Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

viewtopic.php?f=72&t=117890

 

 

 

Witam :D W końcu stałem się szczęśliwym (albo i nie) posiadaczem BMW E39.... Od zawsze marzyłem o BMW :) co prawda e36/e34 ale czasy są jakie są i e39 można kupić za nie duże pieniądze.... Kupiłem swoją przedwczoraj, ale sporo elementów zawieszenia jest do roboty + zbieżność p+t... Ogólnie diagnosta powiedział że na jego oko dobra bawarka... i że jak to porobie to nią pojeżdże :) więc jeśli części + robocizna wyjdzie max w okolicach 2500 to robie i zostawiam ją dla siebie :) w końcu spełniłem swoje marzenie i jeśli nie jest składana z 3 różnych nie bita jakoś mocno i silnik jest ok to chyba warto dołożyć te 2500..... co ważne wnętrze wygląda jak w 3 letnim samochodzie :) przebieg niby około 265tys, ale mysle ze większy w koncu to 97r.... dla porównania taka sama w komisie MAREK w Bytomiu miała niby 220tys a wnętrze duuuuuuuuuuużo gorsze..... kierownica z matowymi plamami przetarty fotel obdarte boczki drzwi sprawiała wrażenie zmęczonej życiem....

Ta mam nadzieje wytrzyma chociaż ze mną te 2-3 lata....

 

http://obrazki.elektroda.pl/7396940400_1374660265.jpg

 

http://obrazki.elektroda.pl/7289469800_1374660267.jpg

 

http://obrazki.elektroda.pl/9473914000_1374660269.jpg

 

http://obrazki.elektroda.pl/9953161000_1374660271.jpg

 

http://obrazki.elektroda.pl/6642685900_1374660273.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hmm...

to cyba nie tak sporo masz do zrobienia w zawieszeniu , że za 2500 z robotą to zrobisz.

 

Wydech mega < pierwsze co bym "naprawił" >

 

Reszta się okaże w praniu ale od dziadka to ona raczej nie pochodzi.

 

Powodzenia...

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

No jak podjechałem ją obejrzeć to w pierwszej chwili wydech mnie zniechęcił bo myśle AGROTUNING, ale okazuje się że to kompletna nierdzewka aż od kolektora... No i na żywo w sumie nie wygląda aż tak "AGRO" jak na fotkach...

 

Co do brewek nie rzucają się jakoś bardzo w oczy bo są małe a nie BAD LOOK.... Więc może niech zostaną bo urwe wyrwe i ślady pozostają.... może wymienie jak fundusze pozwolą całe reflektory na te soczewkowe z ringami co na ALLEDROGO chodzą w okolicach 1,000...

 

No i tak co do zrobienia w samochodzie:

 

TYŁ:

AMORTYZATORY

TULEJE MOCOWANIA TYLNEJ BELKI (przednie)

ŁĄCZNIKI DRĄŻKA STABILIZACYJNEGO

USZCZELNIACZ DYFRA

PRAWY GÓRNY WAHACZ

TULEJE PŁYWAJĄCE DOLNE

 

PRZÓD:

WAHACZ DOLNY LEWY TYLNY

OSŁONA PRZEKŁADNI KIEROWNICY (LEWA STRONA)

ŁOŻYSKO PRAWEGO KOŁA

 

 

A no i po wszystkim zbieżność przód i tył. :D

 

Spoko już ogarnąłem temat części + robocizna.... mieści się we wspomnianym budżecie. jeszcze zostanie na pełny bak... :P

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tuleje belki zmieniaj tylko wszystkie cztery jednoceśnie.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Moderatorzy
Opublikowano

Bo jest w >>uj roboty. Musisz całe sanki zwalić, a jak jedna tulej jest wywalona to i reszta będzie w nie lepszym stanie. Części tulei w porównaniu z robocizną to nic.

No jak to wszystko zrobisz za 2,5 gdzie same amortyzatory to jakieś 500-600(dobre) i wahacze po 250-300zł szt, zaś łożysko prawego koła to nie tylko łożysko, ale cała piasta.

Jakie części wybrałeś SLR czy jakiś tam inny maxgear?

Po miesiącu czy dwóch założysz temat trzęsie kierownicą i będziesz miał pretensje bo "przecież założyłem nowe".

Jednak zgodzę się z kolegami, że brewki i tłumik końcowy OUT.

Bardzo dziwnie wyglądają halogeny z przodu, tak jakby były powyłamywane. Bardzo krzywo zamontowane, nie powinny tak wystawać.

Się komuś nawet znaczki z felg przydały :mad2:

Napisz do moda to przerzuci Ci temat do działu galeria.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Jak chcesz zrobić na cacy zawieszenie na częściach dobrych producentów i jak ci starczy 5-6 tysięcy to będzie dobrze.

Jak robisz dla siebie na dłużej to warto włożyć te pieniądze.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.