Skocz do zawartości

Awaryjność silników benzynowych


multilab

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Widzę na forum coraz większe zainteresowanie silnikami benzynowymi które niestety też mają swoje słabe strony. Proponuję zatem utworzenie listy usterek które występują w silnikach benzynowych. Proszę o niedopisywanie innych wątków tylko informacje wg szablonu a najlepiej w formie "dopisywanej" Moja propozycja wpisów jest taka: do modelu silnika wpisujemy swoje usterki z ewentualnymi kilkoma słowami komentarza. Dobrze byłoby dodać rok produkcji silnika - bo być może niektóre usterki są charakterystyczne do roku produkcji. Mile widziane inne propozycje.

 

N46 - 150 KM

 

Rocznik 2006 - 20 tys - wymiana 1 cewki zapłonowej

Rocznik 2006 - 60 tys - wymiana pompy podciśnieniowej (próba uszczelnienia nieskuteczna)

Rocznik 2006 - 65 tys - wymiana sprzęgła alternatora (zatarte hałasowało)

 

N43 - 143 KM

 

Rocznik 2009 - 25 tys - wymiana 1cewki zapłonowej

Rocznik 2009 - 35 tys - wymiana 2 -giej cewki zapłonowej

Rocznik 2009 - 50 tys - kolejna cewka zapłonowa ( jednocześnie profilaktycznie wymieniono czwartą - jeszcze sprawną)

Rocznik 2009 - 68 tys - w ramach akcji serwisowej wymieniono wszystkie cewki.

Rocznik 2009 - 71 tys - uszkodzona prowadnica łańcucha rozrządu (wykruszyła się i kawałki plastyku dostały się do miski olejowej)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

N45 - 173KM

 

Rocznik 2006 co 7-10 tyś.max-wymiana oleju

Rocznik 2006 40 tyś.- regulacja zaworów

Rocznik 2006 50 tyś.-rozrząd(łańcuch+napinacz),Pompa olejowa--wałki wyrównawcze napędu(łańcuch+napinacz)

Rocznik 2006 40-60 tyś.- śmierć silnika(wymiana na nowy cały zespół, lub wersja light blok z tłokami) oczywiście przy odpowiednim użytkowaniu i dbaniu o auto jest ok

 

problem z kompresją na 2-gim cylindrze, warto po zakupie zrobić updaty wszystkich sterowników( redukuje większość problemów )

Edytowane przez kri35
sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N52 258 KM

 

Rocznik 2005 - 100 tys. padla elektryczna pompa wody (jest to jedyna pompa wody w tym silniku, usterka uniemozliwia jazde). Brak jakiejkolwiek komunikacji pompy z kompem. Bardzo czesta usterka w tym silniku na amerykanskich forach nie ma praktycznie n52 ktore przy okolo 100 000 km nie mialy tej usterki. UWAGA usterka nie powoduje wyswietlenia zadnych bledow ani na zegarach ani w idrive.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

n52

 

 

2006 - 133 kkm kolo dwumasowe.

P.s. Moze i bledu nie pokaze jak siadzie pompa ale jak zacznie sie przegrzewac to na bank cos sie zaswieci.

🙃🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rocznik 2008

5tyś wymiana czujnika położenia wałka rozrządu(?)

10tyś. wymiana sterownika od sond lambda

20-60tyś wymiana cewek zapłonowych

75 tyś wymiana simerbloków tył

80 tyś wymiana czujnika niskiego ciśnienia paliwa

85tyś wymiana żarówki xenon

 

a tak poza tym to fajne autko ale drogie w eksploatacji i czasami nie wiesz czy dojedziesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.