznie diesel - w innym wypadku sam prosisz się o kłopoty.

 

hmm możliwe ze masz racje

jak sadzisz ile trzeba tysięcy na 3.0D ?

ojciec koleżanki kupił e39 3.0D w podobnym stanie jak ta 3 (oceniam po zdjęciach) i nie ma problemów wydał coś pomiędzy 25-30k

Opublikowano

Oczywiście głośno myśle ale skoro 0 8 tys to Dla Ciebie dużo za dużo to może poszukasz 320

Żeby nie było sytuacji ze trzeba coś naprawić za 1000 PLN( niech CI siądzie turbia i będziesz chciał ją zregenrować) a Ty nie masz hajsu i auto stoi w naprawie dwa miesiące.

Opublikowano
Oczywiście głośno myśle ale skoro 0 8 tys to Dla Ciebie dużo za dużo to może poszukasz 320

Żeby nie było sytuacji ze trzeba coś naprawić za 1000 PLN( niech CI siądzie turbia i będziesz chciał ją zregenrować) a Ty nie masz hajsu i auto stoi w naprawie dwa miesiące.

 

z takim czym sobie poradzę finansowo

Chodzi ze jednorazowo zwiększyć budżet prawie o 50% był by problem :)

Opublikowano

:cool2:

a co do karbonu to opcje są dwie

Albo ktoś sam okleił albo auto miało przygodę i ktoś wymienił po prostu na inne ...

Opublikowano
:cool2:

a co do karbonu to opcje są dwie

Albo ktoś sam okleił albo auto miało przygodę i ktoś wymienił po prostu na inne ...

sprzedawca powiedział ze sam poprzedni właściciel zmienił

moim zdaniem ciekawe nawet to wygląda z ta siwa skóra

to co Panowie jechać na oględziny?

Opublikowano
Szukasz najmocniejszej jednostki napędowej w cenie poniżej 20k. Jak już wcześniej koledzy pisali, w takim zestawieniu łatwo trafić na niezły gniot :norty: Jeśli uwagi odnośnie rocznika, zderzaków i karbonu Cię nie zniechęciły to najlepszym rozwiązaniem jest pojechać, zobaczyć, wziąć na serwis, podpiąć pod kompa i cieszyć się z zakupy albo żałować straconego czasu i kasy ;)
Opublikowano
Szukasz najmocniejszej jednostki napędowej w cenie poniżej 20k. Jak już wcześniej koledzy pisali, w takim zestawieniu łatwo trafić na niezły gniot :norty: Jeśli uwagi odnośnie rocznika, zderzaków i karbonu Cię nie zniechęciły to najlepszym rozwiązaniem jest pojechać, zobaczyć, wziąć na serwis, podpiąć pod kompa i cieszyć się z zakupy albo żałować straconego czasu i kasy ;)

dokładnie tak trzeba zrobić

wiesz nie zraziło mnie bo jeżeli ktoś się bawił w oklejanie deseczki to mógł tez zmienić zderzak no miało by to jakiś sens

bo co mogło być innego przyczyna zmiany okleiny jak nie chęć tuningu wizualnego ?

Opublikowano

Fotki niestety słabe do oceny ......... w ogóle by mnie nie zmobilizowały do fatygi.

 

Brak rejestracji z przodu autka jest bardzo popularny na bliźniaczym forum, tutaj nawet nie widać aby była "gdzieś schowana za przednią szybą".

 

Mimo wieku ocenianego autka nie lubię jak "coś" jest nie z tej parady ...... czyli przód autka a dokładnie zderzak i kierunki, który ni jak się mają do reszty, przy okazji przy oględzinach na żywo warto tą cześć autka dokładniej prześwietlić ;) .

 

Najbardziej obawiałbym się teoretycznych kosztów naprawy skrzyni biegów.

 

 

Co do sugestii, to do 20 tyś jest szansa na znalezienie przyzwoitej 2.0d 150 KM, ALE o warty uwagi egzemplarz wcale nie tak łatwo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

3.0 diesel za 20kzł, AHA. :mrgreen:

 

Pierwsza lepsza naprawa to będzie 10% tego auta, a przy takim przebiegu nawet jak jest powiedzmy oryginalny to koło pasowe, turbina, wtryski to pierwsi kandydaci do wymiany. Jak nie dziś to w najbliższym czasie.

Opublikowano
Fotki niestety słabe do oceny ......... w ogóle by mnie nie zmobilizowały do fatygi.

 

Brak rejestracji z przodu autka jest bardzo popularny na bliźniaczym forum, tutaj nawet nie widać aby była "gdzieś schowana za przednią szybą".

 

Mimo wieku ocenianego autka nie lubię jak "coś" jest nie z tej parady ...... czyli przód autka a dokładnie zderzak i kierunki, który ni jak się mają do reszty, przy okazji przy oględzinach na żywo warto tą cześć autka dokładniej prześwietlić ;) .

 

Najbardziej obawiałbym się teoretycznych kosztów naprawy skrzyni biegów.

 

 

Co do sugestii, to do 20 tyś jest szansa na znalezienie przyzwoitej 2.0d 150 KM, ALE o warty uwagi egzemplarz wcale nie tak łatwo.

 

dzięki za opinie jest pomocna

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.