Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
M47N2 seria 163KM 2.0d -automat- zakupiony z przebiegiem 180kk pełna historia serwisowa. -Pakiet startowy: olej ,płyny,odma,filtry,klapki. Doposażony w xenony .Do przebiegu 191kk wymieniono: turbinę, moduł świateł , sterownik świec żarowych,pasek wielorowkowy , wahacz dolny prawy, dpf- aut Edytowane przez mgdz
Człowiek uczy się przez całe życie i głupi umiera
Opublikowano
M47, 07', 235k przebiegu, kupiony przy 170k (sprawdzony), przy 185tyś chip na 193hp/403nm, przy 225tyś sprzęgło+dwumas, po za tym 0 usterek.
http://imageshack.com/a/img835/9357/88pa.jpg
Opublikowano (edytowane)

2007 M47 163KM automat.

Kupiony w 06.2012r z przebiegiem 167k.

-padnięta turbina przy 170k

-wymienione obydwa termostaty przy 180k

-wymiana przednich amortyzatorów bo jeden wylał przy ~175tys.

 

Obecnie ma 185k. Poza tym, że czasem lewa tylna szyba nie chce się domykać i tym, że nie świeci światło w klapie po prawej stronie to wszystko jest OK.

Edytowane przez bbrys
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano

2006 2.0d 163km kupiony tydzien temu ;-) przebieg 217kkm, ksiazka serw. Do 180kkm serwis Dortmund, po podpieciu pod kompa przed zakupem jeden wtrysk do wymiany

 

Wysłane z mojego GT-I9300

Opublikowano

E91 320D M47 163km stan licznika 240kkm

 

przy około 220kkm:

- dwumas

- turbina

- dodatkowa pompka wody (REST)

 

przy 235kkm:

- termostaty

- klapki out

- dpf out

- świece

- wentylator nawiewów (zaczął piszczeć)

- soft 199/420

 

samochód jeździ bdb, jeżeli chodzi o kondycję silnika to jest ok, wtryski wyglądają ok (korekcje do 1), oczywiście nie wspominam o serwisach olejowych i filtrach co 15kkm

Opublikowano

K8v8M od nowości nie bo to EX- BMW AG kupiony w systemie Premium Selection w 2011r. z przebiegiem 4tys.

Jest to przebieg całkowity.

Pozdrawiam

Opublikowano

e90 2009r 320d N47

 

kupiony we wrzesniu 2012 w Dortmund z przebiegiem 75 tys

przy ok 85 tys wymiana kompletnego rozrzadu

styczen 2014, przebieg 145 tys --- kolejna wymiana rozrzadu (wszystko ASO Dortmund na gwarancji)

poza tym wszystko ok

 

p.s. za kazdym razem dostawalaem auto zastepcze na czas naprawy, ostatnim autem bylo f30 318d z przebiegiem 21 tys, w aucie tak bylo slychac rozrzad,ze balem sie w nim do domu wracac, nie wiem czy zdecyduje sie na kolejne auto z tymi silnikami.

Opublikowano

2 razy rozrząd robiony, a przebieg 150 tyś km :mad2:

 

Potwierdza się, że wbrem temu co poniektórzy tu napisali (a właściwie jedna osoba...) problem z rozrządem jest nadal aktualny w nowych modelach f30,f10 itd...

Opublikowano
2 razy rozrząd robiony, a przebieg 150 tyś km :mad2:

 

tak wlasnie, robie rocznie okolo 70 tys i wole dmuchac na zimne, wole na gwarancji zrobic i miec spokoj. Nie wiem,moze to tylko ja mam taki problem?

 

Niestety nie tylko Ty :norty:

Opublikowano
2 razy rozrząd robiony, a przebieg 150 tyś km :mad2:

 

tak wlasnie, robie rocznie okolo 70 tys i wole dmuchac na zimne, wole na gwarancji zrobic i miec spokoj. Nie wiem,moze to tylko ja mam taki problem?

 

Niestety nie tylko Ty :norty:

 

no widzisz....tu nie ma sie z czego smiac, tu trzeba plakac hehe :cry2:

Opublikowano

E90, 320D, 2005r.

 

Przebieg... ZGADUJE, ze 310 000km, przy 260 000 wymienione sprzęgło, dwumasa, klocki, tarcze hamulcowe.

 

Użytkuje od roku, narazie zero problemów. Regularna wymiana filtrów i oleju.

 

Turbiny nie slychac :D łańcucha też :D Klapek nie sprawdzałem :lol:

 

Do wymiany w sumie świece żarowe, coś "puka" z tyłu w zawieszeniu, no i kiera trzęsie sie jak lekko hamuje - prawdopodonie coś z końcówkami drążka kierowniczego. Pozdro!!!

 

A w ciągu roku miałem dwie kolizje z sarną. Jedna poważna - poduszki strzeliły. Kiere wymieniłem na Mpower, a deske rozdzielczą na kolor czarny (był beżowy).

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

E91 2008 r., silnik N47 wersja 143HP

 

Kupiony w 2011 z przebiegiem 128 kkm, teraz jest 220 kkm

 

Z powazniejszych rzeczy:

170 kkm - DPF wycięty i chip do 175HP i 390Nm, pasek i kolo pasowe osprzętu

190 kkm - dwumas i sprzeglo

 

Odkąd go posiadam regularnie wymieniam filtry i olej co 15kkm, ksenony byly wymienione i pozycyjne (ringi), tarcze, klocki.

Opublikowano
E90 2008rok 177km. 320tys km nic nie bylo robione. Olej wymieniany wg wskazan serwisu. Manual najubozsza wersja. Rozrzad slychac moze troche. Dwumas nie halasuje. Kumpel chce go teraz sprzedac. Za okolo 25-26 tys. Plus rejestracja.
Opublikowano

M47 '06

kupiony z przebiegiem 159tkm sprzedany z przebiegiem 260tkm

przy (ok nie pamietam dokładnie) 200tkm turbina na nową (nie wysypała się ale zaczęła gwizdać)

potem jeszcze amory tył i termostat.

 

N47 '09

Kupiony z przebiegiem 129tkm obecnie 270tkm (i potrzymam do ok 400 :))

przy 250tkm tylne amory, dwie tuleje zawieszenia, pasek i napinacze, w łańcuchu cisza.

 

Obydwa serwisowane co 10tkm

Opublikowano

M47' 06

Kupiony z przebiegiem 169kkm od pierwszego właściciela (salon Polska):

172kkm sprzęgło i dwumas

188kkm łożysko tylnego koła, hamulec ręczny

196kkm termostaty + płyn chłodzący

Tarcze, klocki, olej i filtry pomijam, bo to eksploatacja i trzeba (olej co 15-20kkm).

-------------------

Artur

Opublikowano

E90 2005 r., silnik M47 163HP

 

Kupiony w 2013 z przebiegiem 180 000 km, teraz jest 203 000 km

 

Z powazniejszych rzeczy:

192 000 km - dwumas i sprzeglo

188 900 km - termostaty

Opublikowano

e91 2006r. 122KM M47

kupiony w lipcu 2012 z przebiegiem 174kkm

obecnie 211kkm

poważniejsze naprawy (pomijam klocki, tarcze):

209kkm Turbo (regeneracja)

209kkm Usunięcie filtra dpf - wrzucenie wnętrzności i zastąpienie uniwersalnym katalizatorem spalin (stało sie to przez zaniedbanie z mojej storny, turbo było następstwem zapchanego kompletnie dpf'a)

(serwis) olej i filtry zmieniane co ok. 12-14 tys.

w oczekiwaniu na chipa :)

  • 1 rok później...
Opublikowano

Mojego przyjaciela którego znam 21 lat e46 2002 rok M47 150 koni kupiony przy przebiegu 120tyś (skręcony z 200 tyś) aktualnie realne 390 tyś zero problemów z silnikiem.

Moje stare Volvo D5 sprzedane rok temu z przebiegiem ponad 330 tyś aktualnie lekko ponad 400 tyś zero problemów z silnikiem

Moje BMW e90 M47 163 konie przebieg 264 tyś, oprócz standardu (termostaty, sterownik świec żarowych itd...) zero problemów z silnikiem.

Generalnie proste silniki diesla w autach premium nie licząc wad produkcyjnych są bardzo trwałe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.