Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, posiadam bunie 320d i mam kilka problemów a mianowicie

- po odpalenie po około 10sek. zapala się zółta kontrolka oleju o po chwili gaśnie (stan oleju jest prawidłowy)

-w dodatku pod odpaleniu przez pierwsze kilka sekund auto chodzi zdecydowanie głośniej i strasznie kopci czuć jakby niespalone paliwo, niekiedy w pierwszych sekundach faluje na obrotach w zakresie 500-900 obr/min

- i ostatnia (jak na ten czas wada) gdy autem ruszam na luzie np z górku to po przejechaniu około 1 metra lub 2 przy prędkości około 5 km/h obroty podnoszą mi się o 100 z 900 na 1000 obr/min i po zatrzymaniu obroty wracają

Prosze o pomoc, jeśli było to nie mogłem znaleźć:/

z góry dzięki :)

Opublikowano

1. Zaczynają się problemy z czujnikiem poziomu - częsta wada w modelu E46.

2. Zużyte zawory kierunkowe z podstawie filtra oleju - wada fabryczna modelu E46.

3. Falowanie obrotów - uszkodzony elektryczny podgrzewacz płynu, przepływomierz lub pompa wtryskowa.

 

Potrzeba kompleksowa diagnostyka komputerowa statyczna i dynamiczna za pomocą INPA lub DIS.

Opublikowano
diagnostyka była wykryto błąd na wtryskach i na świecach z tego co mi powiedział mechanik to tuleja wtryskiwacza bo auto ma przejechane 250k i praktycznie nie ma mocy passat przejechane ponad 300k 1,9d 115km kombi i nie mogłem go dogonić w zakresie obrotów 1000 do 1500 auto kompletnie nie przyśpiesza nawet na 1 biegu dusi się :/ auto bez redukcji nie przyspieszy :/
Opublikowano
Yyy... jak to błąd na wtryskach? :worried: Przecież to są zwykłe sprężynówki wielootworkowe :roll: Przekaźnik świec zawsze wywala jak jest wykryty spadek napięcia przez ECU. Po drugie co to jest według mecha "tuleja" wtryskiwacza??! :shock: Po trzecie porównanie systemu pompowtryskiwaczy do systemu zasilania pompami promieniowymi nie jest najlepszym pomysłem i nie świadczy dobrze o pomysłodawcy. Po czwarte umów się z kimś ogarniętym na kompleksową diagnostykę komputerową, bo z tego co opisujesz to można wymieniać wszystko po kolei i liczyć na uśmiech losu, że w końcu trafisz w przyczynę usterki.
Opublikowano
też mi się tak wydawało. Spalanie jest w normie 6-7 litrów max ale brak mocy dobija... czyli muszę zmienić mechanika :/ z tego co on stwierdził to jest tam wtrysk typu x2 coś takiego i regeneracje powiedział że 500 zł więc nie mała kasa i jeśli okaże się że to nie to to kasa w błoto :/ dodam że przed kupnem poprzedni właściciel wymieniał egr może on jest przyczyną ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.