Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ej co tak malo zdjec ;pp

 

U mnie 2 dni temu wpadly nowe Amorki Sahsa 4szt ,paski 2x i rolka 1x ,no i felgi w polerce ranty olej takze swiezy Motul xc8100 :D

teraz szukam zderzaki mpaka :roll:

  • Odpowiedzi 189
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Vehicle Identification Number WBADN11020GD94776

Type DN11

Model 535i - EUR

Development Code E39

Chassis LIM

Steering LL

Doors 4

Engine M62/TU

Displacement 3.50

Power 180

Drivetrain HECK

Transmission MECH

Color Biarritzblau Metallic - 363

Upholstery Stoff Headline/anthrazit - G3AT

Production Plant DINGOLFING

Production Date 2000-02-17

 

Standard Equipment

210 Dynamic Stability Control (dsc) Dynamische Stab. Control (dsc)

438 Wood Trim Edelholzausfuehrung

520 Foglights Nebelscheinwerfer

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

555 On-board Computer Bordcomputer

 

Options

216 Servotronic Servotronic

320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall

337 M Sport Package M Sportpaket

339 Satin Chrome Shadow Line

352 Double Glazing Doppelverglasung

401 Sliding/vent Roof, Electric Schiebe-hebedach, Elektrisch

428 Warning Triangle Warndreieck

430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle Innen-/aussenspiegel Aut.abblendend

459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory Sitzverstellung, Elektr.mit Memory

469 Child Seats In Rear, Integrated Kindersitze Im Fond, Integriert

481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer

494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer

500 Headlight Washer Sys/intensive Cleaning Scheinw.waschanl./intensivreinigung

508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)

522 Xenon Light Xenon-licht

538 Latent Heat Reservoir Latentwaermespeicher

609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional

629 Car Telephone (gsm) W Card Reader Front Autotelefon Mit Kartenleser Vorn

705 M Sport Suspension Ii M Sportfahrwerk Ii

710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad

715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket

775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit

785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten

788 M Lt/aly Wheels M Leichtmetallraeder

801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung

863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa

879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur

915 No Outer Skin Protection Aussenhautschutz Entfall

970 Buisness Package Businesspaket

Information

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend

473 Armrest, Front Armauflage Vorn

602 On-board Monitor With Tv

Opublikowano
Witam. W końcu się udało z galerią. Po za tym wymieniłem osuszacz klimatyzacji i rurki od podciśnień.
Opublikowano
jest git widzialem na żywo . robi robote

______________

champion

e53 3.0dA 2005

e53 3.0dA 2004

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam. Dzisiaj wpadły pod maskę nowe zabawki: Przepływomierz(oryginał) filtr powietrza K/N i wiskoza.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Grubo widzę.

Ta jest fajniejsza od poprzedniej :norty: Szkoda, że pakowali w silniki ten nie do końca udany Vanos.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Więcej mocy, teoretycznie mniejsze spalanie, lepszy moment i jak raz się zrobi powinno chodzić już dożywotnio. Fakt że jest to upierdliwe vsnos+rozrząd ale jeśli auto na lata to żaden problem. Kiedyś nie jeden powie i juz mówią że każda v8 w e39 jest pancerna. Nie to co w e60. Tam są cyrki.

 

A taka e39 z v8 i manualna skrzynia to rzadka rzecz, a jak jest to często nie miała lekko. Jeśli ta jest poszanowana to fajny rodzyn

  • Moderatorzy
Opublikowano
Wcale V8 nie jest pancerne. Do tego utrzymanie jest dużo droższe i ceny części też. Ogólnie vanosy klepią po około 200tk więc dożywotnio to też nie jest. Trochę za dużo u Ciebie teorii widzę :wink:
ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Wiem że klepia po ok takim przebiegu, ale zestaw naprawczy z USA podobno wytrzymuje więcej niż oryginał.

 

V8 dalej uważam że są pancerne. Dużo wytrzymują a serwis to logiczne że jest droższy bo są 2 swiece wtryski i cewki więcej i przede wszystkim dodatkowa głowica.

 

Ale te v8 są szczepione do aut na off-road i wytrzymują tam bardzo dużo

Opublikowano
Witam. W mojej okolicy jest firma która przygotowuje m62 do offroadu i dosłownie zakleja te silniki. Remontują i silnik jest zaklejony,cewki wraz ze świecami zalewają klejem i taki motor wpada do tych dziwadeł z rur i wio w błoto. Fakt faktem że w 99% tych silników wkład na dzień dobry to prawie 10 tysi jeżeli wpada nowy Vanos. Dużo taniej wychodzi regeneracja,ale i tak koszty są spore. W moim przypadku wyszło: Rozrząd-łańcuch,ślizgi,napinacz 1200, Vanos regeneracja 800, odma 300,uszczelki silnika 700, przepływomierz Bosch 500,cztery sondy 1000, czujniki położenia wałka 1050,filtr k/n 250,no i używany kompletny wydech z katami 1000. Prawie 7000,gdzie jeszcze u innych dojdzie koszt robocizny. Tak więc troche tego jest.
  • Moderatorzy
Opublikowano

No dokładnie to zobrazowałeś Maćku. Dużo, dużo. No i poza tym BMW jakiekolwiek do tanich nie należy. Co nie zmienia faktu, że auto jest fajne.

Widzę podwójne szyby. Dużo ciszej jest z nimi?

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Jest sporo ciszej. Zobrazuje to tak w tej hałas przy 140-150 jest taki jak w poprzedniej przy 120. Ale o wiele lepiej słucha się muzyki. Efekt jest dużo lepszy jak w poprzedniej.
Opublikowano

Jechałem na podwójnych i jest mega różnica. Prawdą jest ze GPS ma problemy z zasięgiem przy takich szybach?

 

Co do kosztów to są spore jeśli chodzi o remont ale wiele rzeczy jak dużo sond, więcej czujników walka są cenowo identyczne. No i m54 w takim off-road nie miał by lekko i by się poddał nie to co v8

Opublikowano
Z gps nie ma żadnych problemów. Telefony czy typowe gps chodzą bez zacięć wszystko jest ok. Ktoś gdzieś jakąś głupotę w eter puścił.
Opublikowano

Gdzieś na yt widziałem film z recenzja e38 albo e39 a podwójnymi szybami, że są problemy z zasięgiem.

 

A takie szyby super sprawa. Gdyby GPS źle działał to był by to duzy minus. Często jeżdżę z mapami Google które bardzo fajnie pomagają ominąć korki w niespodziewanych sytuacjach np wypadki.

 

Długo szukałeś v8 w manualu? Czym się lepiej jeździ? Bo masz porównanie praktycznie 1:1 w pojemnościach ale inne skrzynie

Opublikowano
Tu i tu są plusy i minusy. Gdyby automat (5hp-24) pozwalał kierowcy na większą kontrolę nad biegami w trybie m to bym nie szukał manuala. Druga sprawa to koszta. Liczyłem się z dużymi kosztami (silnik,zawieszenie, etc) więc chociaż ze skrzynią chciałem mieć spokój.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Witam.Niestety lipa,rozleciał się jeden Vanos więc znowu czeka mnie rozbiórka rozrządu. Nie wiem co dokładnie się stało ale jest błąd vanosa i silnik nie pracuje jak powinien.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Regenerowany wytrzymał pół roku. Mało trochę. Daj znać jak będzie wiadomo co nie dało rady.

 

W v8 rozrząd trzeba zrzucać do roboty vanosa? Blokady trzeba mieć do rozrządu?

W r6 ładnie można się było dorwać bez tego. :wink:

Opublikowano
Witam. Wymieniłem oba napinacze na głowicach,ustawiłem na nowo rozrząd bo był lekko przestawiony i działa. Błędów brak. Mam nadzieje że będzie dobrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.