Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

usunieciem dpf-a i tutan nasuneły mi sie watpliwosci, pytania:

1. pierwszy pan zaproponował 1200zł usuniecie programowe

2. drugi Pan powiedzial zę nie ma konieczności ponieważ jesli jakis czujnik niebedzie czul oporów spalin (czy jakos tak, chodzi o cisnienie, filtr sie zapycha i jest mniejsza przepustowosc) to nie ma koniecznosci programowego usuwania

 

i tutaj nasuwaja mi sie pytania:

a) czy fizyczny brak wkladu filtra dpf ma jaki kolwiek wplyw na prace, zywotnosc, spalanie silnika ?

b) czy lepiej podjechac do kogos aby to wylaczyl ?

c) czy wogole olac to i jezdzic dalej

  • Odpowiedzi 72
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Odpowiem Tobie bo jak czytam że ktoś chce 1200 zł za cos takiego to krew zalewa ...

Adekwatna cena do tej usługi to jest 80-100 zł

bo usunięcie filtra polega na jego zdemontowaniu ( 8 śrubek ) następnie założenie maski i wzięcie w dłoń przecinak/dłutko oraz młotek i 20 minut zabawy z wybijaniem tego ustrojstwa ... później jak już wybijemy cały środek i mamy pusto w środku to ładnie uszczelniamy i przykręcamy.

Co do usunięcia programowego to jest czyste wyciąganie kasy ... czujnik owszem jest ale przed filtrem cząstek stałych ... jedynie będziesz miał informacje o spalinach itp ... w przypadku podłączenia się komputerem diagnostycznym.

 

Także mam nadzieje że lekko CI to rozjaśniłem

Opublikowano

Ja będę wywalał w przyszłym tygodniu ale wstawiam rurę nie niszczę dpf,żeby mieć drogę powrotu ewentualnie sprzedać.Latem jeszcze tragedji z wypalaniem nie ma ale zimą pewnie będzie ciężej.Zobaczymy co z tego wyniknie,czy będzie poprawa czy nie.

 

Wysyłane z mojego LG-P880 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
dpf-a fizycznie juz nie ma, tak rozjasniles mi to mniej wiecej, nie rozumie jeszcze kwesti "wypalania" skoro nie ma filtra to skad kompyter bedzie wiedzial czy ma wypalac czy nie ? chodzi mi wlasnie o to wypalanie zeby się nie załączało
Opublikowano

Ja pisałem ogolnie ze latem zwypalaniem nie ma problemu,a zima nie zawsze jest miejsce więc dla tego ja wywalam ale nie niszczę go tylko wstawiam rurę.Nie wiem do końca czy nie nastąpi dopalenie bez zrobienia programowego.Teoretycznie nie powinno ale w praktyce to nie wiem.Ja u siebie wywalę i nie będę robił wyłączenia komputerowego zobaczę co będzie się działo.Tylko u mnie za zgmeranie w sterowniku chcą 500 zł więc ciut mniej :)

 

Wysyłane z mojego LG-P880 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
dpf-a fizycznie juz nie ma, tak rozjasniles mi to mniej wiecej, nie rozumie jeszcze kwesti "wypalania" skoro nie ma filtra to skad kompyter bedzie wiedzial czy ma wypalac czy nie ? chodzi mi wlasnie o to wypalanie zeby się nie załączało

 

Musisz usunąć programowo inaczej Twój filtr, którego fizycznie nie masz nadal będzie wypalany, może rzadziej, ale będzie.

Opublikowano
Będzie kopcił na biało.
sprzedam części do bmw M5 03.2007r.
  • Zarejestrowani
Opublikowano
To zrobi się loop i wypalanie będzie non stop aż stopi mu plecionke a w najgorszym razie troszkę mechaniki, o takich rzeczach jak obniżenie mocy silnika i dowalanie stale paliwa dodatkowego do wydechu mozna wspomniec tylko z grzecznosci

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Ja też usunąłem DPF bez programu kilka dni temu i na razie obserwuję.Nic niepokojącego nie widać poza delikatnym kopceniem po gazowaniu.Auto dostało lepszy dół nie ma takiej dziury jak była,że nic,nic a nagle ciągnie tylko jest bardziej płynnie.Generalnie to praktyczne po 2.5 tys idzie tak jak z DPF więc znikoma poprawa.Natomiast strasznie spadło spalanie ok 1,5-2 na 100.Zobaczymy czy z czasem włączy się jakaś procedura albo wywali błąd w inpa.
Opublikowano

ja usunołem programowo, 500zł,

panorafix, powiedz mi czy po fizycznym usunieciu podpinales komputer ? masz bledy na czujniku przed katem i w dpf ? ja mialem, po wylaczeniu znikly i sie nie pojawiaja

Opublikowano

Dziś podłączę inpa i sprawdzę jakie błędy wypluło.

 

Wysyłane z mojego LG-P880 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Wywala takie błędy,nie wiem za co są odpowiedzialne i jakie niosą skutki,bo muszę trochę polatać jeszcze bez wyłączenia programowego bo czasu brak.Te blędy pojawiły się po usunięciu DPF wcześniej było czysto.Domyślam się że trzeba coś wyłączyć w sterowniku.Czy po wyłączeniu ich zmieni się charakterystyka auta,czy te błędy nie mają na to wpływu?

Ja nie niszczyłem starego DPF tylko wstawiłem rurę przelotową.

http://przeklej.net/img.php?im_id=119949

http://przeklej.net/img.php?im_id=119950

Opublikowano
To zrobi się loop i wypalanie będzie non stop aż stopi mu plecionke a w najgorszym razie troszkę mechaniki, o takich rzeczach jak obniżenie mocy silnika i dowalanie stale paliwa dodatkowego do wydechu mozna wspomniec tylko z grzecznosci

 

Nie zrobi mu zadnego wypalania !!! Zeby wypalanie bylo aktywne musza byc spelnione pewne warunki Panie koder.BMW to nie VW

 

Usuniecie programowe musi byc ze wzgledu na generujace sie bledy i takie tam

 

No może wypalania nie będzie ale będzie dawał dodatkowe wartości paliwa aby podnieść temperaturę w DPFie potrzebną do rozpoczęcia właściwego wypalania i wtedy będzie kopcił białym dymkiem:)))

 

Poza tym usunięcie DPFa ze sterownika można połączyć z wirusem więc warto upiec dwie pieczenie na jednym ogniu :cool2:

 

Pozdro

 

Oli

Opublikowano
bedzie ci kopcil dymkiem jak bedzie turbo puszczac , jakie dopalanie o czym ty ty mowisz :D wiesz jak to dziala? :duh:

 

Ok ty wiesz wszystko najlepiej i to że ktoś miał tak że przed usunięciem programowym puszczało dymki a po nie to jest nieważne :lol:

 

I całe szczęście że ty wiesz jak wszystko działa :norty:

 

A dla twojej informacji to nie tylko turbo daje dymek ale też wtryski mogą lać itp.

 

Poza tym nie użyłem słowa "dopalanie":))

 

Dodatkowo świetna antyreklama swoich usług skoro w podpisie masz usługi DPF OFF a piszesz że to jest niepotrzebne. Gratuluje marketingu :mad2:

Opublikowano
a czy przypadkiem nie zajdzie taka sytuacja że nie dojdzie do procesu wypalania bo będzie błąd ciśnienia spalin w układzie wydechowym ?
Opublikowano
Ja tym wszystkim wywalaczom DPF-u proponuję podłączyc rure wydechową pod wlot powietrza do kabiny niech się sami trują. Po co kupujecie diesla a potem wywalacie wszytko co standartowo jest zamontowane co oczyszcza spaliny. Przeglądy też powinny to przestrzegac i sprawdzac ale jest jak jest.
Opublikowano
a czy przypadkiem nie zajdzie taka sytuacja że nie dojdzie do procesu wypalania bo będzie błąd ciśnienia spalin w układzie wydechowym ?

 

w takim przypadku komputer wchodzi w tryb awaryjny i auto traci swoje osiągi.

Opublikowano

Załączyłem parę postów wyżej jakie u mnie wywala błędy.Żaden tryb awaryjny nie występuje.Może zrobiłem jeszcze za mało km. by to stwierdzić.Spaliny na zimnym silniku dużo mniej śmierdzą i nie buja już tak silnikiem po nocce jak było z DPF.Tak,że u mnie jest drastyczna poprawa po usunięciu,ale to pewnie w wyniku tego,że miałem go mocno zapchanego.

 

Wysyłane z mojego LG-P880 za pomocą Tapatalk 2

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wczoraj wyjalem swojego dpfa i jezdzilem bez niego.Zadne dopalanie sie nie wlaczy,nawet probowalem wlaczyc je disem,ale i tak dde nie zalaczylo dopalania.Oczywiscie wali bledami o za malym cisnieniu przed dpf itp.

Filtr wyczyszczony,juz na aucie,zrobiony reset i teraz musze obserwowac czy nie bedzie sie za czesto wypalal.

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

LUDZIe czy nie szkoda Wam pieniędzy na naciągaczy co go usuwają programowo i wmawiają że jest to koniecznie bo .... i tu wymyślają teksty typu że włączy się wypalanie ... że silnik się przegrzeje/przepali itp ...

odpowiedzią na to pytanie powinien być post

 

gk tds

Wczoraj wyjalem swojego dpfa i jezdzilem bez niego.Zadne dopalanie sie nie wlaczy,nawet probowalem wlaczyc je disem,ale i tak dde nie zalaczylo dopalania.Oczywiscie wali bledami o za malym cisnieniu przed dpf itp.

Filtr wyczyszczony,juz na aucie,zrobiony reset i teraz musze obserwowac czy nie bedzie sie za czesto wypalal.

 

usuwajcie mechanicznie i problem z głowy a nie jakieś modyfikacje softu za kilkaset złotych

Opublikowano

witam wszystkich

Nikt Ci nie zmusza do programowego wylanczania dopalania a ludzie co to robia to nie naciagacze , przeciez zyjemy w wolnym kraju i kazdy robi co mu pasi

Opublikowano

Pozwole sobie dorzucić kilka słów:

Mianowicie jeżdżąc z dpf-em gdy zalaczy sie wypalanie możemy to w naszych BMW poznać miedzy innym po:

-początkowa faza duży siwy dym

- buczenie wydechu

-automat wrzuca wyższy bieg o około 200obr wyzej niż gdy nie ma wypalania.

To są takie objawy zgodzicie sie ze mną zauważalne dla laika i po tym możemy poznać gdy wypala sie filtr.

 

Ciekawią mnie opinie ludzi, którzy nie dość że nie potrafią nie raz zauważyć tego to jeszcze mają najwiecej do powiedzenia w tym temacie.

 

Ja mogę stwierdzić z doświadczenia bo filtr wycialem z rok temu tylko fizycznie i zrobiłem od tego momentu ok 30 000 km i stwierdzam OBJAWY WYPALANIA WYSTEPUJA CO JAKIŚ CZAS !!!!!

 

Chyba , że ktoś mi udowodni że objawy są a wypalania nie ma???? Nie sądzę. ....

Więc wg. mnie jesli chce się go wyłączyć na Amen to trzeba i programowo...zresztą to nie tylko moje zdanie a fachowców. ...

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.