Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem z kontrolką Check Engine. Kontrolka zapala sie i znika. Aby znikneła muszę pojeździć troszkę po mieście, kilkukrotnie gasić silnik i wtedy sama sie wyłancza. Problem powtarza się codziennie. Zapala się wtedy jak wchodzę na większe obroty. Zaobserwowałem także gorsze przyśpieszenie auta. Powyżej 140km/h auto praktycznie nie ma przyśpieszenia. Kiedy gwałtowanie próbowałem przyśpieszyć to z tyłu auta pojawiała się czarna chmura dymu. Czytałem różne wątki forum i gubię się już powoli. Nie wiem na co mam postawić w pierwszej kolejności. Nie zaobserwowałem większego spalania paliwa, to jest w normie. Dodam, że auto ma 295tys km przebiegu. Wyczyścić EGR? Przepływka? Proszę o pomoc.

Opublikowano
Z tym Turbo to sam nie wiem. W zeszłym roku byłem na wnikliwej diagnostyce silnika u Rogera z Nysy. Przy moim przebiegu auta był zaskoczony, ze Turbo wyglada jak "nowe". Wszystkie osiagi i parametry sie zgadzały. Trochę żałuję, ze ponownie nie wybrałem sie do niego a miałem ku temu okazje bo byłem w Opolu tydzien temu :/
Opublikowano
zacznij od egr. banalnie latwo sie dostac jak nie pomoze walcz dalej. i zrob diagnostyke. np inpa
Opublikowano
Dzisiaj z rana powtórka z rozrywki, jak tylko auto zaczeło wchodzić na troszke wieksze obroty to znowu wywaliło kontrolke Check Engine. Jezeli to ma jakies znaczenie to dodam, że kontrolka jest pusta, nie jest wypelniona do połowy kolorem żółtym :)
Opublikowano

Podbijam temat:

 

Czarny dym pojawia sie przy gwałtownym przyspieszeniu i powyżej 3tys obrotów.

Dodam, że sporadycznie mam falowanie obrotów na jałowym biegu. Ale jest to krótkotrwałe, trwa może z 3-4 sekundy.

Opublikowano

robiles diagnostyke auto samos sie nie naprawi..... egr wyczyszczony?? jak wtryski sprawdzone ??

 

znajomy ma w 320d 2006 tak ze jak da w palnik po obrotach pod obciazeniem.... to pojawia sie falowanie.... wtryski szrot...

Opublikowano
dokładnie kolego tutaj bez kompa sie nie obejdzie, nie ma co wróżyć z fusów.

co to k"#¤%#¤"a za akcja sam sobie odpowiadasz??

Opublikowano
Kolego cypisek, akcja jest taka, że odpowiadam na twój post a nie sam dla siebie. Radze tobie poluzować szelki i swój ostatni głupi komentarz w moją stronę zachować dla siebie.
Opublikowano
na spokojnie ;) to jak podłączyles sie pod komputer czy jeszcze? napisalem Ci co sie dzialo w tym samym silniku.. zrobiles juz cos?? bo dopisujesz objawy a nie piszesz nic czy cos sprawdzales kazdy twój ruch w eliminuje potecjalnych winowajców... jak jestes ze slaska wpadaj do Będzina podepne Cie pod laptopa
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Mam to samo tyle tylko ze w E61 530xd .Po dwutygodniowym postoju auta dodam ze zstalo zaparkowane sprawne po odpaleniu zaswieciła sie kontrolka check engine do polowy wypełniona kolorem zółtym i nie gasnie .Co to może oznaczać?.NIe moge podpiąć sam auta pod kompa musze czekać do poniedziałku ale moze jakies sugestie?Dzięki.
Opublikowano
Miałem podobny problem, u mnie akurat chodziło o przepalenie filtra cząstek stałych DPF, jazda przy prędkości powyżej 80km/h z zachowaniem obrótów od 3tys w górę przy około pół h jeździe zniwelowało ten problem.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wyjaśniam sprawę.

 

Niezawodny okazał się Roger z Nysy. Przy okazji wizyty w Opolu odwiedziłem też i jego. Pękł przewód powietrza doładowującego. Po wymianie auto ekstra śmiga.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.